Heb echt zoveel zin in kirby deze vrijdag!
GameMania heeft gisteren de labels al gemaakt van postnl. beter verzenden ze hem vandaag. (Komt vrijdag pas uit dus mag niet klagen, maar wil spelen)
Jouw geluk met Gamemania kennende mag ik het ook heel erg hopen
Im done.
Nee grapje. de webshop staat los van de winkels als systeem zijnde. Dus dat moet goed komen. Met de switch toen had ik vooral het issue met de winkel. Kan ik nog steeds pissig om worden.
but anyhow. met preorders qua spellen heb ik een vloek met Bol
Heb ik! En is inderdaad heel erg schattig, ik heb m aangeschaft nadat ik de demo heb gespeeld!
Wij houden binnenkort een LAN-party met een man of 8 en ik ben aan het zoeken naar multiplayer games om met zān allen te spelen. Heeft iemand hier misschien aanraders? Voornamelijk pc games. We hebben wel vrienden met een switch of Oculus, maar denk niet dat we daarmee met zān 8en kunnen spelen haha.
Age of empires!
Wat ik op werk wel eens doe is een mario kart avondje en middels local lan en dan een party room kunnen we met 6-8 man in een room. Dus het kan eventueel wel!
Nou mocht even duren maar heb gisteren Ganon verslagenš¤
Oh dat vind ik best snel! Speel je veel?
Ik ben in januari begonnen en heb nog niet eens waterblight ganon verslagenš„²
En als ik een lynel zie weet ik niets beter dan weg te rennenš¤£
Ik vond de Lynels ook wel 100x moeilijker dan de Ganons :p. En aan het einde van het spel had ik de beste wapens en uitrusting dat ik niet 1x dood ging bij de allerlaatste Ganon.
Hahaha een Lynel heb ik nooit verslagen, alleen een Hinox en Stone Talusš. Voor de rest inderdaad weggerend. Ik heb wel veel gespeeld en ook zoveel mogelijk sidequests geprobeerd te doen maar nog lang niet allemaal, dus die ga ik misschien nog wel een keer afmaken.
Haha hinox ook niet, maar die kwam ik veel te vroeg in het spel tegen.
Heb de eerste keer wel bijna een lynel verslagen, toen kwam ik naar beneden gezeild en beschoot ik hem maar random uit de lucht. Toen besefte ik nog niet wat voor horror zoān beest wat en ben uiteindelijk weggerend. Had ik toen maar doorgezet, want echt mn one and only shot hahahaš
@Nimbus2000 @Whistle Hebben jullie alle 4 de divine beatst gedaan?
Ja die wel allevier gedaan! Die vond ik wel echt goed te doen zolang je maar een voorraad bompijlen hebt. Vond de puzzels van Vah Naboris wel echt heel lastig, daar bijna een volle dag mee beziggeweest. De rest was goed te doen.
Me- struggeling with Vah Rutah not able to beat waterblight ganon- haha nu voel ik me nog meer een sukkel haha.
Maar ik heb gewoon te weinig speeltijd steeds, als ik wat vaker speel gaat het aanzienlijk beter. Ik moet gewoon meer zelda tijd inplannen!
Mijn vriendin en ik zijn bij de āfinaleā van Overcooked en het lukt maar niet hebben al op youtube gezocht naar voorbeelden maar het is ook echt geluk hebben met dat vuur
Iemand die dit herkent.
als ik Pokemon speel en in het menu zoek naar bijvoorbeeld pokeballen. Dan verspringt heel vaak de cursor naar een andere bal. Ligt dit aan het spel of aan de joystick ?
En hoeveel zou anders de reparatie kosten ?
Ik denk dat je last hebt van drift, hebben helaas heel veel mensen last van. Je kan hem opsturen naar nintendo voor reparatie maar er zijn ook wel sprays die (tijdelijk) helpen
OkƩ. Heb helaas geen garantie meer.
Enig idee wat dit kost ? En kan dit ook alleen bij bepaalde spellen ?
Ja het is vanmiddag gelukt! Oa om dus al dingen te maken voor het einde, duurde even voor we doorhadden dat de recepten iedere keer hetzelfde zijn
@Maison vgm doet Nintendo de reparatie gratis maar ik weet niet hoe het zit met garantie! Het ligt echt aan je joycon dus waarschijnlijk heb je bij ieder spel last (tenzij je die specifieke knop niet veel gebruikt in een spel)
Ik los drift altijd op met wd40! Kun je online filmpjes over vinden maar het komt erop neer dat je een klein beetje wd40 rondom de stick spuit en dan de stick beweegt. Bij mij werkt het prima