Ik zit nog steeds helemaal in Dreamlight Valley hoor, al meer dan 60 uur inmiddels. Vind het echt heel leuk, alleen jammer dat sommige dingen veel tijd kosten. Zijn er meer mensen die het nog steeds spelen?
Ik heb het afgelopen week niet meer gespeeld omdat ik wel erg begon te balen van alle bugs en crashes. Denk dat ik het weer oppak als die wat meer opgelost zijn.
Sinds de update speel ik inderdaad ook weer veel! Zonder missies vind ik het erg saai, maar dat komt misschien ook doordat ik op de switch speel en de controls bij het inrichten niet zo fijn werken
Ik! Maar af en toe crasht ie idd en dat is toch wel vervelend. Moet nu echt veel materialen verzamelen, dat gaat nog wel even duren
Aaah ik heb god of war ge pre-ordered en vakantie in de week dat hij uitkomt. Nu al zin in onder mn dekentje te spelen <3
Yess speel m ook nog heel graag en dan ook meteen een paar uur achter elkaar! Ik heb alleen dat kik niet alle critters kan aanspreken zeg maar, hebben jullie daar ook last van?
Je weet al dat je elke diersoort anders moet benaderen? Bij een wasbeer bijvoorbeeld moet je zodra hij omhoog gaat stil staan, anders rent ie weg. Zodra hij weer naar beneden gaat kun je weer een stukje naar hem toe lopen.
Aaaah kijk dat zal het zijn! Bedankt voor je antwoord, ik ga het allemaal even uitzoeken
Ik zou Black Friday even afwachten!
Haha nog 3 weken. Misschien kun je tussendoor filmpjes kijken van games die je leuk lijken?
Ligt er aan, ik zou er niet op rekenen dat het 100den euros zou schelen. Meestal gooien ze van die combinatie paketten wel wat in de aanbieding. Over het algemeen is Nintendo hun slogan: mensen kopen het toch wel, korting of niet.
Voor wie van plan is Pokémon Scarlet/Violet te spelen:
- Scarlet
- Violet
0 stemmers
Iedereen die ik tot nu toe heb gesproken kiest Violet maar die wil ik ook en ik hoop eigenlijk wel te kunnen traden
Ik heb Scarlet in de pre-order
Ohh lijkt het je ook leuk om te traden? Want dat zou wel heel handig zijn
Vriend wilde scarlet dus ik neem violet. (Mij boeit het niet heel veel, ik kies op basis van de leukste pokemon🥲 en die vond ik al het leukst in violet dus dat scheelde)
Ben jaloers op jullie slimme oplossing haha. Ik vind de Pokémon in Violet ook leuker, maar Scarlet heeft weer Tyranitar
En Violet heeft een stomme man als professor Vind die vrouw van Scarlet leuker
Ik vind beide Pokémon leuk, alleen vind ik die motorbanden van de Scarlet legendary zo dom?
FTFY
Hahahaa same. Professor van Scarlet maar die legendary?? Wtf.
Hebben jullie spellen op het oog voor black friday?