Schei uit, ook jouw ‘gezeik’ is welkom hier.
Bij mij was het ervoor al altijd drama. Wat ik regelmatig kon ontlopen door me terug te trekken, maar dat ging met kerst niet. En ik reageer(de) heel slecht op negatieve stress en voelde altijd dat er spanning was en dan moest ik gezellig kerst vieren, dat kon ik niet. Nouja lang verhaal kort. Altijd al ruzie. En na de scheiding nog meer gedoe. Nu ik alleen bij mn vader ben, is het gedoe weg (voor mij. Niet voor mn zus, wat
Ik ook heel kut vind) maar de herinneringen en sfeer in mn hoofd zijn er nog wel.
Oh en @Flamoes je hoeft je echt nergerns voor te verschuldigen joh. We hebben allemaal een dode cavia.
Ik vind het heel naar dat je op bent en scheiding is altijd kut, ook als het op de minst slechte manier gaat.
Jij mag je net zo goed als ons allemaal kut voelen (of niet, wat jij voelt voel je).
Knuffel
Ik ga trouwens morgen met harde muziek aan mijn muren verven. Dankzij de feestdagen (en dus vrij) kom ik daar eindelijk aan toe.
@grace @Twijfelaar bedankt voor jullie berichtjes
Ik hoop dat iedereen ondanks alles toch iets leuks kan maken van de komende dagen. Dat is jullie in ieder geval wel gegund.
Dat het allemaal maar snel weer voorbij mag zijn
FUCK KERST!!!
Heerlijk ook om heel serieus in de app van de schoonfamilie dit te sturen;
Haha love it, wordt vast en zeker gewaardeerd!
Huh waarom ik je citeerde weet ik ook niet
Haha geeft niet, beschrijft m’n gevoel perfect
Net een koelkast besteld en gekeken wat voor Internet/TV abbo ik wil afsluiten. Vanuit bed joe helemaal prima
Kerstavond viel me erg mee. Op het laatste moment uitgenodigd door mijn ex/goede vriend om bij hem te komen. Zijn zus waarmee ik het goed kan vinden zou ook komen omdat ze alleen zou zitten. Mijn eigen zusje wilde eigenlijk al naar mijn ouders maar werd bruut afgewezen met alleen ‘komt niet uit’ en voelde zich daar rottig over en zij kan ook goed met m’n ex dus die had haar ook uitgenodigd. Bleek later dat ze was vergeten daf ze eigenlijk met haar vriendin had afgesproken dus die is ook meegegaan. Dus een beetje met kneusjes bij elkaar maar het klikte heel goed en we hebben spelletjes gedaan. Was een stuk leukere kerstavond dan verwacht.
Morgen naar m’n ouders en daar heb ik geen flikker zin in. Zusje ook niet na de afwijzing maar we denken dat t meer gedoe wordt als we niet gaan dan wel. Snap nog steeds de afwijzing zonder uitleg ook niet. Helemaal out of character ook. Beter hebben ze vanavond een partnerruil avond gehost ofzo, zie geen andere acceptabele uitleg voor zo’n vreemde afwijzing zonder enige verdere verklaring. Geen zin in.
Helemaal niet veel gedronken, twee glazen wijn, maar mijn lichaam is een beetje van slag en op, geloof ik? Moest gisteren al de hele dag om niks huilen van stress en nu zijn we net thuis na het kerstdiner bij mn moeders vriend en ik hang nu midden in de nacht boven het toilet me verschrikkelijk te voelen
goed begin dit wel. ik wil gewoon een week in bed liggen maar daar is geen tijd voor
Ik kan met trots zeggen al sinds 2014 niet meer thuis te zijn geweest met kerst en oudjaar
De eerste jaren was er nog het protest bij de familie, nu gaan ze er al vanuit dat ik er niet ben
Dit jaar is het kerst in bikini in een hostel in Vietnam!
@Zemraluani @Nidorina
Ja mijn schoonmoeder had dat meegenomen voor mijn vriend zijn neefje. Hij was er al na 3x klaar mee. Maar hihaho mijn schoonmoeder nog niet. Die lachte het hardst. En die heeft ook echt een hele overdreven schaterlach. En er liepen ook mensen voorbij (gelukkig zat er verder niemand in de lounge). Ik vind dit ok als je thuis bent maar niet in een net hotel. En dan ook nog zelf hapjes etc meenemen nou dan wil ik er even niet bijhoren.
Sterkte vandaag voor de mensen die bij familie zitten. Ik ga met een kater en spierpijn van de seks om 11:00 brunchen/lunchen weet ik veel bij schoonvader + vriendin die écht héél Kut is.
Kijk, dat zijn de betere avonden. Daarvoor hoeft het gelukkig ook niet per se kerstavond te zijn.
Ik lig hondsberoerd ziek in bed met een longontsteking en flinke koorts. Merry Christmas I guess…
net mn hele huis opgeruimd, wat plintjes gelegd en zelfs mn schoenen ingespoten om ze weer waterdicht te makenn haha. Mn kerst is iig productief zo. Wat denken jullie, is het te vroeg om mn kerstboom alweer weg te halen?
Nee kan zeker. Gewoon afbreken die handel.