oh voor welke site(s) schrijf je?
We hebben net Horizon op de PS5 uitgespeeld, zijn er leuke aanraders om nu te spelen?
Ik heb een eigen site. Geekish.nl😁
Ghost of Tsushima!
Thanks! Die wilde ik al idd. Denk dat dat hem wordt
God of war
Oehh, dat nieuwe Disney spel komt 6 september uit in early access en het ziet er echt heel mooi uit. Wel super dure pakketten, terwijl het spel volgend jaar gratis zal zijn… maar ugh ik wil het Meer mensen die dit gaan spelen over twee weken?
Ik weet niet of ik het al over twee weken speel, maar ik wil het in ieder geval wel haha!
Ik weet ook nog niet of ik op 6 september al speel, maar de trailer deed me aan acnh denken dus ik ben wel van plan het uiteindelijk te spelen
@Foucher en ik hoopten al op een soort revival van de AC Discord met dit spel haha
Welk spel?
Disney Dreamlight Valley!
Wel gek dat t eerst betaald is en daarna gratis? Ik ga t nog niet kopen wan5 ga binnenkort 2 maanden op reis. Wil in december weer gaan gamen
Ik wist gewoon echt niet dat het een betaald spel is Ik dacht dat t meer zoiets was als dan andere spel van Disney, weet even niet meer hoe het heet
Ik ga eens even kijken hoe en wat want wil het echt wel graag meteen spelen als het uit is gekomen
Infinity?
Dit spel komt naar Gamepass, zag ik. Direct op 6 september. Dus als je GP hebt, is het gratis.
Het gaat geloof ik een jaar in early acces voor €29.99 en daarna wordt het een free 2 play game. Ik vrees dat dit een mega moneytrap is of in ieder geval gaat worden (staat ook in kleine letters op de site). Zo jammer! Ben daar gewoon echt geen fan van😂
Lijkt me leuk spel! Denk je dat het volgend jaar gratis gaat zijn of heb je dit ergens gelezen?
Als iets gratis is ben je als speler het product. Oftewel, microtransactions.
Nee magic kingdom, heb t even opgezocht
Ik las ergens dat de transacties alleen maar in de outfits en animal companions zaten en niet in het verder komen met het spel. Dan zou het op zich wel ok zijn. Ik speel bijvoorbeeld ook nog veel Pokemon Unite and daar zit het ook voornamelijk in de skins waar mensen veel geld voor betalen. Niet dat ze daardoor beter spelen
Ja, zoals ik het begreep zijn er elke maand nieuwe ‘missies’ waarbij je een normale route hebt of een route waar je bepaalde in-game muntjes voor moet betalen en die in-game munten kun je kopen, maar je krijgt die ook in het spel (al zal dat wel weinig zijn haha). Als het echt een beetje zo in elkaar steekt vind ik het wel prima op zich, ik zou voor AC ook veel geld neerleggen om het leuk te houden. Als ze hierdoor kunnen blijven vernieuwen en het spel jaren leuk blijft mag daar wel wat tegenover staan, net als al die expansions bij de Sims of zo.
Heb in elk geval een pre-order gedaan (duurste pakket haha schaam me dood, maar had nog een vvv bon liggen die ik kon gebruiken). Ben heel benieuwd!