Gametopic

Hahaha ja hou op :joy: het is echt verslavend. Probeer rustig aan te doen met alles, dus ben lekker geld aan het verdienen en hout oprapen haha. Volgens mij zijn er wel plannen voor multi player!

edit: oeh het spel heeft op switch een update en alles loopt nu al net wat soepeler. Menu opent ook sneller. Fijn!

2 likes

Omg yaass

Ik heb nu ook Disney Dreamlight Valley (op de pc). Morgen lekker spelen. :partying_face:

3 likes

ZO leuk! Gisteren bijna de hele dag gespeeld :see_no_evil:

3 likes

Jaaa hier ook sinds vandaag Dreamlight Valley. Heel leuk!!

1 like

Ik speel het ook! Heeft iemand nog een tip voor de controllers op de Switch? Vooral als je aan het decoreren bent (bijv. paadjes plaatsen) lijkt m’n controller te gevoelig. Kost echt veel moeite om op de goede plek te klikken :sweat_smile:

1 like

Mijn dochter is begonnen aan dreamlight valley op de Xbox maar er is maar 1 save slot helaas? Ik had er ook zin in om te gaan spelen haha maar dat wordt m dus niet. Dit gebeurde ook met AC; toen begon zij met het eiland en alles. Duurt even maar dan speelt ze het niet meer en dan sla ik mijn slag.

3 likes

Ah zonde zeg. Dat vond ik wel echt het fijne aan Stardew Valley, je kan gewoon allemaal losse games beginnen.

1 like

Ja daarom, net als met de Sims. Had wel fijn geweest, 3 save games of zo.

2 likes

Dreamlight Valley op ps4 heeft wel erg veel bugs nog :frowning: kan de helft van de tijd niet door omdat het personage waarvoor ik een quest doe niet registreert dat ik klaar ben :sweat_smile:

Switch ook. Kan geen kruiden oogsten, het fruit groeit niet meer, er zitten geen vissen meer in de vijvers en kan niet meer communiceren met de beestjes zoals eekhoorns. Oftewel, ik loop enorm vast

Heb je de tijd van je switch toevallig aangepast?

1 like

Kruiden inderdaad hier precies hetzelfde! Vraag me af of wij nu gewoon als beta testers gebruikt worden, vind het wel een instabiele eerste versie.

1 like

Toevallig wel. Ik doe veel time travel vanwege ACNH. Ga nu proberen zonder aangepaste tijd

Daar breekt het spel blijkbaar van :sweat_smile:

Well fuck me I guess. Weet jij toevallig dat als ik opnieuw begin, of ik dan wel de dingen opnieuw terug krijg die ik gekocht heb met het pakket?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij zei @Foucher dat je op dit moment dan alles kwijt zou zijn :frown: er is een bug fix aangekondigd maar het is niet bevestigd dat dit probleem daarmee verholpen wordt

1 like

Dit is echt super kut :pensive: ik heb vandaag de keuze gemaakt op dat duurste pakket te kopen, want ik vond dat ik het verdiend had en kut periode (sorry, oversharing) en nu kan ik gewoon niks cause I didn’t know better. Straks moet ik een maand wachten voordat het spel het weer fatsoenlijk doet (datum stond geloof ik ergens op oktober, want ik was een herfst eiland aan het bouwen in AC).

Ben opnieuw begonnen met een ander account en in de tussentijd maar afwachten hoe het met m’n ‘main account’ gaat. Wel jammer, want had de hele avond gespeeld en echt al vooruitgang geboekt

Edit
Zelfs met een nieuw account en de tijd goed wil het fruit helaas niet groeien. Ik geloof dat ik hetzelfde had met m’n main account voor het tijdreizen, dus ik denk dat dat een bug is.

2 likes

Ahh Assassin’s Creed gaat in een volgend deel in Bagdad plaatsvinden :star_struck: hoewel het eerste deel best wel veel van hetzelfde was vond ik de omgeving echt prachtig, hoop dat ze in het volgende deel dezelfde sfeer kunnen creĂ«ren

10 likes