Gametopic

Ik ben op zoek naar een nieuw switch spel om helemaal in op te gaan, hebben jullie nog aanraders? :blush:
Ik vond tot nu toe o.a. heel amazing: zelda botw, ori and the will of the wisps en de blind forest, stardew valley, animal crossing, beetje van alles wat dus maar ik vind een ‘groot’ spel het leukste. Ik ben al even my time in portia aan het spelen maar dat vind ik nog niet super leuk vanwege de irritante gameplay. Ik zat zelf te denken aan pokemon arceus maar die is wel erg duur dus ik twijfel nog!

1 like

Ik weet niet of je adventure leuk vindt maarrr: Silence is erg leuk! Was laatst in de aanbieding voor een paar euro zelfs. Misschien nog steeds :slight_smile:

2 likes

Spiritfarer, Mario Odyssey, sowieso de Pokémon games

1 like

Hollow Knight! Is een beetje soortgelijk spel als Ori maar dan iets meer gloomy. En je bent er waarschijnlijk wel even zoet mee! Ik denk dat ik er wel 5 keer langer over heb gedaan om uit te spelen t.o.v. Ori :slight_smile:

@SophieRose oeh hij is nog steeds afgeprijsd thanks! Voor de tip!
@Foucher ja love spiritfarer ook :star_struck:
@Elafonisi haha ja hollow knight heb ik al gespeeld maar volgens mij is het te moeilijk voor mij? :sob: ik ga steeds dood en ben ook al al mn muntjes verloren dus krijg steeds echt stress haha
@Sedana ik vind het ook op zich wel leuk en heb arlo bijna voor me gewonnen maar die mijnen? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Voor mij hielp het bij MTAP heel erg om de tijd flink te vertragen, dat kan in de instellingen. Voelde me niet meer zo gehaast om alle klusjes op tijd af te hebben

Die mijnen blijven wel gewoon saai inderdaad haha

1 like

Het is zo leuk :pleading_face:
Omg die miauwtjes en dat je dingen van de rand kan gooien en over een toetsenbord kan lopen, echt zo leuk!!

Ik ben benieuwd naar de storyline, heb pas een uurtje gespeeld.

1 like

Ik speel nu Phasmophobia met vrienden, maar het is wel echt lastig? We spelen op amateur en zelfs dan hebben we het altijd fout hahaha. Hebben meer mensen dat?
En heeft iemand een tip voor een tof multiplayer horrorspel?

1 like

@Sedana @Echo m’n kat vind stray ook tof om mee te kijken haha

18 likes

Love je kat en wat leuk opgehangen, dat schilderij vlak naast de tv!

3 likes

Thanks! Dat is de beste plek, zodat het vanaf de bank op ooghoogte is! (veel mensen hangen hun lijsten veel te hoog op over het algemeen)

1 like

Ik wil ook stray maar is niet op de switch blijkbaar :frowning: Ben ook de dagen aan het aftellen tot Bear and breakfast (28 juli) en Ooblets (summer release). Ben wel toe aan wat nieuwe spelletjes.

1 like

Oeh bear and breakfast ziet er leuk uit! Doet me erg denken aan Cozy Grove. Heb ook zin in nieuwe switch spellen, laatst Wytchwood en Spiritfarer uitgespeeld en nu heb ik even niets meer

1 like

Ah zo cute! Die van mij kijken niet op of om :joy:

1 like

Omdat ik geen idee meer had wat ik allemaal wou met mijn boerderij in stardew valley op de PC deze toch maar voor de switch aangeschaft en ben weer helemaal verslaafd
 voordeel van al 200 plus uren te hebben gespeeld is dat ik niet meer dezelfde fouten maak die ik op de PC versie wel maakte. Scheelt veeel tijd
En Stray ga ik ook maar kopen voor de PS5 :partying_face: :partying_face: gelukkig heb ik geen plannen dit weekend.

Gaan idee of mensen dit al weten maar je kan dus op vinted ook games kopen voor veel minder geld! Het zijn vooral vaak fransen maar je kan de taal natuurlijk instellen als je t spel gaat spelen. Ik heb net pokemon arceus gekocht voor 30 euro ipv 60 in de switch eshop! :star_struck:

6 likes

Stray is echt geweldig! Heb hem gisteren eens opgestart (Had release dag geen tijd) maar het is zo schattig. Wist neit dat Ooblets nog steeds updates kreeg, binnenkort maar weer eens installeren.

Bear and breakfast lijkt me ook zo schattig. Little with in the woods heb ik laatst ook gekocht maar nog niet gespeeld. Vind het zo leuk al die indie spelletjes

@Leverworst stardew is leven <3

Ben ook benieuwd naar de nieuwe game van concernedape

1 like

Maar wat doe je in Stray precies? Ik bedoel het is echt mega schattig en verleidelijk, maar moet je ook echt iets doen of is het meer een simulator?

Ja je moet rondlopen en puzzels oplossen om de stad uit te vluchten

Ik heb bear and breakfast gelijk op mijn verlanglijstje gezet op steam! Stray ga ik ook deze week halen, want ik wil deze zoooo graag spelen voor mijn stream op twitch. Love cozy gamesss

2 likes