Gametopic

Ik las dat de voorraad de komende jaren (!) nog steeds achter gaat blijven :exploding_head:

Zelf heb ik een ps5 omdat @Foucher (mvp!!!) er eentje voor me heeft gescoord in een loting dus je moet letterlijk eerst een loterij winnen voordat je aan dat apparaat kan komen

5 likes

Help, ik kom niet meer op de naam van een game.
Het gaat om een game in de X-box game pass. Een meisje komt aan in een dorp en wordt opgehaald door haar broer. Ze mag in zijn kamer wonen. Je moet steeds beslissingen nemen en kiezen uit verschillende opties. Er is iets met haar aan de hand maar in het begin weet je nog niet wat…

Klinkt het iemand bekend? Ik had m in de cloud gespeeld maar zie m nu nergens meer tussen staan.

Life is strange - true Colors? Ken ik alleen van de PlayStation, geen idee of die ook bij Xbox is/was.

1 like

Ja, dit klinkt inderdaad als Life is strange true colors! Sowieso een aanrader.

4 likes

Toppers! Tnx :raised_hands:t4:
@RupiKaur

3 likes

Ik speel sinds deze week Ori and the blind forest en het is zo’n mooie game! Ik was op zoek naar een soortgelijke game als Hollow Knight, wat ik een fantastische platformer vind waar je lekker veel uur mee zoet bent. En nu dus Ori gevonden. Love it!
image
Kijk hoe cute :heart_eyes:

10 likes

Detroit become human en spiritfarer!

3 likes

Al genoemd, maar Spiritfarer kan niet vaak genoeg aangeraden worden :heart:

1 like

Bij de Mediamarkt hebben ze er best veel, mijn vriend en ik hebben hem zondag ook gehaald.

Ik ben even heeeeel benieuwd welke vestiging😬

Dit was in Eindhoven, maar dat is dus wel al een week geleden intussen dus misschien zijn ze nu wel op. Maar de winkelmedewerker zei dat ze een grote lading hadden binnengekregen (geen idee hoeveel dat dan is). Wel alleen die bundel die wat duurder is, maar dat is eigenlijk overal om het doorverkopen tegen te gaan oid.

1 like

Ik denk dat ik vandaag maar even een poging waag bij mijn mediamarkt, ik heb gewoon geen zin om in van die telegramgroepen te gaan zitten waar dan weer een lading wordt vermeld…

1 like

Ze staan niet zomaar in de winkel dus je moet er wel naar vragen, succes!

2 likes

Tell me Why, Forgotten City, The Council, Heavy Rain. Ik hou van dit genre maar Spiritfarer ken ik nog niet. Ga die eens checken.

2 likes

En, had je geluk?

2 likes

Nehh uiteraard niet :frowning:
Wel bij bcc een tip voor een gamesite gekregen waar nieuwe leveringen nog wel eens worden geplaatst. En nou zag ik dat er vandaag (? Zie zo snel geen datum) een levering was bij een mediamarkt in m’n buurt, maar zit ik voor werk in een hotel in zuid Limburg dus kon ik er niet heen hahaha. Fml

Ik heb dankzij deze post Tell Me Why gedownload en gespeeld, dankjewel voor de tips, ik vond het echt heel tof! Forgotten City staat ook klaar (lang leve Game Pass :smile: ). Spiritfarer vond ik ook leuk, maar heb ik niet uitgespeeld. Misschien dat ik ooit nog eens een poging waag.

Ik ben trouwens ook mega excited voor Stray:

7 likes

Is dat met een game pass op de Xbox? Dan weet ik ook wat ik kan gaan spelen :grin:

2 likes

Stray? Nee, helaas niet, die is voor PS of PC. Ik had tot iets meer dan een jaar geleden nog nooit een game console in mijn bezit gehad, maar heb nu een XBox One X en een PS5 staan dankzij mijn partner, en ben sindsdien ook helemaal into gamen :sweat_smile:

2 likes

Ik had vorige week Planet Zoo gekregen van mijn vriend.
Was eerst bang dat ik hem niet zo leuk zou vinden maar jeetje wat een verslavend spel is dit. Ik wil alle scenarios op 3 sterren krijgen voor ik de franchise mode ga proberen.
Er zijn wel heel veel frustrerende dingen zoals onder andere de besturing hahah

Nu in de aanbieding op steam eventueel voor de liefhebber

8 likes