Gametopic

Zijn er hier meerderen in het bezit van Nintendo online en mario party superstars? Misschien leuk om eens met een paar online een spelletje te spelen?

Heeft iemand nog tips voor een open world game op de pc? Ik vind the witcher, ac odyssey&valhalla heel leuk. Odyssey is wel mijn favoriet, zo mooi! En ook leuk dat je een vrouw kan spelen.

1 like

Ik ben bezig met Horizon Zero Dawn. Heel mooi en gaaf.
En groot! Veel te doen. Aanrader.

5 likes

Elder scrolls! Skyrim is het nieuwst, maar Oblivion m’n favo. Horizon zero dawn ook vet.

5 likes

Bedankt! Heb Horizon zero dawn net gekocht :relaxed:

5 likes

Heeeel veel plezier. Ik ben m nu aan het herspelen want over 2 weken komt het nieuwe deel :heart_eyes:

1 like

Misschien dragon age inquisition? Paar weken geleden voor het eerst gespeeld en heb net de DLCs gekocht omdat ik het zo’n toffe game vond.

2 likes

Als groot fan van Odyssey (Kassandra :heart_eyes:) ben ik nu Ghost of Tsushima aan het spelen en he-le-maal verliefd. Ben nog maar in ACT I want er is zooooveel te zien en te doen en het is zo mooi! Veel plezier met HZD, wie weet daarna Ghost.

4 likes

Oeh ja deze staat ook nog ol mijn lijst! Goede reminder!!

3 likes

Thanks, klinkt top! Vind Horizon echt heel leuk ook😁

2 likes

EarthBound op de Switch :partying_face:

https://www.google.com/amp/s/www.polygon.com/platform/amp/22926231/earthbound-mother-mother-2-nintendo-switch-online

Ben m inmiddels ook aan het spelen en wat is ie mooi zeg. Heel veel te doen en echt grote open wereld, laf it.

2 likes

Iemand nog iets gekocht met de kortingen in de Nintendo e-shop? Ik twijfel om Ni No Kuni: Wrath of the White Witch of Ori and the Will of the Wisps te kopen! Ori ben ik sowieso al heel lang benieuwd naar, maar wil dan eigenlijk de voorganger eerst spelen haha

1 like

Ni no kuni is super leuk! Die heb ik uitgespeeld en ben echt fan. Deel 2 vind ik wel tegenvallen helaas

2 likes

Ik ben net begonnen met Zelda maar het valt me echt vies tegen hoe moeilijk het is?:sweat_smile: ben ook wel echt een totale beginner met dit soort spellen. Enige wat een beeetje in de buurt komt wat ik gespeeld heb is GTA op de ps4.
Vind het ook heel irritant hoe snel die wapens stuk gaan

1 like

Ik ben net begonnen met Stardew Valley maar vind het spel nog best overweldigend. Had mijn energie balkje ook niet opgemerkt dus ik was ineens op haha.

1 like

Het is ook een heeeel groot spel waar veel mee kan! Ik vind deze guide heel fijn altijd: Stardew Valley 1.1 Newbie Guide | Chucklefish Forums

1 like

Thanks! Ga even kijkje nemen!

Overweldigend kan ik me voorstellen ja! Ik vind het qua idee altijd wel helpen om te weten dat je toch geen einddoel hebt, dus dat het in principe vrij weinig uitmaakt als je een dag ā€˜verspilt’ en dat je niet perse alles tegelijk hoeft te doen. Die guide die @RupiKaur linkt heb ik niet gebruikt maar ziet er wel fijn uit (:

Ik heb van de week What Remains of Edith Finch uitgespeeld en wauw, wat een mooi spel. Echt heel mooi gedaan, ik vond het fijn dat het voornamelijk op het verhaal gebouwd was maar dat je met de soort van minigames toch genoeg te doen had. En het verhaal van Lewis was zo vet gedaan, was echt onder de indruk. Echt een aanrader!

3 likes

Aah give it another shot! Je vind steeds betere wapens (die minder vaak stuk gaan) en/of vaak nieuwe wapens

Ik ben ook een enorme beginner (een simser zeg maar) en ik kan bijv een makkelijk ganon nog niet eens verslaan 🄲 maar je word er echt wel meer bedreven in haha. Ik ren soms ook gewoon weg hoor van gevechten

3 likes