Gametopic

Haha ik ben een ervaren gamer en kom soms ook behoorlijk in de problemen met Zelda! Ik moet er eigenlijk wel om lachen als ik weer keihard dood ga. Het is meestal ook mijn eigen schuld omdat ik niet snel genoeg weg ren en te sterke of te veel vijanden aan wil pakken terwijl ik zelf zeg maar twee zielige stokken en een halve sandwich op zak heb.

Wat goed helpt is je speciale krachten gebruiken! Gebruik je bommen en laat zware metalen objecten op vijanden vallen etc. Dit doet het super goed! Wat ik ook veel deed als ik snel weg moest was de boel in de fik steken zodat je gauw met je glider weg kan vliegen omdat er dan zo’n windvlaag omhoog komt.

2 likes

Ooh thanks voor de tip, wilde m al lang kopen maar heb m nu ook met korting gekocht!
Ben trouwens momenteel cozy grove aan het spelen, lijkt een beetje op animal crossing. Vooral erg knus spel om ge doen

1 like

Zijn er nog mensen die WoW spelen en ook excited zijn voor 9.2? :smiley:

1 like

Wou weer beginnen maar weet niet zo goed of ik het moet doen. Vlak na shadowlands gestopt na 15 jaar.

3 likes

Het kleine stukje dat ik gedaan heb vond ik wel leuk, wel een superlang intro haha.

@PizzaFunghi Ik had je nog niet getagd, omdat ik nog niet veel heb kunnen spelen. Ik moest mijn Switch namelijk opsturen ter reparatie en ik heb hem nog niet terug haha. Ik ben je dus niet vergeten hoor! :sweat_smile:

3 likes

ik denk dat ik 'm vandaag ga kopen, ben echt heel benieuwd

1 like

Patch 9.2 klinkt wel goed! En goede catch-up gear en makkelijker voor alts, dus ben benieuwd. Ik ben iig weer echt helemaal verslaafd en ik heb sinds 9.1 ook een hele chille guild gevonden en dat is echt zo fijn!

Zijn er mensen die Grow: Song of the Evertree hebben gespeeld? Vind het best leuk tot nu toe, maar de taken die je dagelijks in game moet doen wel een beetje saai en repetitief.

1 like

Nog niet gespeeld, maar hij staat nu door jouw bericht na Yonder ook op m’n verlanglijstje haha. Ziet er heel leuk uit! Doet me een beetje denken aan My Time At Portia

1 like

Ja volgens mij kun je er echt veel mee! Ik moet nog ontdekken hoe ik het stadje leuk kan inrichten en decoreren enzo.

1 like

Jaaa het is ZO TOF! Nadeel is wel dat mijn vriend steeds zo naast mij zit van ‘mag ik ook spelen’ met puppy ogen dus er moet nog een switch komen maar ben totaal verslaafd.

2 likes

Vaporeon is my fave :sunglasses: Maar het blijft bij de Eeveelutions altijd een lastige keuze, in principe vind ik ze allemaal wel wat hebben. Vaporeon, Espeon, Glaceon en Leafeon zijn :fire:

Ik ga zo even kijken! Had mijn team beetje gehusseld omdat ik andere wou levelen. Ben nu al bij de eindbaas geloof ik :sweat_smile: maar die probeer ik nu wat te ontwijken. Even nog maar wat opdrachten eerst afmaken. Vliegen met Braviary maakt het allemaal wel een stuk makkelijker en ben nu paar keer per ongeluk in een distortion beland met wisselende resultaten.

Trailer voor een nieuw pokemon spel! (Ganeplay zie je pas later in de video)

Ik ben echt verbaasd dat ze zo snel alweer een nieuw spel uitbrengen

6 likes

Ohh wat goed! Ik vind Legends Arceus ook zo leuk :heart_eyes: Dit ziet eruit als een mooie combi van dat met de ‘reguliere’ spellen

3 likes

Sorry mijn depressie nam het een beetje over en na dit bericht eigenlijk amper meer gespeeld :sweat_smile: Zodra ik weer meer online ben op de Switch zal ik even mn team delen.

1 like

Donderdag heb ik de nieuwe Kirby demo gespeeld en hem daarna meteen besteld. Vind hem echt super leuk, jammer dat ik nog ongv 2 weken moet wachten.

Ben aan Unpacking begonnen vanavond en vind het heel fijn wegspelen. Je kan echt zien dat de makers er tijd in hebben gestoken met de kleine dingen die je wel/niet kunt stapelen etc. Of een kastje wel of niet open doen.

Valhalla ben ik ook mee begonnen van de week, echt indrukwekkend mooi! Veel aan het gamen opeens weer :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben toch ook begonnen die week.
Ben nu lvl 60 bijna renown 80 kan vliegen in shadowlands.
Nu bezig met nieuwe gebiedje.

4 likes

Waar speel je unpacking op?

1 like

Twijfelde tussen PC en Switch maar ben uiteindelijk voor de PC gegaan. Puur omdat ik niet weet hoe de switch zal zijn met controls.

1 like