laf mijn switch voor de rest hoor, verschiet alleen ieder keer als ik een screenshot deels en het er plots heel ruk uitziet omdat er geen beweging in zit :’)
ik heb net wat zitten rommelen en wil wat dingen verkopen, het leek me wel leuk om het eerst even hier te posten voor ik ana het wilde westen van 2dehands begin :’)
Switch
Samenvatting
- Fire Emblem Three Houses
- Pokémon Shield
- Octopath Traveler
- Pokémon Let’s Go Eevee - weg
- Xenoblade Chronicles Definitive Edition
- Xenoblade Chronicles 2
Playstation 4
Samenvatting
- PS4 Slim 500gb console + controller en toebehoren
- Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age - weg
- Steins:Gate - weg
- 13 Sentinels: Aegis Rim - weg
- Final Fantasy VII Remake - weg
- NieR:Automata - weg
- TLOH: Trails of Cold Steel III - weg
- Final Fantasy XII the Zodiac Age - weg
hoi ik ben SoonSoonThings en ik ben verslaafd aan Bear and breakfast.
Ik en mijn man hebben it takes two uitgespeeld weet iemand nog leuke alternatieven?
Dit klinkt te leuk! Hopelijk komt het snel uit voor de switch
Hoeveel zou je voor Pokemon lets go willen?
Zo jammer dat hij is uitgesteld voor de Switch, kan echt niet wachten!
Ik kan ook echt niet wachten!
Jaaa, ik vind het ook echt balen! Lijkt me zo’n leuk spel.
Ooblets is nu aangekondigd voor 1 september, daar zit ik ook al heel lang op te wachten. Zo benieuwd naar!
Ben wel geïnteresseerd in je Pokemon games. Maar een vraagje: de laatste x dat ik dat ooit speelde was op de gameboy advance…
Ik houd van spellen zoals animal crossing, stardew valley en zelda. Ben geen pro haha! Is pokemon shield dan een leuke aanvulling op mn games denk je? En wat is t verschil met Eevee?
Mocht je houden van boeken en een visual novel leuk vinden, dan is Digimon Survive een aanrader! Vrij heftig wel af en toe maar heel interessant.
Ja Ooblets lijkt me ook leuk! Zeker omdat ik heb begrepen dat het spel nu veel uitgebreider is dan bij de release
Ooo komt ooblets naar switch!? Heb het in het begin gespeeld op de pc toen het uit kwam. Hele spel vergeten nu heb ik zin om die weer te spelen
Hoeveel zou je voor de PS4 spellen willen hebben?
beetje moeilijk in te schatten of je het leuk zou vinden! Ik ben zelf niet into stardew valley en AC maar dan lijken me altijd heel rustige games? Pokemon vind ik tegenwoordig ik wel vrij rustig eigenlijk, Shield is qua presentatie en verhaallijn vrij zwak omdat ze echt willen benadrukken dat het een jong doelpubliek heeft, het voelt echt weer alsof je in de anime stapt tov pokémon games in de tijd van de DS. Het was de eerste die ik speelde waarin pokémon ook echt over de map te zien zijn wat heel leuk was, er is een ook groot veld met verschillende weersomstandigheden waar je meer aan exploratie kan doen a la zelda BOTW, de expansion pass regios hebben nog meer van deze velden begreep ik
deze trailer geeft wel een goede impressie vind ik
Eevee is eigenlijk soortgelijk, maar een remake van Red/Blue/Yellow
@flwhrs ik heb je een DM gestuurd
@Valkyrie survive staat op mijn lijstje! ik durf hem alleen niet te spelen omdat ik binnekort al Utawarerumono/Monochrome Mobius
tegenaanbod/pakketten mag altijd!
Ik moest Survive recenseren dus ben er vrij vlot doorheen gegaan, maar er gaan wel wat uurtjes inzitten. Het is wel meer richting het horrorgenre. Af en toe zat ik echt zo van “Huh, dit herinner ik me niet van de serie toen ik jonger was.” Maar Digimon is altijd wat heftiger geweest dan Pokémon. Alleen het battle systeem ziet er niet zo mooi uit, maar goed, dat is ook maar een klein onderdeel van de game. Ik denk dat je om 1 einde helemaal uit te spelen ongeveer 40 uur bezig bent.
Ik ben een beetje aan het kijken naar die Steam deck met in m’n achterhoofd Hogwarts legacy (heb/wil geen playstation en ik denk dat ie op Switch echt slecht gaat zijn) en nu zie ik ergens dat je er ook gewoon Sims 4 op kan spelen??? Portable Sims 4 is echt m’n droom haha. Is er iemand die al een Steam deck in het echt gezien heeft en er meer over weet? Zou Sims er echt zo goed op lopen? En meer mensen die er een gaan kopen/gekocht hebben?
Unravel Two? Wel heel anders, maar ook veel samenwerken, wij vonden het heel leuk!