Fuck kerst

Ik was gister bij mn oom, tante en pubernichtje en het was onverwachts zo gezellig. Maar vanavond zo vies gourmetten :frowning:

3 likes

knallende ruzie met mijn ex vriend omdat ik moet smeken of zijn kinderen met tweede kerstdag er gewoon mogen zijn… nee het komt hem niet uit… het zijn je kinderen lulhannes en nu was ik een walgelijke kankerhoer oke

Wat vind je ervan dat hij zoiets zegt tegen/over jou? :thinking:

1 like

En zijn de kinderen anders bij jou?
Dan zou ik ze lekker extra verwennen. Niet de beste oplossing, maar zij verdienen ook een liefdevolle kerst.
Niet okƩ wat hij over jou zegt btw! Echt niet.

:heart:

2 likes

Oh wat vreselijk!

1 like

We gaan uit eten met mijn familie maar m’n vriend wil zich niet een beetje fancy aankleden. Nee een spijkerbroek met vest is ook goed. Ja lekker dat jij je daar comfortabel in voelt, nu voel ik me overdressed in m’n jurk terwijl ik niks anders bij me heb haha

Nog ƩƩn diner te gaan en dan is het voorbij thank goodness

1 like

Wtf waar slaat dit op? Het gaat wel om je kinderen, hoe moeilijk is het om je volwassen te gedragen…

Geen omg naar jou trouwens, wat een lul die ex van je

1 like

Met kerstavond was het vriendje van m’n zusje ook mee. De hele avond draaide om hem, hij kreeg de duurste cadeaus, iedereen wilde met hem praten, hij zat de hele avond met mijn zusje filmpjes te kijken op hun telefoon terwijl ik op m’n kop kreeg als ik ook maar naar m’n telefoon keek.

Die 2 zaten ook met een heuse kerstoutfit (hij in driedelig pak, zij in een net zwart jurkje met hoge hakken… Ze zijn 16 en 17) terwijl onze familie zo niet is, maar mijn moeder is gevoelig voor dat soort shit dus ik zie het al voor me dat ik volgend jaar op m’n kop krijg omdat ik me niet aanpas aan zijn normen. Ik ben depressief dus het zal vast een hoop doemdenkerij zijn, maar heb dat ook meegemaakt toen met die rare ex van me en met haar schoonfamilie dus ik vrees ervoor

1 like

Het is een volwassen vrouw en 15 jaar ouder dan dat ik ben. Ik had mij er nog iets bij kunnen voorstellen als het een meisje was van 18 jaar, maar hier schrok ik wel een beetje van.

Nou dat snap ik dan wel ja! Voor je broer lijkt me dit ook een enorme afknapper :see_no_evil:

1 like

Vandaag heerlijk gewerkt, wat een tering drukte man. Maar heerlijk geen kerstgeneuks.

2 likes

Nog 3 uur te gaan jongens :sunglasses:

3 likes

Ik moest lachen om kerstgeneuks hahaha

2 likes

En ja hier ook weer ruzie. Zon kutbroer die de hele dag mijn zus loopt te irriteren en vervolgens als ik beneden kom mij beledigd wat ik niet kan negeren en dan wordt mijn zus bpos en verdrietig en reageert ze op mij en nu is zij boos beneden en ik ben in bed. Alleen. Terwijl we net serie aan het kijken waren.
En ner als ik een dag niet aan alle issues hoef te denken word ik weer beledigd. Dus ik ook in paniek. En alleen

You got us, babe.

1 like

Net als ik dacht dat het eens een rustig was. En het ging net zo goed tussen mijn zusje en mij. Tot nu dus. Kutzooi

Het is allemaal voorbij! :scream:
Ik dacht dat er geen eind aan kwam.

5 likes

Morgen alleen nog een lunch maar daar ga ik vrijwillig heen. Gisteren was echt kut en emotioneel en pittig maar overleefd :sparkles: En het bracht me wel weer even extra dicht tot mijn vriend dus dat is ook wel fijn, dat iets rots toch weer een positief randje heeft

Ik wil gewoon verdorie een vriend. :frowning: