Ik speel het ook! Heeft iemand nog een tip voor de controllers op de Switch? Vooral als je aan het decoreren bent (bijv. paadjes plaatsen) lijkt m’n controller te gevoelig. Kost echt veel moeite om op de goede plek te klikken ![]()
Mijn dochter is begonnen aan dreamlight valley op de Xbox maar er is maar 1 save slot helaas? Ik had er ook zin in om te gaan spelen haha maar dat wordt m dus niet. Dit gebeurde ook met AC; toen begon zij met het eiland en alles. Duurt even maar dan speelt ze het niet meer en dan sla ik mijn slag.
Ah zonde zeg. Dat vond ik wel echt het fijne aan Stardew Valley, je kan gewoon allemaal losse games beginnen.
Ja daarom, net als met de Sims. Had wel fijn geweest, 3 save games of zo.
Dreamlight Valley op ps4 heeft wel erg veel bugs nog
kan de helft van de tijd niet door omdat het personage waarvoor ik een quest doe niet registreert dat ik klaar ben ![]()
Switch ook. Kan geen kruiden oogsten, het fruit groeit niet meer, er zitten geen vissen meer in de vijvers en kan niet meer communiceren met de beestjes zoals eekhoorns. Oftewel, ik loop enorm vast
Heb je de tijd van je switch toevallig aangepast?
Kruiden inderdaad hier precies hetzelfde! Vraag me af of wij nu gewoon als beta testers gebruikt worden, vind het wel een instabiele eerste versie.
Toevallig wel. Ik doe veel time travel vanwege ACNH. Ga nu proberen zonder aangepaste tijd
Well fuck me I guess. Weet jij toevallig dat als ik opnieuw begin, of ik dan wel de dingen opnieuw terug krijg die ik gekocht heb met het pakket?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij zei @Foucher dat je op dit moment dan alles kwijt zou zijn
er is een bug fix aangekondigd maar het is niet bevestigd dat dit probleem daarmee verholpen wordt
Dit is echt super kut
ik heb vandaag de keuze gemaakt op dat duurste pakket te kopen, want ik vond dat ik het verdiend had en kut periode (sorry, oversharing) en nu kan ik gewoon niks cause I didn’t know better. Straks moet ik een maand wachten voordat het spel het weer fatsoenlijk doet (datum stond geloof ik ergens op oktober, want ik was een herfst eiland aan het bouwen in AC).
Ben opnieuw begonnen met een ander account en in de tussentijd maar afwachten hoe het met m’n ‘main account’ gaat. Wel jammer, want had de hele avond gespeeld en echt al vooruitgang geboekt
Edit
Zelfs met een nieuw account en de tijd goed wil het fruit helaas niet groeien. Ik geloof dat ik hetzelfde had met m’n main account voor het tijdreizen, dus ik denk dat dat een bug is.
Ahh Assassin’s Creed gaat in een volgend deel in Bagdad plaatsvinden
hoewel het eerste deel best wel veel van hetzelfde was vond ik de omgeving echt prachtig, hoop dat ze in het volgende deel dezelfde sfeer kunnen creëren
Hebben meer mensen last van het systeem dat steeds vastloopt in Dreamlight Valley? Hij loopt bij mij echt vaak vast…
Wat bedoel je met de eerste? Die uit 2007? Of Valhalla? Dit wordt de 13e, en dan is er ook nog een berg spinoffs
Hoop dat je wel ook weer voor een vrouw kan kiezen trouwens
Die uit 2007 inderdaad, ik heb ze allemaal gespeeld ![]()
Ik zei het een beetje vreemd maar ik hoop dus dat ze de sfeer uit AC 1 opnieuw kunnen creëren
Oh wow, die hard fan! Ik heb die niet zelf gespeeld (was toen nog helemaal niet met games bezig), maar mn broertje zien spelen en vond het toen al fascinerend. Ben nu sinds een tijdje ook aan het gamen geslagen en Valhalla is wel een van mn faves. Mijn vriend zegt ook net dat die na Mirage in Japan gaat zijn, ben heel benieuwd! Jammer dat het nog even wachten is allemaal ![]()
Ja dat vind ik wel jammer aan de oudere games, als je ze toen niet hebt gespeeld en nu bij het eerste deel begint merk je goed dat de reeks flink is verbeterd. Vind AC 1 nu bijna onspeelbaar omdat je telkens dezelfde vier missies speelt. Terwijl het toen een prachtig spel was
Ben ook zo benieuwd naar de delen erna! Wordt inderdaad lastig om zo lang te wachten ![]()
Hoeveel uur heb je Valhalla al gespeeld?