Gametopic

Thanks voor de tips! Zal even een nieuw spel beginnen en de boel wat beter gaan verkennen.

Met die monsters komt het wel goed denk ik. Ik was gisteren nog geen 5 minuten aan het wandelen door het plateau en toen werd ik ineens van achteren beslopen en aangevallen. Heb als een gek op hem staan inhakken met mn axe en dat hielp :rofl:.

2 likes

Haha zo herkenbaar. Ik heb er hier al eerder over gepost, maar krijg sommige monster gewoon echt niet verslagen. Waaronder ganon op de divine beasts.

Soms zit ik echt zwetend te spelen, helemaal hyper. Dan zit mn vriend er echt zo bij 🫤 “doe je dit voor je plezier?” Kan het ook niet spelen als ik stress/druk ben op werk.

Maar tegelijkertijd love it! Ik ga het nooit uit kunnen spelen denk ik, maar de open world went en je wordt ook echt beter haha

5 likes

Tip voor iedereen

Far cry 6 free weekend
Vanaf vanavond 8 uur kun je tot 8 augustus 8 uur savonds gratis spelen.
Het hele spel is dan te spelen.
Is geldig op alle platformen

6 likes

Awesome! Bedankt voor de tip 🫶

1 like

Ahhh ik heb net Stray uitgespeeld, heel tof spel. Zat ook echt zo tijdens het einde: 🥹. Aan de ene kant vond ik het wat kort (binnen 6u was ik klaar), maar aan de andere kant ook wel eens fijn om een kortere game te hebben.

M’n kat vond het ook interessant, zet de foto ff in een spoiler voor degene die nog niet uitgespeeld zijn.

Irl kat en laatste level

6 likes

Ik had vanochtend een goed anderhalf uur om te vullen dus ik heb Bears and Breakfast opgestart. Niet handig als je nog plannen hebt zoals verhuizen. Wil alleen maar verder spelen nu. Wat dan weer een goed teken is.
Het is echt goed in elkaar gestoken, tot nu toe geen klachten qua movement/quests etc. Echt heerlijk hoe die personages reageren in hun dialogs.

Hopelijk snel meer spelen😂

3 likes

Die wil ik graag op de switch spelen, maar daar is het spel nog niet uit :frowning:

2 likes

Ah nog niet!? Ik wil hem nu ook op de switch :pensive:

Heb eindelijk alle shrines op The Great Plateau gehad en heb mn glider gekregen :partying_face:

Ik kon alleen die Stone Talus niet verslaan hahaha.

4 likes

Die vind ik ook altijd zo kut haha, word al helemaal gestrest als dat muziekje begint en dan ren ik altijd heel hard weg

4 likes

Zo herkenbaar! Die stone taulus heeft een ding op zn hoofd en dat is zn zwakke plek. Daarop rammen en je komt er wel haha

Edit: rammen = tip van een button basher. Ik ram er ook altijd op los ipv slim combi’s maken enzo haha

4 likes

Ik krijg altijd de zenuwen van dat muziekje bij die guardians, neem altijd de benen dan.

1 like

Ohhh Ni No Kuni is heel leuk, ben ik ook mee bezig!

4 likes

Ik ben net de hele middag met Yes, Your Grace bezig geweest. Leuk spel! M’n eindes waren best oké - alleen haatte m’n volk me haha :clown_face: ga nu Strange Horticulture downloaden denk ik

3 likes

Een verrassend leuk spel op Steam is Frog Detective, het kost een paar euro. Het spel zelf is erg simpel: voorwerpen bij de juiste personages brengen zodat ze je helpen een zaak op te lossen. De dialogen zijn zo grappig dat m’n vriend en ik de hele tijd dubbel liggen van het lachen.

2 likes

Voor iedereen die Yes, Your Grace op z’n verlanglijstje heeft gezet: hij is nu voor de helft van de prijs in de aanbieding bij Epic

2 likes

Ik zag dat Hogwarts Legacy ook uitkomt voor de Nintendo Switch. Ben echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken en of het net zo mooi gaat zijn als op de Playstation.

3 likes
spoiler

hahaha nee

4 likes

Daar zou ik niet van uit gaan. Kijk maar naar het verschil tussen witcher op de switch en ps.

2 likes

Wij hebben ze op allebei. De tweede keer dat we het op de switch speelden zaten we veel dichterbij dan de eerste keer en waren we helemaal in shock over hoe slecht het eruit zag. We hebben een eeuw gezocht of er iets veranderd was in de settings, but no :smiling_face_with_tear: het zag er gewoon kut uit van dichtbij

Vind het overigens handheld ook echt onspeelbaar

2 likes