Iemand die nog een hele oude switch wilt verkopen. Ik zoek een switch die ik kan modden haha
Bear and breakfast staat gepland voor 15 september op Nintendo!
Heb zoveel zin in de nieuwe Pokémon game, echt stom dat we nog moeten wachten tot 18 november. Ben Arceus wel een beetje zat, heb alles uitgespeeld behalve Landorus & the gang maar die lukken me niet / heb ik geen geduld voor.
Het enige wat ik zat ben in Arceus is het geluid van die fluit.
maar inderdaad, het mag nu wel komen! net zoals BOTW2
Hahaaaa ja dat geluid is echt kut. Heb jij wel alles uitgespeeld met die 4 moeilijke Pokémon en Arceus?
Ooh ik kijk zo erg uit naar BOTW2!
Beetje late to the party, maar heb pas Subnautica ontdekt. Staat in Game Pass. Is een onderwater survival game. In het begin denk je nog, oh leuk beetje zwemmen en dingetjes opduiken. Dat wordt al snel héél anders. Vooral als je net als ik altijd mega angstig wordt van zwemmen en duiken in games. Vraag me niet waarom ik het speel, zit constant met een hoge hartslag in spanning volgens mij Maar vind het zo vet.
Ik kwam net via Steam bij het spel Dinkum. Lijkt een kruising tussen Animal Crossing, Stardew Valley en minecraft. Het is in early acces, dus nog heel even aankijken. Lijkt mij wel erg leuk!
Jaaa daar wacht ik ook met smart op!
Schijnt erg leuk te zijn (mijn man speelt het dagelijks)!
@Troepje jaaa ik hoop dat ‘t uiteindelijk ook naar Switch komt!
—
Ik ben er klaar voor Morgen Ooblets en dinsdag Dreamlight valley
Zijn er hier toevallig ook mensen die de nieuwe Splatoon gaan spelen? Heb hem net in de pre-order gezet. Ook meteen Taiko No Tatsujin besteld, dat wordt leuk in het najaar
Ik heb een ps5 besteld, maar in alle enthousiasme kwam ik er iets te laat achter dat het de digitale variant is en ik de disc versie wil. Ik ga m in principe gewoon terugbrengen naar mediamarkt, maar misschien wil iemand van hier hem overnemen (woon in Oost Nederland)? Het is deze bundel, heb er dus 629 voor betaald:
Gewoon een hele hoop rookbommen gebruiken zodat ze je niet zien aankomen en dan een bal op ze gooien. Dat deed ik pas bij de laatste en dat ging super makkelijk. Ervoor liep ik enorm te klooien🥲
Ik heb ook net Ooblets gekocht, het is nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd!
Ik vind het tot nu toe super leuk! Er is wel een bug bekend bij de devs; ze adviseren om niet de player-shop quest te starten ivm game brekende bugs. Ik ben ‘m tot nu toe ook nog niet tegen gekomen, zit wat verder in het spel. Er is al een fix, maar Nintendo moet de patch nog goedkeuren.
Ah goede tip! Thanks!
Ennn hoe vind je het? Ik vind het echt een fijn spel voor op de switch, lekker relaxt.
Draait het een beetje soepel? De pc versie in het begin vond ik heel leuk.
Heb vandaag eindelijk Cozy Grove opgestart op de switch maar ik merk dat hij hier en daar wat hapert. Alsof de switch moeite heeft met renderen ofzo.
Ja, ik vind het echt prima lopen op de switch. Cozy grove is inderdaad heel laggy als je over het eiland rent. Ik vind de laadschermen een tikje aan de lange kant maar totaal niet storend en verder ook geen lag. Er zijn een paar bugs, maar er staat al een patch klaar en tot nu toe niks game brekends (behalve de player shop bug, maar die kan je dus vermijden). Aanrader iig! Nu €20 ipv €30 voor nog een paar dagen.