Gametopic

ja echt super snel! Hij zei dat hij hem nog niet had besteld want dze trok hem niet zo. (Ik weet nu al dat hij het uiteindelijk wel gaat kopen)

1 like

Je kan een Switch eigenlijk ook niet zo vergelijken met een PS4. Doelgroep is heel anders, logischerwijs de games dan ook. Een PS4 heeft ook veel meer kracht dus daar kunnen grotere games op gespeeld worden.

Ik heb wel Witcher 3 op de Switch gespeeld, maar dat is handheld echt niet te spelen, dus voor dat gemak hoef je het niet te doen. Alles is dan zo klein. Als je dat soort games leuker vindt zou ik inzetten op een PS5.

Ik weet dat het niet vergelijkbaar is hoor. Maar ik dacht altijd dat ik meer van het type spellen was die voor de switch zijn gemaakt en kom er nu achter dat ik die voor de ps eigenlijk toffer vind!

(Bijna) alle Mario games sowieso! Maar dat is niet educatief haha. Just dance is ook niet educatief, maar wel bewegen/dansen

1 like

Ik ben deze week begonnen (eindelijk) aan spiritfarer en ik vind het zo leuk! Al moet ik soms wel toegeven dat je best veel quests op je af krijgt maarrrr dan wel weer alle tijd er voor krijgt.
Ik heb nu 4 karakters op m’n boot. Denk dat ik binnenkort van iemand afscheid moet gaan nemen but we shall see.

4 likes

Wie is je favoriet?

Ik vind Atol zoooo leuk

1 like

Jaaaa atol is cute al mag hij wel wat minderen met dat eten gezeur :joy:
Gwen was mijn favo! Maar die is dus ehm je weet wel. Hulennn.

1 like

Ik twijfel nog steeds over Spiritfarer. Zijn er veel dingen die je kunt customizen in het spel? Dat vind ik eigenlijk altijd een van de leukste aspecten van een spel.

Ik ben nog steeds super fan van Cozy Grove en er komt echt een mega update in oktober Cozy Grove Autumn Update | Spry Fox :heart_eyes:

2 likes

Oh leuk, je kunt dan je tent in en hem inrichten!
Ik doe maar wat qua dieren en spullen trouwens. En sommige recepten kan ik amper maken omdat ik te weinig grondstoffen heb. Maar ik speel het elke dag wel even.

1 like

Niet echt, je krijgt een boot waarop je een aantal kamers vrij kunt plaatsen dus dat is misschien nog wel oké. Je kunt ook nog een aantal kamers upgraden, maar dat is niet heel denderend. Ik vind het alsnog echt een fantastisch spel, maar voor het customizen zou ik hem niet aanraden denk ik

3 likes

Ik sluit me hier volledig bij aan haha @RupiKaur

2 likes

@anon22402465 ja ik wil graag een hek maken maar heb 45 joyous bird essence nodig voor een stukje hek. Ja laat maar dan :joy:

@Foucher @mercurysummer ah jammer dacht misschien die kamers een beetje aanpassen of zo. Character ook geen andere kleding oid? Ik twijfel nog steeds. Misschien maar gewoon aanschaffen als ik klaar ben met het verhaal van Cozy Grove.

1 like

Haha precies dat! Volgens mij doe ik een hoop verkeerd maar leuk spel :+1:t4: Haha.

Zijn er nog meer mensen die geen planken kunnen zagen in Spiritfarer :mad:

1 like

Ik word daar een portie agressief van op de switch. (weet niet hoe het op pc is)

Ik heb geen ruggengraat. Maar blijkbaar is ie vandaag ook ineens in de sale voor 50% korting dus wie ‘m nog weer wil kopen: sla je slag! Ben heel benieuwd :grin:

9 likes

Haha ja vorig jaar een paar keer gespeeld, moet het eigenlijk weer eens spelen want zijn wat grote updates geweest geloof ik.

1 like

Gisteren is Lake uitgekomen. Zijn er mensen die het al gespeeld hebben?

2 likes

Volgens mij wel ja! PC is meestal eerste port voor release. (Tenzij console specifieke games)

Ik heb de demo gespeeld. Ik houd altijd wel van rondrij spellen (dat deed ik ook altijd met GTA), maar vond de demo een beetje saai. Je kan erg weinig “doen”. Staat de demo er niet meer op?