Jaa enjoy the ride!! (pun intended )
Oh je gaat al wel lekker zeg! Heb je ook andere delen van AC gespeeld?
Die speeltijd is inclusief dlc’s inderdaad. Ik wil altijd alle icoontjes van de map spelen, maar op het laatst werd het het zo eentonig dat ik het heb afgeraffeld
Medusa is echt een draak om te verslaan!! Na het spelen prikken je ogen gewoon van het intensief staren naar dat wezen haha
Voor Kerst heb ik Mario Kart 8 gekregen lang geleden op de Wii gespeeld en nu ben ik weer helemaal hooked. Binnenkort eens proberen om ook online te spelen.
Yess!! Heb net ook eindelijk Thunderblight Ganon verslagen!!!
Kwam er ook achter dat je blijkbaar niet perse iets hoeft met die pilaren die hij gooit. Het lukte me steeds niet omdat hij zo snel is, op den duur begon hij me gewoon weer aan te vallen en stopte hij met die pilaren.
Heb hem uiteindelijk verslagen door alleen het Master Sword te gebruiken.
Thanks voor alle tips die hier voorbij kwamen!
Ik heb dinkum (alleen voor PC verkrijgbaar momenteel) gekocht.
Super leuk, kruising tussen animal crossing en stardew valley
Spelen jullie nog wel eens spelletjes gewoon ‘op internet’ in de browser? Vroeger was ik helemaal weg van spele.nl enz, maar ik was altijd bang dat je daar virussen mee kon krijgen. Ik ben te snel uitgekeken op spelletjes om dingen aan te schaffen, dus ik dacht even hier vragen of jullie nog aanraders hebben.
Ben weer helemaal verslaafd aan Hades op Switch, maar vraag me altijd af hoe ver ik nou eigenlijk in het spel ben, omdat je altijd opnieuw moet beginnen…
Moet nog 2 shrines in BOTW en het is echt zo lastig om ze te vinden . Heb maar even een kaart opgezocht waar ze allemaal opstaan, maar het is nog steeds bijna niet te doen.
Heb je het hiervoor altijd zonder gedaan? Ik pak echt te pas en te onpas mn telefoon erbij omdat ik er niet uit kom😂 dan wordt ik helemaal gek van die bliepjes van die sheikasteen, of als ik niet door zo’n puzzel kom haha.
Ja hahaha heb veel wel gevonden door die sensor hahaha!
Maar sommige zitten echt zo goed verstopt. Heb ook wel heel veel van die Shrine quest shrines moeten opzoeken via Youtube.
Hoe werkt dat precies? Met een advanced shield hun aanvallen blokkeren? Ik kan inmiddels gaan sparen voor een advanced shield, maar weet niet of dat het waard is… Gezien de rupees nu nog niet super hard gaan, en het schild uiteindelijk toch kapot gaat.
Ohh ik dacht dus dat Mypha’s Grace eenmalig was. Was de hele tijd al aan het herladen omdat ik per ongeluk game over ging en vond dat zo zonde.
Het begin was echt mega wennen voor mij, met amper hartjes, slechte wapens en gewend aan Twilight Princess, maar ik zit er echt zo lekker in BOTW nu! Moet af en toe echt bewust pauzes inlassen, omdat ik anders zo de hele dag op de bank zit.
Bezoek je Pondo’s lodge al voor rupees?
Nee nog niet! Maar ik ben daar ook nog niet, heb alleen de oostkant van de kaart gehad (en wil ook weer niet te hard gaan, voelt zo zonde ofzo)
Ja met dat schild hoef je niet zo’n perfecte afweer te doen (op goede moment schild richten en dan op A drukken, ben ik niet zo goed in nog), maar kan je gewoon jezelf beschermen door hem voor je te houden terwijl ze lasers schieten.
Zo maken de wachters zichzelf dood, want de laser schiet terug.
Pondo’s lodge is wel echt een aanrader voor rupees!
Maar dat is dus met een ancient shield? Weet je ook hoe lang die mee gaat, hoeveel guardians je ermee kan blokkeren?
Mijn vriend meldt me net dat hij deze week elke avond moet werken, of ik dat niet saai vind. Ik denk alleen maar, chill elke avond ongestoord zelda!
Ja is ancient shield! Waarschijnlijk gaat hij langer mee als je elke keer netjes afweert (die tactiek met A) maar dat doe ik dus niet en ben pas met mijn tweede schild bezig. Heb er toch flink aantal verslagen waaronder de guardians in een shrine
@buffel zelf ergens een switch scoren een optie? Het tweede deel van zelda botw komt als het goed is mei dit jaar uit. Daarom maak ik nu zo’n haast, want wil wel gelijk door kunnen spelen haha
Gaat erom dat ej vooral plezier hebt toch?
Mijn switch raak ik ook in periodes niet aan en dan weer wel. Hetzelfde als met mijn PC.
Gamemania heeft zelf bij hun ook tweedehands systemen, zijn gecontroleerd voordat ze het verkopen. wellicht kun je het daar in de winkel eens bekijken.
Ooeh er zijn wel bepaalde plekken met veel wapens hoor! En wapens respawnen ook! Misschien dat labyrinth rechtsboven. Die is wel met wachters btw, maar daar staan wat schatkisten.
Maarrr je kunt met elk schild de lasers terug reflecteren (gaan ze wel kapot op den duur) en de állerbeste tip voor wachters zijn die ancient arrows iit het akkala tech lab. Dan gaat een wachter met 1500 kracht na 2x schieten kapot. Het is geweldig!
Als ik in elk dorp ben koop ik altijd alle pijlen die ze daar verkopen, zodat ik voldoende bomb arrows heb voor moeilijke gevechten (al heb ik nog steeds niet van een van de ganons gewonnen🥲)
Omg! Ik wist niet van het bestaan van Pondo. Zijn huis staat letterlijk onderaan die toren
Goed verdienen bij hem
Spelen mensen hier DayZ? Vind dat echt zo ingewikkeld om meer te doen dan rond te beunen en niet te sterven… vgm haal ik te weinig uit het spel hahaha