Gametopic

Iemand tips voor een headset? Ik heb nu de oude van mijn vriend (Steelseries Arctis 5), maar die zit niet goed op mijn kleine, smalle hoofd haha.

Heb bij de mediamarkt eentje van Astro gepast, die zat goed omdat je de hoofdband (if that makes sense :joy:) kunt verstellen, maar vond m niet zo mooi hahaha :sweat_smile: dusss mocht iemand tips hebben :grin:

1 like

Zijn er mensen hier die Zelda BOTW gespeeld hebben en ook de DLC uitbreiding? Is die laatste de moeite waard?

Heeft iemand Uncharted gezien? Ik twijfel of ik zal gaan, vind Tom Holland echt geen Nathan Drake en Mark Wahlberg geen Sully

Ik vond het een grappige, vermakelijke film. Niet zo’n film die je tig keer opnieuw gaat kijken maar wel leuk voor een avondje bios!

1 like

Heb BOTW 2x uitgespeeld maar de DLC nog niet gespeeld. Van wat ik ervan begreep zijn dat vooral nieuwe shrines en een aantal challenges en die was ik wel beu op het einde.

1 like

Wij hebben wel veel extra plezier gehad van de DLC, vond het absoluut het geld waard! maar we vinden het sowieso leuk om al die quests uit te spelen, als je daar sowieso niet zo van bent voegt de uitbreiding denk ik weinig toe. We moeten nu nog één quest en een shrine en daarna zijn we klaar en gaan we Ganon verslaan (en de moeilijkste van die trials waar je zonder wapens begint en dan zonder dood te gaan allemaal levels door moet hebben we ook opgegeven omdat 'ie te moeilijk was haha).

1 like

Oh bedoel je dat eiland ergens noorderlijk op de kaart?
Die vond ik ook pittig maar ik heb hem later nog eens geprobeerd (toen ik al veel meer ervaring had bijgekregen) en toen lukte het ineens wel! Misschien nog leuk om te proberen :blush:

Ik heb alle shrines en quests gedaan maar ik kan me er niet toe aanzetten om naar Ganon te gaan ofzo… misschien ga ik eerst die DLC spelen🙈

2 likes

Ja, daar bij het Trial of the Sword oid! Dat laatste niveau daarvan is echt onmogelijk omdat het zoveel levels zijn ook haha, nadat we vier pogingen achter elkaar bij level 20 ofzo dood gingen was de lol er wel een beetje vanaf haha! Maar mss inderdaad tijd om het nog eens te proberen!

En goede volgorde om eerst weer wat quests te doen van de DLC en daarna met Ganon af te rekenen :fire:

3 likes

Eindelijk Ganon verslagen :sunglasses:

9 likes

LOL ik zit in een game met voice chat en ben voor het eerst een UWU girl tegen gekomen in het wild

1 like

Voor elke fan van My Time At Portia.

De nieuwe is vandaag in early access gegaan op steam
My Time At Sandrock
hij kost 21 euro en ik ben er al meebezig. Super gaaf en echt wel beter als portia vind ik.
Alleen hou er rekening mee dat het spel nog niet af is!! En er bugs inzitten

4 likes

Ik speel Runescape en t is weer net zo geweldig als vroeger

6 likes

Oeh klinkt goed! Als het spel af is, wordt het dan geupdate in deze versie of moet je dan de nieuwe weer los kopen?

Edit:

Down in Bermuda is nu afgeprijsd naar 1 euro en vond het een heel leuk spel! Heel rustig, je moet steeds zoeken naar dingen en soort logica puzzels oplossen. Het is niet een heel groot spel maar het is de prijs zeker waard

1 like

Je koopt hem nu en alle updates krijg je gratis. En hij word straks alleen maar duurder dus je kunt gem nu goedkoper aanschaffen.
Alleen hij is nog jiet af haha
Edit
En nog bugs etc natuurlijk

2 likes

Ik kijk echt uit naar Little witch in the woods, coral island en the haunted chocolatier maar duurt nog zo lang voor die er uberhaupt zijn, laat staan voor de switch.

Dus ik ben als een van de laatste op aarde begonnen aan Zelda botw en ik vind dit echt fantastisch :star_struck:

5 likes

Ik heb Horizon: Forbidden West kregen van mijn man als cadeautje (gaat mentaal niet zo lekker met me dus kan de afleiding goed gebruiken ook), heb zoveel zin om hem te spelen!

En ik ben ook nog bezig met The Witcher: Wild Hunt. Geralt is echt sexy haha. :joy: Moet echt lachen om zijn droge grumpy reacties steeds.

16 likes

7 likes

Wat lief van hem, is idd echt goede afleiding. Heb je Zero Dawn ook gespeeld? Ik vind ZD al geweldig, maar FW was echt nóg beter!

The Witcher staat bij mij ook hoog op mijn lijstje, moet ik toch ook maar eens aan beginnen

3 likes

Ahhh wat lief @Mhysa !

Ik wil eerst een playstation 5 voor ik forbidden west koop maar ik wil m :sob::joy:

Edit: wanneer worden die krengen nou eens normaal verkrijgbaar

3 likes

Ja ik speel gewoon op m’n krakkemikkige PS4 joh, die PS5 is geen realistisch vooruitzicht voor mij de komende tijd.

@kika jaa Zero Dawn laatst weer eens helemaal opnieuw gespeeld dus alles zat weer vers in mijn geheugen. Zo tof, en leuk om al die Nederlandse namen te zien bij de credits.

3 likes