Gametopic

Hmh in twijfel of ik hem dan ook op de switch moet halen!! Echt zo jammer van Cozy, het ligt dus niet aan mij :sweat_smile: vind dat dat de leukheid er wel vanaf haalt. Draait het spel beter in het algemeen op pc of je weet?

Heel erg leuk! Alles ziet er ook zo schattig uit en er is zoveel te doen! Ik weet alleen nog niet zo goed hoe je het beste geld kan verdienen om zaadjes enzo te kopen

1 like

@Clancy ik heb m’n game laptop een tijd terug verkocht en speel nu alleen nog maar op m’n switch, dus ik weet het niet. Maar op reddit lees ik wel veel dat het spel soepeler loopt op pc.

@Ciri ik verdien nu het meeste geld door die nieuwe ooblets steeds door die scan te halen bij Rugnolia en met die Penny orders. Krijg nu ook steeds meer dag-taken en daar krijg je ook geld voor!

3 likes

Ik ben er nog steeds niet uit if ik Acarlet of Violet wil :sob: maar ik ben wel heel benieuwd naar de open world en de multiplayer aspecten.

1 like

Ik baseer mn keuze volledig op het feit dat een van die scholen Uva heet en ik aan de UvA heb gestudeerd :smiling_face_with_tear:

3 likes

Haha ja dat maakt het wel makkelijker. Ik vraag me af of wij hier ook pre-order bonussen krijgen? In Frankrijk en de UK krijgen ze er een beeldje bij en zal wel saai zijn als wij dan weer niets krijgen.

1 like

Ik neig vrij serieus naar Scarlet puur omdat ik die professor toffer eruit vind zien. :sweat_smile: Geen idee wat de verschillen verder zijn op de main pokémon (en dus je vervoer) na.

Ik heb Ooblets gisteren weer eens opgestart na een jaar (Of twee?) en er zijn duidelijk wel verschillen aangebracht. Heb niet lang gespeeld want ik raakte een beetje overprikkeld maar wel leuk om te zien weer.

Zit te twijfelen of ik Cozy Grove moet doorspelen op de switch of dat ik deze voor de PC ga halen. Heb laatst wel Lake, Cat Cafe Manager en Bear en breakfast dan gehaald. Dus principe genoeg om te spelen, maar ik wil Cozy ook een fair play geven.

2 likes

Is er misschien iemand die League of legends speelt? Ik doe voornamelijk arams en tft’s, maar wil ook graag normals leren spelen😊

Heb je Dreamlight valley al gespeeld? Ik ben er heel benieuwd naar!

2 likes

Jaaa meteen toen ik thuis kwam om 5 uur aan gezet op de switch en sindsdien alleen maar aan het spelen. Het is echt heeeeel mooi gemaakt en tot nu toe heel leuk. Ik speel op de switch, goed te doen. Het is natuurlijk nog niet ‘af’ dus hier en daar laggy maar niks storends. Ik denk dat ik er echt heel lang zoet mee zal zijn, dus zeker een aanrader wat mij betreft.

3 likes

Oooh dat klinkt goed!! Twijfel heel erg of ik m voor de switch of voor de PlayStation ga halen, ik twijfel nog even door, heel veel speelplezier verder!!

1 like

Misschien handig bij je beslissing: bij de Switch kun je gebruik maken van cross save (dus ook op je pc, xbox etc spelen) en Playstation ondersteunt dat niet. Denk dat de playstation versie wel wat soepeler loopt, maar vind de performance op de switch zeker dikke prima tot nu toe haha.

1 like

Ik kwam naar dit topic om te kijken of iemand hem al aan het spelen was :D. Misschien dat ik hem toch maar al moet aanschaffen.

Ik wilde eerst ook afwachten tot het spel gratis zou worden, maar die trailer is toch wel zo ontzettend leuk!

Ik heb m toch maar op de PlayStation gekocht, dan weet ik zeker dat ik niet weer dag en nacht met die switch in m’n handen zit :see_no_evil: zoals met animal crossing toen t nog nieuw was haha, ik kon vanavond niet spelen helaas, dus morgenvroeg kind naar school en ik spelen :grin:

2 likes

Ik vind Disney dreamlights valley heeelemaal leuk! Ook echt top dat hij net uit is gekomen nu m’n zwangerschapsverlof begint :partying_face:

9 likes

Jammer dat er nog geen multiplayer is hè? Lijkt me zo leuk om dit spel samen te spelen :star_struck:

@RupiKaur zag dat jij gisteren ook al druk bezig was haha

Is Disney dreamlights valley nou nu betaald en wordt het later gratis? Of krijg je bij de dan gratis versie dan in game aankopen?

1 like

Ik heb vanochtend ook even gespeeld, ik vind m ook echt heel erg leuk!!!

@mercurysummer ooooh dat zou idd helemaal geweldig zijn!

3 likes