Ahh ja dat proberen we ook, maar we vinden het soms nog wel lastig met die dot projector, wanneer beweegt hij nou echt en wanneer telt het niet. Wel goeie tips, thanks!
Ja precies! We twijfelen vaak of we echt orbs zien. Maar holy shit wat zijn die grote maps bizar groot?! Scheet hem echt in mn broek. Hahaha ja doe, het is echt wel een leuk spel om met zân drieĂ«n of vieren te doen!! Met zân tweeĂ«n vond ik hem minder
Ik heb geen idee! Ik hoop het wel
Ben ook begonnen met Stray, en vind het tot nu toe heel tof! Wel duidelijk van een kleinere developer, ik heb hiervoor Horizon FW gespeeld en ben ook nog bezig met Assassinâs Creed Valhalla, en dit is toch wel wat minder mooi afgewerkt en vloeiend allemaal. En ik raak idd helemaal gestresst van die Zurks elke keer inderdaad
Hier ook net begonnen met Stray, mijn videokaart is er officieel echt niet voor geschikt (ik heb een laptop, GeForce MX150, niet echt heel gamewaardig als het om wat complexere graphics gaat), maar ik kon het gewoon niet laten als kattenliefhebber. Zelfs mijn moeder kwam met een recensie over dit spel aan. Ik had hem al duizend jaar op mân verlanglijst staan in Steam, al die tijd wel al wetende dat mân lappie het wrs. niet zou trekken. Ooit ga ik echt een game-PC kopen! Nu hopen dat ik het spel toch redelijk zal kunnen spelen. ^^
Ben heel benieuwd naar de recensie van je moeder
Mijn moeder had een (positieve) recensie in de krant gelezen! En vond het echt iets voor mij. Realiseer me nu ik mijn post teruglees dat het nu net overkomt alsof mijn moeder de game zelf gespeeld heeft, haha. Helaas!
Haha ahh, dit is ook al een leuke anekdote!
Mijn moeder ging mij een recensie uit de krant toesturen met âover dit spel had jij het toch? Het krijgt een 8!â
Ik heb Stray alweer uit! Echt een heel leuk spelletje! Vond het puzzelen en de relatief kleine wereld heel fijn, heeft iemand tips voor spellen die hier op lijken? Assassins creed is me soms wat te groot, er is zoveel te doen!
Ben nu weer verder gegaan met uncharted 4, ook echt een aanrader als je houdt van puzzelen. Het speelt ook echt als een film. Enige mindere is dat shooters echt mn ding niet zijn, dus nu doet mijn vriend die stukjes.
As Dusk Falls is trouwens ook een echte aanrader, mits je van story-driven gameplay houdt. Staat sinds een week in Game Pass. Tof spel!
De graphics zijn wel even wennen (meer stilstaande beelden, kan het niet zo goed omschrijven), maar na een tijdje vult je brein het automatisch in. Althans bij mij gebeurt dat
Kopen jullie je games voor de PlayStation digitaal of in de winkel? Voorheen kochten wij alle games voor de Switch in de winkel omdat je deze bij Game Mania weer in kunt leveren voor een tegoedbon of cash. En dan konden we dit weer gebruiken voor een nieuwe game. Sinds kort hebben we een PlayStation en alle digitale games zijn tot nu toe goedkoper dan in de winkel. Is dit toeval of altijd zo? Ik koop ze liever in de winkel omdat ik ze dan kan inruilen, maar ik vind het prijsverschil tussen digitaal of uit de winkel te groot om toch in de winkel te blijven kopen.
Ik kijk altijd of het een game is die ik zelf echt wil hebben of weer doorverkoop als ik klaar ben. Als ik hem wil hebben dan koop ik gewoon waar het het goedkoopst is en anders kies ik toch voor de fysieke versie om te kunnen doorverkopen.
Nu game ik tegenwoordig meer op de pc dus dan is het altijd digitaal maar dan wacht ik echt op een aanbieding omdat ik er eus niks meer mee kan daarna.
Voor de switch koop ik alleen digitaal als het er fysiek niet is.
Ik heb dying light 2 gehad van mijn vriend en mannnn wat gaaf. Ik vond deel 1 echt de gaafste game ooit maar deze is toch ook wel heel erg gaaf
Ben ook heel benieuwd naar Dying Light 2. Zou 'm zelf waarschijnlijk niet zo snel gekocht hebben, maar moesten de PS in bundel kopen met deze game of een andere. Nu wat trailers gezien en ziet er wel erg vet uit!
Het hangt ervan af! Als er een flinke korting is koop ik meestal digitaal, en indie games meestal ook. Als er een groot spel uit komt die populair is of die ik meteen wil spelen en niet wil wachten totdat ie afgeprijsd is (Zoals Horizon Zero Dawn 2) koop ik hem in het echt, want dan kan ik hem doorverkopen/inruilen als ik hem heb uitgespeeld.
Meestal via marktplaats! Scheelt echt veel en je kunt hem daarna eventueel zelf weer verkopen als je hem niet meer denkt te gaan spelen.
Alleen als we een spel echt graag meteen willen spelen dan kopen we nieuw (voor november bijvoorbeeld de nieuwe God of War gereserveerd )
Ja dat is de beste tip inderdaad! Stom dat ik daar niet aan dacht, dat doe ik zelf veel voor switch en xbox games!
@pineapple hij is echt heel gaaf. Maar ik houd sowieso van zombiegames
Mijn vriend heeft laatst een Xbox gekocht en daarop zou je een aantal oude xbox 360 spellen kunnen spelen, maar er treed bij het starten van die spellen helaas steeds een bug op waardoor opslaan niet lukt. Ik een beetje beteuterd want ik wilde graag mass effect spelen die ik nog had van mijn oude 360. Nu waren we net in een winkel waar tweedehands elektronica en games worden verkocht en daar vonden we de remastered versie voor de xbox series x voor 12 euro goede deal want dat is alle drie de spellen in één en was op bol nog 40 euro en bij game mania ook minstens 30. Lost de bug helaas niet op, maar daar kunnen we dan later nog wel naar kijken (hebben al best wat dingen geprobeerd maar zijn bang dat we hem op moeten sturen). Maar voor nu wel heel blij dat ik weer aan de mass effect kan!
Ben momenteel spiritfarer aan het spelen, doet mij wel een beetje denken aan animal crossing. Was deze week in de sale.
Spiritfarer is een heel mooi spel! Qua Pokémon zit je met alles eigenlijk wel goed haha. Mario net zo.