Ik heb nog wel een paar aanraders!
Night in the woods
Unpacking
Little witch in the woods
Stardew valley
Ik heb nog wel een paar aanraders!
Night in the woods
Unpacking
Little witch in the woods
Stardew valley
Wat leuk dat je Twitcht! Kunnen we je volgen of wil je liever anoniem blijven?
Nieuwe volgers zijn altijd welkom! Ben ook nog maar net begonnen namelijk haha. Mijn twitch is: Muurbloempjedebb
Leuk, ik ben nog echt een beetje Twitchnoob en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt, maar ik vind het altijd leuk nieuwe streamers te ontdekken! (En stiekem zou ik het zelf ook wel willen doen). De Youtubester/twitcher die ik vooral volg (Gab smolders) is ook mijn go-to gamer om cozy games te ontdekken
Ik ga deze streamer is even bekijken! thanks voor de tip! Ik vind streamen zelf nog best spannend, want vind voor de camera staan best eng maar het gaat gelukkig steeds beter en ik leer elke keer beetje bij beetje hoe ik dingen het beste kan aanpakken!
Graag gedaan! Ze is ook van Nederlandse bodem dus dat vind ik ook wel grappig en ik kan me heel goed voorstellen hoe spannend het is om zelf voor de camera te gaan zitten, maar super tof dat je het dan toch doet! In ieder geval super veel succes met je kanaal!
Ohh zo leuk, ik ga je ook volgen! En Gab Smolder ga ik ook volgen @Falklor, goeie tip!
Bedankt voor de aanraders, ga ze eens opzoeken! Stardew valley heb ik al, maar vond het lastig dat ik geen uitleg kreeg en online weer teveel dus toen ben ik er al snel weer mee gestopt. Zal het weer eens een kans geven, toen had ik er mentaal ook geen ruimte voor ingewikkelde dingen
Ik heb Stray ook gekocht! Heerlijk spel tot nu toe! Weet alleen iemand of je ook weer terug kan naar een vorig hoofdstuk? Ik heb nog wat dingen die ik in dat eerste stadje wilde doen, maar ik vrees dat ik nu niet meer terugkanâŠ
Grapje, ik kan ook gewoon googlen. Ja dit kan dus, maar het is redelijk omslachtig (via load game, select chapter)
Is stray ook leuk op de pc? Ik denk dat ik maar wacht op de switch versie. Ik heb my time at Sandrock (pre versie) en vind het toch minder fijn op de laptop
Komt er een versie voor de switch?
Daar ging ik hoopvol vanuit maar misschien dus niet ?
Vaak is het zo met de switch dat Nintendo het moet goed keuren voordat het in de store daar mag. Dus je hebt kans dat als het is afgekeurd ze weer aanpassingen moeten doen en weer opnieuw moeten aanbieden. Gaat soms een tijdje over heen. Sommige spellen komen ook pas later naar switch omdat het weer omgebouwd moet worden naar de betreffende console.
Al zou stray in het begin volgens mij PS only worden dacht ik.
Ik heb Stray nu op de PC en speel met een controller en het loopt prima en is hartstikke mooi (Hangt denk ik ook af wat je in je PC hebt qua specs)
Vind het vooral leuk dat als je mauwt dat je dan een signal krijgt van; hey hier moet je heen. Of als je mauwt naar de cameraâs dat ze gaan knikken
Die Zurks vind ik echt kleine gemuteerde shit bidoofs.
Ahh ja dat proberen we ook, maar we vinden het soms nog wel lastig met die dot projector, wanneer beweegt hij nou echt en wanneer telt het niet. Wel goeie tips, thanks!
Ja precies! We twijfelen vaak of we echt orbs zien. Maar holy shit wat zijn die grote maps bizar groot?! Scheet hem echt in mn broek. Hahaha ja doe, het is echt wel een leuk spel om met zân drieĂ«n of vieren te doen!! Met zân tweeĂ«n vond ik hem minder
Ik heb geen idee! Ik hoop het wel
Ben ook begonnen met Stray, en vind het tot nu toe heel tof! Wel duidelijk van een kleinere developer, ik heb hiervoor Horizon FW gespeeld en ben ook nog bezig met Assassinâs Creed Valhalla, en dit is toch wel wat minder mooi afgewerkt en vloeiend allemaal. En ik raak idd helemaal gestresst van die Zurks elke keer inderdaad
Hier ook net begonnen met Stray, mijn videokaart is er officieel echt niet voor geschikt (ik heb een laptop, GeForce MX150, niet echt heel gamewaardig als het om wat complexere graphics gaat), maar ik kon het gewoon niet laten als kattenliefhebber. Zelfs mijn moeder kwam met een recensie over dit spel aan. Ik had hem al duizend jaar op mân verlanglijst staan in Steam, al die tijd wel al wetende dat mân lappie het wrs. niet zou trekken. Ooit ga ik echt een game-PC kopen! Nu hopen dat ik het spel toch redelijk zal kunnen spelen. ^^
Ben heel benieuwd naar de recensie van je moeder
Mijn moeder had een (positieve) recensie in de krant gelezen! En vond het echt iets voor mij. Realiseer me nu ik mijn post teruglees dat het nu net overkomt alsof mijn moeder de game zelf gespeeld heeft, haha. Helaas!