Gametopic

@kringel ik speel het op de switch, controls zijn heel logisch/makkelijk. Speelt ook hierop goed weg! Hele mooie game inderdaad. Je voelt de liefde van de makers in al die details.

3 likes

Ooh goed om te horen dat hij daar ook goed speelbaar is. ik twijfelde echt, had hem al bij wat mensen op twitch gezien maar vanwege alle kleine dingetjes had ik zoiets van; hmh misschien beter op de PC!

2 likes

Ik ben echt verslaafd aan My Time at Portia. Het spel heeft alleen wel wat bugs waardoor hij soms uitvalt en je een dag opnieuw moet beginnen en groot nadeel dat je alleen op kan slaan door te gaan slapen en niet tussendoor op kan slaan.

3 likes

Precies mijn twijfel maar dan ga ik voor de switch :smiley: @Clancy @Charlie. En jaaa @August leuk hè! Bij mij vallen de bugs nog mee. Ik heb het alleen zo vaak gespeeld dat ik het nu even zat ben, maar zo gaat het altijd bij mij

2 likes

Ik ben vrij nieuw in het gamen, maar mijn vriend heeft een Xbox en PS5 ingebracht in het huishouden, dus ontkwam er niet meer aan :sweat_smile: Heb net Horizon Zero Dawn uitgespeeld, en kan niet wachten om met Forbidden West te beginnen. Alleen mijn vriend wil het ook spelen, dus we kunnen alleen spelen als de ander er niet is (Zero Dawn had hij al lang gespeeld).
Heb ook nog steeds Skyrim staan, ben redelijk ver, heb alleen geen zin om nog 100 side quests te moeten doen voordat ik genoeg upgeleveld ben om Alduin te kunnen verslaan…

Ga hier eens wat teruglezen voor inspiratie voor meer games!

4 likes

De eerste batch van 8 nieuwe Mario Kart levels voor Nintendo Switch zijn sinds vandaag uit, vind het helemaal leuk. Vooral nostalgie door de remake van Choco Mountain van de N64 en Coconut Mall van de Wii :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh wat vet! Ik wist helemaal niet dat dat eraan kwam maar kan wel wat afwisseling gebruiken :heart_eyes:

2 likes

Jaa leuk hè! Als er iets is wat ik helemaal grijs kan spelen dan is het Mario Kart wel, maar was ook echt aan afwisseling toe. Er komen dus nog veel meer nieuwe cups aan, maar die worden uiteraard om de zoveel maanden steeds uitgebracht

3 likes

Ohhh leuk Mario Kart!

Ik ben niet echt een enorme gamer maar dit lijkt me super leuk:

13 likes

Wow dit klinkt echt als alles wat ik wil in een game!

1 like

Haha oh nee!! Maar dat scheelt echt zoveel ellende en tijd… Gelukkig dat je het toch nog wel hebt gevonden.

Weet niet of je echt zélf wil spelen, maar ik speel ook weleens met m’n vriend. Dan speelt hij en kijk ik mee. (En heel soms doe ik zelf ook wat)

Dat doen we bij sommige games ook idd, ik hoef geen zombiegames te spelen, maar heb hem wel af en toe zitten vertellen wat hij moest doen in The Last of Us II en de laatste Resident Evil bijvoorbeeld. Dan speelt hij dus inderdaad, en ik kijk mee en lever commentaar :grin: En hij speelt some Fortnite met een vriend van hem/ons, en dan bemoei ik me er ook lekker tegenaan en klets gezellig mee.

Maar Horizon bijvoorbeeld wil ik wel echt zelf spelen. Ben door ZD heengevlogen, en nu hebben we FW ook binnen (mijn eerste eigen game aankoop!) en ga daar ook al erg lekker in. Hij werkt voor zichzelf en doet iets waarbij hij afleiding nodig heeft om niet gek te worden, dus hij speelt veel overdag, terwijl ik op kantoor of aan de andere kant van de kamer zonder zicht op de tv aan het werk ben, en we lopen ongeveer gelijk op. Vind deel twee tot nu toe overigens ook weer amazing, voor mn gevoel iets lichter/grappiger, en ben net bij een dikke twist aangekomen. En zooooo mooi! Soms ga ik gewoon even een paar minuten in die wereld rondwandelen zonder quest, puur om rond te kijken

Yessss er komt een nieuwe Witcher game :star_struck:

13 likes

Omgg echt :exploding_head::partying_face:

Jaa in samenwerking met Epicgames, dus ben daar wel heel benieuwd naar. Hoop niet dat Epic teveel zijn stempel erop gaat drukken.

1 like

Gaat die samenwerking niet vooral over de Unreal engine van Epic die CD Projekt Red nu gaat gebruiken ipv die van hunzelf? En dus niet zozeer over het spel qua inhoud.

1 like

Oh dat heb ik dan niet goed gelezen in m’n enthousiasme haha

Ik weet het niet zeker hoor, maar zou inderdaad wel fijn zijn als er geen Epic stempel op komt. :blush:

Gisteren Forager gekocht voor de Switch. Super aanrader! Gelijk een paar uurtjes gespeeld omdat het zo verslavend is :sweat_smile: Het is nu in de sale voor 8 euro

4 likes