Gametopic

Oeh klinkt goed! Als het spel af is, wordt het dan geupdate in deze versie of moet je dan de nieuwe weer los kopen?

Edit:

Down in Bermuda is nu afgeprijsd naar 1 euro en vond het een heel leuk spel! Heel rustig, je moet steeds zoeken naar dingen en soort logica puzzels oplossen. Het is niet een heel groot spel maar het is de prijs zeker waard

1 like

Je koopt hem nu en alle updates krijg je gratis. En hij word straks alleen maar duurder dus je kunt gem nu goedkoper aanschaffen.
Alleen hij is nog jiet af haha
Edit
En nog bugs etc natuurlijk

2 likes

Ik kijk echt uit naar Little witch in the woods, coral island en the haunted chocolatier maar duurt nog zo lang voor die er uberhaupt zijn, laat staan voor de switch.

Dus ik ben als een van de laatste op aarde begonnen aan Zelda botw en ik vind dit echt fantastisch :star_struck:

5 likes

Ik heb Horizon: Forbidden West kregen van mijn man als cadeautje (gaat mentaal niet zo lekker met me dus kan de afleiding goed gebruiken ook), heb zoveel zin om hem te spelen!

En ik ben ook nog bezig met The Witcher: Wild Hunt. Geralt is echt sexy haha. :joy: Moet echt lachen om zijn droge grumpy reacties steeds.

16 likes

7 likes

Wat lief van hem, is idd echt goede afleiding. Heb je Zero Dawn ook gespeeld? Ik vind ZD al geweldig, maar FW was echt nóg beter!

The Witcher staat bij mij ook hoog op mijn lijstje, moet ik toch ook maar eens aan beginnen

3 likes

Ahhh wat lief @Mhysa !

Ik wil eerst een playstation 5 voor ik forbidden west koop maar ik wil m :sob::joy:

Edit: wanneer worden die krengen nou eens normaal verkrijgbaar

3 likes

Ja ik speel gewoon op m’n krakkemikkige PS4 joh, die PS5 is geen realistisch vooruitzicht voor mij de komende tijd.

@kika jaa Zero Dawn laatst weer eens helemaal opnieuw gespeeld dus alles zat weer vers in mijn geheugen. Zo tof, en leuk om al die Nederlandse namen te zien bij de credits.

3 likes

Ik las dat de voorraad de komende jaren (!) nog steeds achter gaat blijven :exploding_head:

Zelf heb ik een ps5 omdat @Foucher (mvp!!!) er eentje voor me heeft gescoord in een loting dus je moet letterlijk eerst een loterij winnen voordat je aan dat apparaat kan komen

5 likes

Help, ik kom niet meer op de naam van een game.
Het gaat om een game in de X-box game pass. Een meisje komt aan in een dorp en wordt opgehaald door haar broer. Ze mag in zijn kamer wonen. Je moet steeds beslissingen nemen en kiezen uit verschillende opties. Er is iets met haar aan de hand maar in het begin weet je nog niet wat…

Klinkt het iemand bekend? Ik had m in de cloud gespeeld maar zie m nu nergens meer tussen staan.

Life is strange - true Colors? Ken ik alleen van de PlayStation, geen idee of die ook bij Xbox is/was.

1 like

Ja, dit klinkt inderdaad als Life is strange true colors! Sowieso een aanrader.

4 likes

Toppers! Tnx :raised_hands:t4:
@RupiKaur

3 likes

Ik speel sinds deze week Ori and the blind forest en het is zo’n mooie game! Ik was op zoek naar een soortgelijke game als Hollow Knight, wat ik een fantastische platformer vind waar je lekker veel uur mee zoet bent. En nu dus Ori gevonden. Love it!
image
Kijk hoe cute :heart_eyes:

10 likes

Detroit become human en spiritfarer!

3 likes

Al genoemd, maar Spiritfarer kan niet vaak genoeg aangeraden worden :heart:

1 like

Bij de Mediamarkt hebben ze er best veel, mijn vriend en ik hebben hem zondag ook gehaald.

Ik ben even heeeeel benieuwd welke vestiging😬

Dit was in Eindhoven, maar dat is dus wel al een week geleden intussen dus misschien zijn ze nu wel op. Maar de winkelmedewerker zei dat ze een grote lading hadden binnengekregen (geen idee hoeveel dat dan is). Wel alleen die bundel die wat duurder is, maar dat is eigenlijk overal om het doorverkopen tegen te gaan oid.

1 like

Ik denk dat ik vandaag maar even een poging waag bij mijn mediamarkt, ik heb gewoon geen zin om in van die telegramgroepen te gaan zitten waar dan weer een lading wordt vermeld…

1 like