Huh vriend had het over Japan? ![]()
misschien dat hij die game bedoelde van Ubisoft welke rondom singapore speelt? Iets met piraten en subsidie van de overheid om, komt volgens mij in november?
Er zijn plannen voor meerdere delen aangekondigd!
Mocht iemand eerder al zin hebben in Japanse vibes: ik kan Ghost of Tsushima aanbevelen. Met heel mijn hart, haha. Ik vond AC Odyssey (en Kassandra) gewéldig en moet Valhalla nog spelen. Ben benieuwd naar de nieuwe!
Dat is mijn vriend nu aan het spelen, ziet er idd heel tof uit!
@mercurysummer il heb er nu zo’n 65u in zitten, en heb nog wel even te gaan volgens mij ![]()
Door dit topic ga ik zometeen ook maar Dreamlight Valley aanschaffen #geinfluenced.
Dreamlight Valley voor de Switch is alleen in de e-shop te verkrijgen denk ik?
Eindelijk een titel en release datum voor botw2.
Ooooh nice, echt heel veel zin in
12 mei 2023! Ik heb het in mijn agenda gezet
Kan niet wachten!
Tears of the Kingdom heet het vervolg trouwens
Haha ik neem die week vrij, fck dat!![]()
Ooblets!
Portia is inderdaad een hele leuke!!
Ik wil jullie er even aan reminden dat Bear and Breakfast uit is voor de switch. Hij is bij mij aan het downloaden😄
Ik heb een vraag over Dreamlight Valley. Ik heb drie wheat zaadjes gepland in Mickey z’n tuin, maar hij zegt al 100x hetzelfde en ik kom niet verder. What to do?
Oh ja ik zat ook in die glitch, maar wat bij mij hielp was het spel even opnieuw opstarten, hij heeft als het goed is wel recent geautosaved. Ergens ben je iets te snel je handelingen gedaan en kan t spel je niet bijbenen
Heb vandaag niet kunnen spelen maar ga dit morgen proberen. Thanks!
Ik heb ook een vraag. Mickey wil crackers en fruitsalade of zo gaan koken in mijn huis, maar in dat krot staat nog helemaal geen fornuis? Kwestie van geduld denk ik tot ik deze kan kopen of zie ik iets over het hoofd?
Als ik me niet vergis kreeg je een gasfornuis van Mickey, hij had er nog eentje extra liggen? Moet je zelf in je huis plaatsen via X en dan furniture.