Moet echt eens voor dit spel gaan zitten (heb hem wel al op de computer).
Wahh is dit een beetje het zelfde als Zoo Tycoon?
Ik heb speciaal voor Planet Zoo dus een zieke gaming pc gekocht en kwam er toen achter dat het spel veel te overweldigend is maar kan nu wel op een hele goede pc rollercoaster tycoon spelen haha
Iemand die Wytchwood speelt (of speelde)? Ziet er leuk uit en wil hem misschien kopen haha.
Ja ik! Ik vond hem erg leuk, maar het is wel een spel dat je 1 keer speelt en daarna waarschijnlijk niet meer. Je bent er ongeveer 10 uur zoet mee. Het is wel wat herhaling maar ik heb me er erg goed mee vermaakt!
Ik ben er nu mee bezig! Ik vind het leuk. Gekocht omdat ik de stijl zo mooi vind en valt zeker niet tegen!
Ik had een aantal weken geleden Stardew Valley voor de switch in de aanbieding gekocht voor mijn dochter⦠3x raden wie het nu speelt als zij op school zit.
Heb mijn oog op Sebastian, heerlĆ¢k zo misunderstood emo met zān motor en peuken. En mān kippen heten Rumi en Lola.
Zit overspannen met burnoutklachten thuis dus die wholesomeness is erg welkom.
Probeer eens wat youtube filmpjes te kijken, ik had namelijk ook zo iets van waaaaat moet ik allemaal doen.
Maar het managen is wel een groot deel van het spel of als je bouwen leuk vind kun je los gaan in de sandbox modes.
Tip is om de career mode te spelen die probeert je wat dingen uit te leggen en doelen te stellen waardoor je het spel beter gaat begrijpen.
Haha nee niet echt of ja het is ook een dierentuin spel maar het is echt heel ingewikkeld en uitgebreid. Maar je kunt natuurlijk in sandbox modes gewoon bouwen enzo.
Je kan fokken waarbij je echt kijkt naar de beste match etc, je verblijven moeten precies goed zijn qua grootte, temp, begroeiing en samenstelling van dieren. Je moet overal stroom enzo hebben je personeel is heel lastig te managen.
Het is echt heel uitgebreid.
Thanks voor de tips! Ja het spelen/managen gaat op zich wel, maar ik vind het dus heel lastig om er een beetje een mooi park van te maken. Hoe doe jij dat? Zelfs als ik een park in een career mode speel erger ik me er toch aan hoe lelijk ik het park maak. Ben al uren bezig met de beplanting naast een pad
Hier hetzelfde, dus ik ga nu denk ik planet coaster aanschaffen, lijkt me ook erg leuk!!
Ohhhh lijkt me echt fantastisch! Maar inderdaad wat @anon50301661 zegt haha. Ik heb dan geen mac maar geen idee of mijn laptop het aan kan. Toch maar eens uitzoeken
Ik heb ook alleen een Mac en een Switch, ik zit stiekem toch te denken om een laptoppie aan te schaffen voor Steam. Het enige wat ik speel zijn Stardew Valley en de oude Age of Empires en in de toekomst wil ik graag Haunted Chocolatier en Witchbrook kunnen spelen, ik heb echt geen idee, maar volgens mij heb ik hier niet een hele zware laptop voor nodig toch?
Een laptop is relaxed, maar best prijzig. Misschien is dit wel een aanrader:
Steam Deck
Hier kan je 90% van de Steam titels op spelen. Er draait gewoon Windows op. Ik heb zelf een hele goede computer (en een Switch, Xbox, PS4 ), anders had ik het zeker overwogen.
steam deck is leuk als je een beetje vertrouwd bent met pc gaming en graag prutst met software, ik zou het niet direct aanraden voor een nieuweling persoonlijk.
Ik werk zelf al bijna 4 jaar nu op een Dell XPS 15 en vind het nog steeds een fijn ding op de koeling na, heb er recent nog vrij goed Final Fantasy XV op gespeeld. Geen idee wat de prijzen er nu voor zijn, destijds heb ik er ā¬1600 tegenaan gegooid met verschillende opties (gebruik de laptop ook voor werk)
Mijne Wing, Thigh en Leg
Ben begonnen met Assassinās Creed Valhalla, heel tof so far! Mn eerste AC btw.
Ik heb Valhalla bijna af maar ik wil niet Ben bijna geneigd om 'm daarna opnieuw te spelen
Haha ja die wou ik ook nog delen maar vergeten