Hebben meer mensen last van het systeem dat steeds vastloopt in Dreamlight Valley? Hij loopt bij mij echt vaak vast…
Wat bedoel je met de eerste? Die uit 2007? Of Valhalla? Dit wordt de 13e, en dan is er ook nog een berg spinoffs
Hoop dat je wel ook weer voor een vrouw kan kiezen trouwens
Die uit 2007 inderdaad, ik heb ze allemaal gespeeld
Ik zei het een beetje vreemd maar ik hoop dus dat ze de sfeer uit AC 1 opnieuw kunnen creëren
Oh wow, die hard fan! Ik heb die niet zelf gespeeld (was toen nog helemaal niet met games bezig), maar mn broertje zien spelen en vond het toen al fascinerend. Ben nu sinds een tijdje ook aan het gamen geslagen en Valhalla is wel een van mn faves. Mijn vriend zegt ook net dat die na Mirage in Japan gaat zijn, ben heel benieuwd! Jammer dat het nog even wachten is allemaal
Ja dat vind ik wel jammer aan de oudere games, als je ze toen niet hebt gespeeld en nu bij het eerste deel begint merk je goed dat de reeks flink is verbeterd. Vind AC 1 nu bijna onspeelbaar omdat je telkens dezelfde vier missies speelt. Terwijl het toen een prachtig spel was
Ben ook zo benieuwd naar de delen erna! Wordt inderdaad lastig om zo lang te wachten
Hoeveel uur heb je Valhalla al gespeeld?
Ahh zo vet! Mijn vriend is helemaal assassins fan. Die vind het ook jammer dat valhalla updates stoppen (Of al zijn gestopt. weet het even niet meer). Heb nu al zin om met deze mee te gaan kijken. wat ziet het er goed uit zeg.
Als ik het goed zie kan je nu met Basim spelen? van wie Evoir het mes kreeg?
Ja klopt inderdaad, die Basim! Moet nog even bedenken wat ik ervan vind om als Basim te spelen haha
@Unicorn-cupcake Dat is een bekend probleem inderdaad, als het goed is wordt dat probleem in de loop van deze week aangepast. Hoop het heel erg want dit speelt niet echt lekker
Huh vriend had het over Japan?
misschien dat hij die game bedoelde van Ubisoft welke rondom singapore speelt? Iets met piraten en subsidie van de overheid om, komt volgens mij in november?
Er zijn plannen voor meerdere delen aangekondigd!
Mocht iemand eerder al zin hebben in Japanse vibes: ik kan Ghost of Tsushima aanbevelen. Met heel mijn hart, haha. Ik vond AC Odyssey (en Kassandra) gewéldig en moet Valhalla nog spelen. Ben benieuwd naar de nieuwe!
Dat is mijn vriend nu aan het spelen, ziet er idd heel tof uit!
@mercurysummer il heb er nu zo’n 65u in zitten, en heb nog wel even te gaan volgens mij
Door dit topic ga ik zometeen ook maar Dreamlight Valley aanschaffen #geinfluenced.
Dreamlight Valley voor de Switch is alleen in de e-shop te verkrijgen denk ik?
Eindelijk een titel en release datum voor botw2.
Ooooh nice, echt heel veel zin in
12 mei 2023! Ik heb het in mijn agenda gezet Kan niet wachten!
Tears of the Kingdom heet het vervolg trouwens
Haha ik neem die week vrij, fck dat!
Ooblets!