Gametopic

Ik was eindelijk aan Lake begonnen maar jeetje wat een kut spel :flushed:

Hoe is dit een “cozy game?” mijn bloeddruk ging er eerder van omhoog door frustratie en ongeduld!

2 likes

Ik had de radio gelijk al uitgezet, ik kan niet tegen random muziek op de achtergrond :sweat_smile:

Ik vond het trouwens ook stom dat je in een gesprek met iemand 2 opties had om te reageren maar dat het niet uitmaakt wat je kiest. Ik vond die chick van de videotheek irritant dus ik reageerde steeds met de minder aardige optie zeg maar, maar ze vat alles toch positief op. Zij wou afspreken en ik zei “ik heb al iets anders” en dan zegt ze “oh joh, zeg dat andere maar af!”

Echt irritant.

1 like

Ah shit, lake leek (hehe) mij heel leuk maar nu twijfel ik wel.

1 like

en dat voor een game die weer redelijk gehyped werd. meh

2 likes

Ik vond het ook niet zo leuk helaas.

Hebben jullie tips in hetzelfde genre die wel heel tof zijn?

Dat ziet er heeeeel erg goed uit! :star_struck:

Meer mensen die benieuwd zijn naar de Animal Crossing direct?
Ik heb het spel pas net een week, dus heb nog genoeg te doen maar was wel teleurgesteld dat er geen gyroids zijn, hoop dat die met Brewster toegevoegd worden.

4 likes

Ik heb voor mijn verjaardag Breath of the Wild gehad! Ben gister begonnen, maar ik ben dus vrij weinig gewend met gamen (ik speel stardew, spiritfarer, animal crossing) dus het rondkijken tijdens het lopen is echt super lastig! Ik had na een uurtje kramp in mijn handen hahaha. Iemand tips?

2 likes

Heb je de pro controller van de switch? Die is namelijk een stuk fijner voor intensere games.

2 likes

Ik heb een Switch Lite :nerd_face:

Assasins creed valhalla. Top spel vooral als je de vorige ook leuk vond.

1 like

Je gaat dagen achter die Xbox zitten, trust me :stuck_out_tongue_winking_eye:

@DaintyDream Ik weet niet of dit handig is of een beetje spuit-elf maar als je op ZL drukt gaat de camera automatisch achter Link staan!

Haha ja omg dat vechten. Mijn collega zei dat je allemaal trucjes hebt om speciale aanvallen te doen en het lukt me gewoon niet.

@LeviOHsa haha ja ik weet het wel, maar vergeet het te gebruiken (vooral in gevecht) :rofl:

Maar ik moet zeggen dat ik al aardig begin te wennen.

Ik heb op basis van de positieve reacties hier ook Night in the woods gekocht en wauw dat spel is echt fantastisch haha! Zo leuk en grappig en cute

Ennnn ik kijk uit naar Age of Empires IV deze week. Ga wee AoE-avondjes houden met mijn broertje denk ik, net als vroeger :grin:

4 likes

Lekker late reactie🤓, maar ik heb toevallig afgelopen week een pro controller gekocht voor de Switch lite. Dat kan gewoon! Een wereld van verschil. Ik heb namelijk ook altijd snel last van mijn handen. Misschien heb je er nog wat aan!

Hoe gaat het inmiddels met BOTW? Vind je het een leuke game?

1 like

Ja die had ik gezien! Misschien ook maar aanschaffen. Al twijfel ik ook over de OLED switch nu we een nieuwe tv hebben.

Ik vind het echt super leuk en ben nu van het plateau af en ik ga vaak gevechten uit de weg nog haha. Wel heel mooi en leuk om alles te ontdekken.

2 likes

Ik ben benieuwd naar dit spel!
Het is nog niet uit maar het ziet er mooi uit.

Ik ga alleen wel de reviews afwachten na het fiasco van Lake.

2 likes

Doet me echt denken aan vroeger, dat je dan gewoon 3 dagen er over deed om WoW ofzo binnen te halen.