Is dit de multiplayer uitbreiding?
Door die gesprekken hier over AC Odyssey ben ik er ook weer.mee begonnen en zit er weer helemaal in! Ik begon ermee vlak na AC Origins en dat was toch iets te veel van hetzelfde.
Heb Mythos nog onuitgegeven in de kast staan, misschien moet ik die gelijktijdig gaan lezen
Is iemand van plan om Humankind te spelen? Ik heb eigenlijk een koopstop wat betreft games maar het ziet er ZO LEUK UIT
Ik ben net voor het eerst in mān leven aan een Assassinās Creed game begonnen. Ben nog niet echt ver gekomen want liep al heel snel vast en toen ben ik maar weer mān vertrouwde Skyrim gaan spelen haha.
Weet iemand trouwens of de Lego Harry Potter games leuk zijn? Of is dat echt meer voor kinderen?
Ik heb momenteel geen leuke games om te spelen en het spel wat ik wilde spelen, Stray, komt nu pas
volgend jaar uit. Dus nu ben ik Cyberpunk 2077 weer aan het spelen. Ik heb het al een keer uitgespeeld maar er zijn zoveel side quests dat ik die nu aan het doen ben.
Ik vind lego harry Potter heel leuk om te spelen, juist omdat het niet heel moeilijk is een gewoon relaxed spelen is haha. Maar ik krijg er bewegingsziekte van dus ik kan niet lang achter elkaar spelen
Ben Zelda Breath of the Wild aan het spelen en kan mijzelf daar echt helemaal in verliezen. Geweldig
Ik hou van alle Lego games, Harry Potter en Star Wars zijn favoriet! Ook leuk om samen te spelen
Hij staat op gamepass, zie ik. Ga hem dit weekend uitproberen. Levensgevaarlijk wel, dit soort gamesš¤Ŗ
Trouwens, nog een tip. Misschien is iedereen al op de hoogte, haha. De gamepass van Xbox is maar ā¬1 voor de eerste drie maanden. Kan gewoon via de PC. Het is ook mogelijk om games te streamen, dus je hebt niet perse een goede computer nodig. Er staat echt heel veel op. Nieuw en oud. Een soort Netflix voor games.
Haha nou ik heb m inmiddels (gekregen) en het is echt een aanrader! Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Voor degene die een account hebben op Epic Games, sinds gisteren is Yooka Laylee gratis te downloaden (voor 1 week). Vind het zelf een aanrader!
Oeh thanks voor de reminder, heb hem gelijk even gedownload!
Ik heb de afgelopen weken echt non-stop Zelda gespeeld en heb nu echt een game-hangover, haha. Daarna nog wel een platformer gespeeld, maar ik zoek echt iets leuks voor de switch. Iemand nog tips?
Merk dat ik de switch bijna niet meer aanraak. Vond Zelda erg leuk en Animal crossing voor een paar maanden. Ik neig nu meer naar de spellen op de ps4 van vriend. We spelen nu God of War en ik vind het helemaal fantastisch! Maar dat soort spellen zijn er eigenlijk niet echt op de switch geloof ik? Wel jammer, vind een handheld zo handig voor even op bed of op vakantie of onderweg enzo. Zit er nu zelfs aan te denken om 'm misschien te verkopen zodat we dat geld in een ps5 kunnen stoppen als die ooit nog een keer weer verkocht gaan worden.
Ik ben een beetje overwhelmed, maar mijn vriend zegt dat dat erbij hoort (hij heeft heel veel civilization gespeeld). Ben wel nog steeds heel erg benieuwd en het ziet er ZO cool uit. Hopelijk valt het kwartje snel Ben jij inmiddels verslaafd?
Ben op dit moment resident evil 7 aan het spelen. In oktober komt far cry 6 uit en daar wacht ik met spanning op. Kan niet wachten om het te spelen.
Nou ik herken helemaal wat je zegt! In een review las ik dat het veel minder ingewikkeld is dan Civilization, maar ik wil dus echt niet weten hoe moeilijk dat spel dan is? Ben echt vermoeid na het spelen haha
Wow in oktober al? Dan krijgt mijn vriend het druk. Nieuwe dat cry, nieuwe Battlefield.
Lekker rustig
Haha ja ik las dat het 7 Oktober uit komt. Nou dan is al bijna dus