Ja die wel allevier gedaan! Die vond ik wel echt goed te doen zolang je maar een voorraad bompijlen hebt. Vond de puzzels van Vah Naboris wel echt heel lastig, daar bijna een volle dag mee beziggeweest. De rest was goed te doen.
Me- struggeling with Vah Rutah not able to beat waterblight ganon- haha nu voel ik me nog meer een sukkel haha.
Maar ik heb gewoon te weinig speeltijd steeds, als ik wat vaker speel gaat het aanzienlijk beter. Ik moet gewoon meer zelda tijd inplannen!
Mijn vriendin en ik zijn bij de ‘finale’ van Overcooked en het lukt maar niet hebben al op youtube gezocht naar voorbeelden maar het is ook echt geluk hebben met dat vuur
Iemand die dit herkent.
als ik Pokemon speel en in het menu zoek naar bijvoorbeeld pokeballen. Dan verspringt heel vaak de cursor naar een andere bal. Ligt dit aan het spel of aan de joystick ?
En hoeveel zou anders de reparatie kosten ?
Ik denk dat je last hebt van drift, hebben helaas heel veel mensen last van. Je kan hem opsturen naar nintendo voor reparatie maar er zijn ook wel sprays die (tijdelijk) helpen
Oké. Heb helaas geen garantie meer.
Enig idee wat dit kost ? En kan dit ook alleen bij bepaalde spellen ?
Ja het is vanmiddag gelukt! Oa om dus al dingen te maken voor het einde, duurde even voor we doorhadden dat de recepten iedere keer hetzelfde zijn
@Maison vgm doet Nintendo de reparatie gratis maar ik weet niet hoe het zit met garantie! Het ligt echt aan je joycon dus waarschijnlijk heb je bij ieder spel last (tenzij je die specifieke knop niet veel gebruikt in een spel)
Ik los drift altijd op met wd40! Kun je online filmpjes over vinden maar het komt erop neer dat je een klein beetje wd40 rondom de stick spuit en dan de stick beweegt. Bij mij werkt het prima
Iemand tips voor een headset? Ik heb nu de oude van mijn vriend (Steelseries Arctis 5), maar die zit niet goed op mijn kleine, smalle hoofd haha.
Heb bij de mediamarkt eentje van Astro gepast, die zat goed omdat je de hoofdband (if that makes sense ) kunt verstellen, maar vond m niet zo mooi hahaha
dusss mocht iemand tips hebben
Zijn er mensen hier die Zelda BOTW gespeeld hebben en ook de DLC uitbreiding? Is die laatste de moeite waard?
Heeft iemand Uncharted gezien? Ik twijfel of ik zal gaan, vind Tom Holland echt geen Nathan Drake en Mark Wahlberg geen Sully
Ik vond het een grappige, vermakelijke film. Niet zo’n film die je tig keer opnieuw gaat kijken maar wel leuk voor een avondje bios!
Heb BOTW 2x uitgespeeld maar de DLC nog niet gespeeld. Van wat ik ervan begreep zijn dat vooral nieuwe shrines en een aantal challenges en die was ik wel beu op het einde.
Wij hebben wel veel extra plezier gehad van de DLC, vond het absoluut het geld waard! maar we vinden het sowieso leuk om al die quests uit te spelen, als je daar sowieso niet zo van bent voegt de uitbreiding denk ik weinig toe. We moeten nu nog één quest en een shrine en daarna zijn we klaar en gaan we Ganon verslaan (en de moeilijkste van die trials waar je zonder wapens begint en dan zonder dood te gaan allemaal levels door moet hebben we ook opgegeven omdat 'ie te moeilijk was haha).
Oh bedoel je dat eiland ergens noorderlijk op de kaart?
Die vond ik ook pittig maar ik heb hem later nog eens geprobeerd (toen ik al veel meer ervaring had bijgekregen) en toen lukte het ineens wel! Misschien nog leuk om te proberen
Ik heb alle shrines en quests gedaan maar ik kan me er niet toe aanzetten om naar Ganon te gaan ofzo… misschien ga ik eerst die DLC spelen🙈
Ja, daar bij het Trial of the Sword oid! Dat laatste niveau daarvan is echt onmogelijk omdat het zoveel levels zijn ook haha, nadat we vier pogingen achter elkaar bij level 20 ofzo dood gingen was de lol er wel een beetje vanaf haha! Maar mss inderdaad tijd om het nog eens te proberen!
En goede volgorde om eerst weer wat quests te doen van de DLC en daarna met Ganon af te rekenen
Eindelijk Ganon verslagen
LOL ik zit in een game met voice chat en ben voor het eerst een UWU girl tegen gekomen in het wild
Voor elke fan van My Time At Portia.
De nieuwe is vandaag in early access gegaan op steam
My Time At Sandrock
hij kost 21 euro en ik ben er al meebezig. Super gaaf en echt wel beter als portia vind ik.
Alleen hou er rekening mee dat het spel nog niet af is!! En er bugs inzitten
Ik speel Runescape en t is weer net zo geweldig als vroeger