Gametopic

Wow dit klinkt echt als alles wat ik wil in een game!

1 like

Haha oh nee!! Maar dat scheelt echt zoveel ellende en tijd… Gelukkig dat je het toch nog wel hebt gevonden.

Weet niet of je echt zĆ©lf wil spelen, maar ik speel ook weleens met m’n vriend. Dan speelt hij en kijk ik mee. (En heel soms doe ik zelf ook wat)

Dat doen we bij sommige games ook idd, ik hoef geen zombiegames te spelen, maar heb hem wel af en toe zitten vertellen wat hij moest doen in The Last of Us II en de laatste Resident Evil bijvoorbeeld. Dan speelt hij dus inderdaad, en ik kijk mee en lever commentaar :grin: En hij speelt some Fortnite met een vriend van hem/ons, en dan bemoei ik me er ook lekker tegenaan en klets gezellig mee.

Maar Horizon bijvoorbeeld wil ik wel echt zelf spelen. Ben door ZD heengevlogen, en nu hebben we FW ook binnen (mijn eerste eigen game aankoop!) en ga daar ook al erg lekker in. Hij werkt voor zichzelf en doet iets waarbij hij afleiding nodig heeft om niet gek te worden, dus hij speelt veel overdag, terwijl ik op kantoor of aan de andere kant van de kamer zonder zicht op de tv aan het werk ben, en we lopen ongeveer gelijk op. Vind deel twee tot nu toe overigens ook weer amazing, voor mn gevoel iets lichter/grappiger, en ben net bij een dikke twist aangekomen. En zooooo mooi! Soms ga ik gewoon even een paar minuten in die wereld rondwandelen zonder quest, puur om rond te kijken

Omgg echt :exploding_head::partying_face:

Gaat die samenwerking niet vooral over de Unreal engine van Epic die CD Projekt Red nu gaat gebruiken ipv die van hunzelf? En dus niet zozeer over het spel qua inhoud.

1 like

Ik weet het niet zeker hoor, maar zou inderdaad wel fijn zijn als er geen Epic stempel op komt. :blush:

Gisteren Forager gekocht voor de Switch. Super aanrader! Gelijk een paar uurtjes gespeeld omdat het zo verslavend is :sweat_smile: Het is nu in de sale voor 8 euro

4 likes

Heb echt zoveel zin in kirby deze vrijdag!
GameMania heeft gisteren de labels al gemaakt van postnl. beter verzenden ze hem vandaag. (Komt vrijdag pas uit dus mag niet klagen, maar wil spelen)

2 likes

Jouw geluk met Gamemania kennende mag ik het ook heel erg hopen :eyes:

1 like

Im done.

Nee grapje. de webshop staat los van de winkels als systeem zijnde. Dus dat moet goed komen. Met de switch toen had ik vooral het issue met de winkel. Kan ik nog steeds pissig om worden.
but anyhow. met preorders qua spellen heb ik een vloek met Bol

2 likes

Heb ik! En is inderdaad heel erg schattig, ik heb m aangeschaft nadat ik de demo heb gespeeld!

1 like

Wij houden binnenkort een LAN-party met een man of 8 en ik ben aan het zoeken naar multiplayer games om met z’n allen te spelen. Heeft iemand hier misschien aanraders? Voornamelijk pc games. We hebben wel vrienden met een switch of Oculus, maar denk niet dat we daarmee met z’n 8en kunnen spelen haha.

2 likes

Age of empires!

3 likes

Wat ik op werk wel eens doe is een mario kart avondje en middels local lan en dan een party room kunnen we met 6-8 man in een room. Dus het kan eventueel wel!

2 likes

Nou mocht even duren maar heb gisteren Ganon verslagenšŸ¤“

8 likes

Oh dat vind ik best snel! Speel je veel?

Ik ben in januari begonnen en heb nog niet eens waterblight ganon verslagen🄲

En als ik een lynel zie weet ik niets beter dan weg te rennen🤣

2 likes

Ik vond de Lynels ook wel 100x moeilijker dan de Ganons :p. En aan het einde van het spel had ik de beste wapens en uitrusting dat ik niet 1x dood ging bij de allerlaatste Ganon.

2 likes

Hahaha een Lynel heb ik nooit verslagen, alleen een Hinox en Stone TalusšŸ˜‚. Voor de rest inderdaad weggerend. Ik heb wel veel gespeeld en ook zoveel mogelijk sidequests geprobeerd te doen maar nog lang niet allemaal, dus die ga ik misschien nog wel een keer afmaken.

1 like

Haha hinox ook niet, maar die kwam ik veel te vroeg in het spel tegen.

Heb de eerste keer wel bijna een lynel verslagen, toen kwam ik naar beneden gezeild en beschoot ik hem maar random uit de lucht. Toen besefte ik nog niet wat voor horror zo’n beest wat en ben uiteindelijk weggerend. Had ik toen maar doorgezet, want echt mn one and only shot hahahašŸ˜‚

@Nimbus2000 @Whistle Hebben jullie alle 4 de divine beatst gedaan?

1 like