Gametopic

Portia is inderdaad een hele leuke!!

2 likes

Ik wil jullie er even aan reminden dat Bear and Breakfast uit is voor de switch. Hij is bij mij aan het downloaden😄

10 likes

Ik heb een vraag over Dreamlight Valley. Ik heb drie wheat zaadjes gepland in Mickey z’n tuin, maar hij zegt al 100x hetzelfde en ik kom niet verder. What to do?

Oh ja ik zat ook in die glitch, maar wat bij mij hielp was het spel even opnieuw opstarten, hij heeft als het goed is wel recent geautosaved. Ergens ben je iets te snel je handelingen gedaan en kan t spel je niet bijbenen

2 likes

Heb vandaag niet kunnen spelen maar ga dit morgen proberen. Thanks!

Ik heb ook een vraag. Mickey wil crackers en fruitsalade of zo gaan koken in mijn huis, maar in dat krot staat nog helemaal geen fornuis? Kwestie van geduld denk ik tot ik deze kan kopen of zie ik iets over het hoofd?

1 like

Als ik me niet vergis kreeg je een gasfornuis van Mickey, hij had er nog eentje extra liggen? Moet je zelf in je huis plaatsen via X en dan furniture.

1 like

Als ik bij ‘alles’ kijk zie ik geen gasfornuis staan? Maar mijn dochter is begonnen dus heb eea gemist. Ik zal nog eens goed kijken. Dankjewel!

Mickey moet met je mee naar binnen lopen en dan krijg je het fornuis van hem! Bij je inventaris zie je Mickey’s hoofd staan en daaronder vind je het fornuis. Je laat hem met je meelopen door die ‘quest’ aan te klikken in je lijstje

1 like

Aaah dan ga ik dat proberen! Ik ging al steeds naar binnen maar no Mickey haha. Merci!

Toch best gek als je dit out of total context leest. :joy:

Ik zit te twijfelen of ik een maand gamepass zal nemen voor het Disney spel

4 likes

@NothingAboutSam ja echt stom, ik heb hier ook lang op vast gezeten haha maar je moet dus inderdaad die missie even aanklikken om te volgen

Haha that escalated quickly.

@NothingAboutSam gelukt! Yay!

2 likes

Ik wil even een nieuw spelletje kopen, maar twijfel een beetje tussen Zelda (en welke dan?) of Mario (bijv. Super Mario 3D world). Kirby leek me ook nog wel leuk.

Ik ben echt een eindeloze Animal Crossing speler, daarnaast heb ik Mario Kart, Super Mario Party, PokĂ©mon, Spiritfarer, Stardew Valley, Dr. Kawasaki’s Brain Training (wil nog big brain academy haha, nostalgie van de DS), Professor Layton, Ring Fit adventure etc.

Andere aanraders zijn ook zeer welkom, ik vind een storyline wel leuk, niet té fantasy.

Zelda breath of the wild is géweldig. Je gaat geen spijt krijgen daarmee :smiley:

5 likes

Ik tijdens Zelda: Breath of the Wild hahaha

Het is wel echt een geweldig spel!! :heart:

13 likes

Ik ben overstag gegaan en heb Disney Dreamlight Valley ook gekocht en omg wat is het leuk

8 likes

Ik zie in de Nintendo shop drie verschillende Disney Dreamlight games. De gewone van 30 euro en dan nog deluxe en ultimate.

Verschillen ze erg van elkaar? Twijfel welke ik moet kopen hahaha

Qua spel niet. Je krijgt bij de Deluxe en Ultimate meer outfits en meubels en andere companions maar qua speelervaring zelf maakt het niets uit.

1 like

Ik ben echt verslaafd aan Dreamlight Valley haha. Echt een geweldige game! Ik ben echt blij dat ik hem gewoon gekocht heb ipv te moeten wachten tot maart. Zit ook iedereen over te halen het te kopen

4 likes