Fuck kerst

Heeft de kerstman je dat nou niet eens cadeau gedaan?

3 likes

Die van mij is gratis af te halen!

Tip: geef hem geen bier, anders wordt je kerst nog erger dan hij al was. :roll_eyes:

4 likes

Neen. Stomme vent;)

@anon79778179 Wat is er gebeurd?:frowning:

Pff tweede kerstdag hakt er wel in. Vandaag niemand over de vloer gehad (hoeft geen ramp te zijn natuurlijk), maar dan ga je wel veel nadenken. Mis m’n ouders zo erg. En dan zie ik dat van veel mensen de opa’s en oma’s zelfs ook nog leven. Ik ga volgend jaar deze dagen maar volplannen of zo.

3 likes

Jongens, we hebben het overleefd!!

2 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Knuffel :heart:

1 like

Waar ik nog wel tegenop zie is al die mensen die na kerst gaan vragen hoe je kerst was… ik ga altijd voor de optie: ja prima, lekker rustig aan.

2 likes

Knuffel :heart::heart:

1 like

Hij heeft er dan een handje van om dingen te zeggen tegen familie wat dingen tussen ons zijn. :sweat_smile:

1 like

Oeh dat kan awkward zijn jašŸ™ˆ

1 like

Ja walgelijk gewoon niet okƩ

@lentex ja ze hebben het gelukkig goed bij mij snap niet dat je zo harteloos kan zijn

1 like

Ik heb echt geen zin in vanavond wil echt huilen

Is er een reden dat je er geen zin in hebt? Anders zet je nu alvast een jankfilm op dan heb je het huilen vast gehad. Daarna lekker veel eten en tv kijken.

Het is echt super stom hoor maar door 1 of andere twist ga ik nu met mijn vriend mee naar een feestje bij mensen thuis waar ik 3 mensen ken. Het feestje waar ik wel naar toe wil is uitverkocht. Ik vier het normaal altijd met vriendinnen maar nu ga ik ze niet eens zien. Ik vind oudejaar sowieso nooit echt leuk maar nu nog minder

1 like

Pff hier zelfde hoor. Elk jaar met de feestdagen besluiten m’n ouders het hele huis op zn kop te zetten en lekker ruzie te gaan maken. :roll_eyes: Reden dat ik al jaren niet meer thuisthuis vier. Dit keer toch weer geprobeerd, maar zit alweer in de trein terug naar huis, lekkere oudjaarsavond. Alsof het in de lucht hangt. Doe dit nooit meer.

Ah nee zo kut dat je alweer naar huis gaat… Hopelijk kan je er nog een leuke avond van maken?

1 like

Jaa vier het nu ook bij mn vriend, met zijn vrienden (haha zitten we door andere omstandigeden toch beetje in zelfde situatie). Hoop dat het bij jou ook uiteindelijk meevalt en toch gezellig wordt!

Wel fijn dat je nog iets leuks kan doen! En lief, dankjewel!

Ieder jaar neem ik me voor om eindelijk eens echt leuk oud op nieuw te vieren, maar wederom zit ik thuis met mijn ouders naar de tv te staren. Nog voor het 12 uur is zullen die waarschijnlijk rechtop op de bank slapen en zit ik in mn eentje. Er is ook echt niet veel op tv. Vriendinnen zijn aan het feesten dus ook op whatsapp is het stil…ben ook nergens uitgenodigd al had ik ook geen vervoer dus was sowieso lastig want ov rijdt niet zo laat nog hier mja.

Op deze momenten vervloek ik mijn leven echt. Ga me dadelijk maar volvreten met oliebollen en allemaal andere zooi. Misschien dat ik nog een fles drank open trek en met mezelf proost en dan hopen dat het snel 12 uur is…

1 like