Gametopic

Ik had vanochtend een goed anderhalf uur om te vullen dus ik heb Bears and Breakfast opgestart. Niet handig als je nog plannen hebt zoals verhuizen. Wil alleen maar verder spelen nu. Wat dan weer een goed teken is.
Het is echt goed in elkaar gestoken, tot nu toe geen klachten qua movement/quests etc. Echt heerlijk hoe die personages reageren in hun dialogs.

Hopelijk snel meer spelenšŸ˜‚

3 likes

Die wil ik graag op de switch spelen, maar daar is het spel nog niet uit :frowning:

2 likes

Ah nog niet!? Ik wil hem nu ook op de switch :pensive:

Heb eindelijk alle shrines op The Great Plateau gehad en heb mn glider gekregen :partying_face:

Ik kon alleen die Stone Talus niet verslaan hahaha.

4 likes

Die vind ik ook altijd zo kut haha, word al helemaal gestrest als dat muziekje begint en dan ren ik altijd heel hard weg

4 likes

Zo herkenbaar! Die stone taulus heeft een ding op zn hoofd en dat is zn zwakke plek. Daarop rammen en je komt er wel haha

Edit: rammen = tip van een button basher. Ik ram er ook altijd op los ipv slim combi’s maken enzo haha

4 likes

Ik krijg altijd de zenuwen van dat muziekje bij die guardians, neem altijd de benen dan.

1 like

Ohhh Ni No Kuni is heel leuk, ben ik ook mee bezig!

4 likes

Ik ben net de hele middag met Yes, Your Grace bezig geweest. Leuk spel! M’n eindes waren best okĆ© - alleen haatte m’n volk me haha :clown_face: ga nu Strange Horticulture downloaden denk ik

3 likes

Een verrassend leuk spel op Steam is Frog Detective, het kost een paar euro. Het spel zelf is erg simpel: voorwerpen bij de juiste personages brengen zodat ze je helpen een zaak op te lossen. De dialogen zijn zo grappig dat m’n vriend en ik de hele tijd dubbel liggen van het lachen.

2 likes

Voor iedereen die Yes, Your Grace op z’n verlanglijstje heeft gezet: hij is nu voor de helft van de prijs in de aanbieding bij Epic

2 likes

Ik zag dat Hogwarts Legacy ook uitkomt voor de Nintendo Switch. Ben echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken en of het net zo mooi gaat zijn als op de Playstation.

3 likes
spoiler

hahaha nee

4 likes

Daar zou ik niet van uit gaan. Kijk maar naar het verschil tussen witcher op de switch en ps.

2 likes

Wij hebben ze op allebei. De tweede keer dat we het op de switch speelden zaten we veel dichterbij dan de eerste keer en waren we helemaal in shock over hoe slecht het eruit zag. We hebben een eeuw gezocht of er iets veranderd was in de settings, but no :smiling_face_with_tear: het zag er gewoon kut uit van dichtbij

Vind het overigens handheld ook echt onspeelbaar

2 likes

laf mijn switch voor de rest hoor, verschiet alleen ieder keer als ik een screenshot deels en het er plots heel ruk uitziet omdat er geen beweging in zit :’)

ik heb net wat zitten rommelen en wil wat dingen verkopen, het leek me wel leuk om het eerst even hier te posten voor ik ana het wilde westen van 2dehands begin :’)

Switch

Samenvatting
  • Fire Emblem Three Houses
  • PokĆ©mon Shield
  • Octopath Traveler
  • PokĆ©mon Let’s Go Eevee - weg
  • Xenoblade Chronicles Definitive Edition
  • Xenoblade Chronicles 2

Playstation 4

Samenvatting
  • PS4 Slim 500gb console + controller en toebehoren
  • Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age - weg
  • Steins:Gate - weg
  • 13 Sentinels: Aegis Rim - weg
  • Final Fantasy VII Remake - weg
  • NieR:Automata - weg
  • TLOH: Trails of Cold Steel III - weg
  • Final Fantasy XII the Zodiac Age - weg
2 likes

hoi ik ben SoonSoonThings en ik ben verslaafd aan Bear and breakfast.

4 likes

Ik en mijn man hebben it takes two uitgespeeld :sob: weet iemand nog leuke alternatieven?

Oeeeeeh

9 likes