Gametopic

Zit je in het Engeland gedeelte? Dat stuk vond mijn vriend ook minder leuk!

1 like

Nee nog niet eens haha, hoop niet dat ik dat nog minder leuk ga vinden :flushed:

Ik zit nu The Witcher te kijken op Netflix en vind het echt een gave serie. Ik wist dat er al een game voor was (echt al uit 2015 ofzo) en zou t graag willen spelen.
Alleen bent bang dat ik het niet kan, bv ik speel normaal sims, animal crossing enzo. En zelda breath of the wild lukte me ook wel. Maar een spel met teveel vechten vind ik niet leuk. Maar het open wereld aspect van the Witcher vind ik wel gaaf. De verhaallijn en het avontuur ook.
Wat zijn jullie meningen hierover/ervaringen van het spel?
Een moeilijke eindbaas ofzo zou ik nog wel door mn vriend kunnen laten doen. (Ook gebeurd in zelda haha!)
Ik zag zelf dat hij op de switch is uitgebracht! Maar zou m ook op de ps4 kunnen kopen. Neig naar de switch omdat ik die controllers gewend ben😌.

1 like

Je kan het spel instellen op je eigen niveau en het niveau kan je tussendoor aanpassen :blush:. Het makkelijkste niveau heet “Just The Story”. Als je dat niveau speelt gaat het vooral om het verhaal en zouden de quests/eindbazen erg goed te doen moeten zijn.

Er zitten wel redelijk veel vecht elementen in het spel, maar het verhaal is zoo goed en de wereld mega uitgebreid. Kan het je echt aanraden om te proberen!

3 likes

Ohh the Witcher 3 was het eerste spel dat ik kocht op de ps4 en vond het zo moeilijk en overweldigend allemaal, zelfs op easy. Heb het na een paar eerste questjes niet meer doorgespeeld en ben overgestapt naar AC Origins en dat bleek voor mij een stuk leuker.

1 like

Waar ik eerst hooked was aan Animal Crossing ben ik sinds 3 dagen let’s go Eevee aan het doen en heb er al 19u op zitten dus eh ja, hele herbelevingen aan mijn jeugd :star_struck:

3 likes

The Witcher is echt mn allerallerlievelingsspel ooit, ook om het verhaal, maaaar het vechten is wel echt een heel belangrijk onderdeel. Eigenlijk draait het spel ook wel om vechten want bij elke quest moet je monsters doden. Vrees dat het dan niet iets voor je is :pensive:.

5 likes

Ja snap het wel dat het vechten een grote rol speelt. Want de hoofdpersoon is Witcher😂. Ik word vaak gewoon zenuwachtig van dat vechten. Maar misschien wat oefenen. Ik ga er over na denken. En anders laat ik het mn vriend spelen en dan kijk ik af en toe mee. Vind ik ook wel leuk.

Maar op zich zou ik de optie van wat @Nightingale zei kunnen proberen😌.

1 like

Ik weet niet of je van lezen houdt, maar Witcher is gebaseerd op boeken die heel erg leuk zijn!

2 likes

The witcher is wel gaaf maar echt wel veel vechten.

Ik heb nu Horizon zero dawn voor de pc gehad van mn vriend. Die is ook wel gaaf, ben nog niet zo ver (5 uurtjes) maar wel heel leuk

Witcher is heel tof, echter voor de switch zijn de grafics niet zo mooi als op de PC/PS. Als ik de keus had tussen PS en Switch, zou ik toch voor de PS gaan ondanks dat ik een enorme switch fan ben.

1 like

Ja mee eens. Ik speel het op Switch en op het grote scherm van een afstandje is het oke maar handheld is het echt niet te spelen.

2 likes

Ik vind the Witcher juist relatief weinig vechten en veel verhaal. Af en toe ben ik een beetje klaar met dat gelul en dan ga ik wat exploren om weer wat te vechten :sweat_smile: Moeilijk is het niet nee, tenzij je echt nul ervaring hebt met dit soort spellen, maar dan kun je het indd op het laagste niveau zetten.
Wel echt een heel vet spel, echt ultiem van genoten <3

4 likes

Haha grappig dat de meningen zo verschillen!
Op zich kan ik een eindbaas etc verslaan hoor (heb die in zelda allemaal zelf gedaan). Maar vind vooral het exploren, verzamelen, verhaallijn leuk.
Las op een blog van iemand die helemaal lyirsch was over the witcher op de switch. Maar ga t denk ik met mn vriend spelen op de ps4 als ik t niks vindt kan hij altijd verder (hij zou niet zo snel op mn switch spelen).

Ik heb vroeger vaak mario galaxy gespeeld (even een heel ander genre haha). Mario Odyssee lijkt er een vervolg op te zijn, of zoiets soortgelijks. Vinden jullie dat een leuk spel?

1 like

Mario Odyssey is heel leuk!

5 likes

Leuk, maar ik vond het belachelijk kort? Heb het in minder dan tien uur uitgespeeld en dan vind ik 60 euro echt duur. Misschien dat het nu goedkoper geworden is, anders zou ik hem tweedehands kopen.

Je hebt Mario Odyssey in minder dan 10 uur uitgespeeld?? Met alles verzamelen ed? Ik heb me daar namelijk heuul lang mee vermaakt. Of bedoel je the witcher? Maar ook daarvan staat gemiddelde gaameplay 35 tot 60 uur op google vermeld, dus je bent een snelle gamer denk ik haha

@Nimbus2000 looove Mario Odyssey echt!

Ja Mario Odyssee is echt geweldig!

Ja ik hoef niet al die muntjes te verzamelen, vind dat niet echt interessant ofzo. Verhaallijn duurde minder dan 10 uur. Witcher heb ik 100+ uur inzitten haha

O ja dan ga je vrij snel door het spel heen als je alleen de benodigde muntjes haalt en doorgaat naar de volgende wereld. Dan verzamel je eigenlijk ook alleen de makkelijker muntjes. Ik ben dus zo iemand die ALLEEESSSSSSSSSSSSS wil verzamelen in een game (dus ja ook bij assassins creed alle schatkistjes, landkaarten, weet ik het wat allemaal ik verzamel het wel), dus dan ben je met sommige muntjes verzamelen al 10 uur bezig. Mario is meer een verzamelaargame dan een snel-tot-het-einde-komen-game

4 likes