Gametopic

Ohh AC Odyssey is echt mijn nummer 1 spel allertijden ooit. Zo geweldig. Ik heb echt heel veel tijd doorgebracht gewoon zittend op een klif om een zonsondergang te kijken of zwemmen en op zoek naar haaien en potvissen en dolfijnen. :heart_eyes:

4 likes

Speelt er iemand Pokemon Unite?

ik wil er vanmiddag mee beginnen, ben benieuwd!

@Gipskruid ik twijfel om deze ook nog te kopen, hoe vind je het tot nu toe?

Ben dus daarna nog begonnen aan Origins maar kwam daar dus echt niet lekker in, vond de fighting mechanics minder fijn en ja ehh het is gewoon niet Odyssey / Kassandra ( :heart_eyes: ) hehe.

Ben wel benieuwd naar Valhalla, ga ik nu aan beginnen. Al beetje meegekeken terwijl m’n man speelt en eh. Ik moet wennen. Maar ben sowieso nog even mentaal helemaal in Griekse sferen want net Fenyx Rising uitgespeeld.

1 like

Ohja over R&C hoor ik veel positiefs ja!

Fenyx Rising vond ik heel leuk omdat ik gek ben op (Griekse) mythologie, het heeft humor, is mooi en ik kon mijn character een soort wijnvlek geven op haar oog en dat heb ik zelf ook: GROTE plus, haha. Maarrrr ik vond het gepuzzel op een gegeven moment wel saai worden en heb ook echt laaaaang niet alle achievements gehaald. Het is een beetje veel van hetzelfde, maar dat vond ik bij BotW ook saai. Ik ben gewoon niet zo iemand die alle collectibles wil halen etc. Op een gegeven moment heb ik het systeem wel gezien en speel ik gewoon het verhaal uit.

In dat geval gaan jullie Fenyx Rising helemaal top vinden denk ik! :grin:

1 like

Ik vond Fenyx rising echt een leuk spel maar op een gegeven moment hingen die tempels me wel de keel uit. Ik heb hem dus niet uitgespeeld, vond het toch minder blijven boeien dan botw. De wereld is wel heel mooi en Griekse mythologie vind ik altijd een +.

1 like

Ah, ben dus niet de enige. Al was ik BotW op een gegeven moment ook zat, en mega irritant dat je wapens steeds stukgaan. En het paardrijden vond ik heel slecht gedaan. Vond het echt een tof spel maar zo lyrisch als alle 10/10 reviews was ik zeker niet.

1 like

Ja, twitter staat er vol mee. Wist wel dat de game industrie toxic was naar vrouwen maar ZO toxic. wauw.
Vind het tof dat er mensen opstappen en dat ze gaan demonstreren.

Het bedrijf zegt de afgelopen jaren te hebben geprobeerd medewerkers eerlijk te betalen.

:roll_eyes:
Zo hard geprobeerd, gewoon echt moeilijk hoor…

1 like

Heftig he… ik kan alleen niet zeggen dat ik echt geschrokken ben. De hele gaming industry is zo’n beetje frat boy culture en dit soort dingen gebeurt al zooooo lang. Ik ben blij dat het aan het licht komt nu maar heb weinig hoop dat er snel echt veel zal veranderen.

2 likes

In Zelda BOTW kan ik me echt helemaal verliezen, haha, ervaar het echt als het lezen van een fantasy-boek eigenlijk wel. Precies goeie mix tussen (te) spannend en leuk (met koken, zwemmen, klimmen, ontdekken etc). :smiling_face_with_three_hearts:
Soms doe ik een queeste en soms ben ik alleen maar dagen bezig met dingen verzamelen voor een gerecht oid

3 likes

Jaaa ik ook, soms heb ik geen zin in nieuwe missies en dan ga ik gewoon wat rondlopen en spullen verzamelen en soms stuit je ook ineens op gekke dingen of monsters.

1 like

Ik heb ook een verkoopvraag :sweat_smile:

Iemand die van z’n Switch af wil? Ik heb 'm verkocht vanwege skere Corona-tijden, maar wil er weer eentje.

:anguished: we misten je al in de Discord

1 like

LIEF!

Ik ben er hopelijk gauw weer :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heeft iemand Paper Mario: The Origami King (gespeeld)? Is het wat? Hij is nu leuk in de aanbieding op Bol voor €34

2 likes

Ja ik heb hem en ik vind het een aanrader! De graphics zijn erg mooi en het verhaal is leuk met ook wat humor. Heb er al wat uurtjes inzitten en het spel verveeld nog niet.

1 like

Tof! Ik heb hem gisteren besteld. Hij komt vandaag binnen :grin:

1 like