Gametopic

misschien Live a Live omdat ik deze has overgeslagen, voor de rest niets eigenlijk. Ik ben sowieso druk :’)

Ik zou Tweakers in de gaten houden voor de kleuren die je wilt, ik wist zelf niet dat die krengen zo duur zijn.

Het doet me wel even stilstaan bij het feit dat ik de mijne recent twee keer heb laten vallen en er een stuk plastic van het tepeltje (kan niet op het woord komen) afgebroken is :see_no_evil:

1 like

Speelt hier ook iemand Bear & Breakfast? Ik vind het echt heel leuk alleen er zitten zoveel bugs in. Elke keer als ik speel loopt hij op een gegeven moment vast en ben ik weer het laatste deel van m’n speeltijd kwijt. En dan heb ik echt zo weinig zin gelijk verder te spelen :rage:.
En de besturing vind ik ook echt crappy, al ben ik er nu wel aan gewend.

1 like

waar speel je op? Switch/andere console of PC?
Consoles lopen qua updates vaak iets achter op PC.
PC had ik niet veel problemen maar indd het lopen was soms wel irritant.

2 likes

Switch! Ah hopelijk komt er dan nog wel eens een update voor. Ik heb nu steeds dat ik na een uur/anderhalf uur spelen crash.
Ja het lopen gaat nog wel, het is meer het gepriegel in menuutjes en toen ik voor de eerste keer speelde wist ik gewoon niet hoe ik bij bepaalde dingen moest komen (en ook niet hoe ik er weer vanaf moest komen als het eindelijk open stond). Het werkt heel irritant.

Met Nintendo is het vaak zo dat updates etc goed gekeurd moeten worden door Nitnendo. dus als Nintendo er een opmerking over heeft wordt het afgekeurd en moeten ze het opnieuw aanbieden. Via de twitter van Bear and breakfast houden ze je vaak wel up to date er over!

1 like

Ik merk altijd dat er op een gegeven moment geen geluid meer is, als dat gebeurt dan weet ik dat ik het spel moet opslaan en opnieuw opstarten want anders crasht het op een gegeven moment. Ook op de Switch. Door dit en de besturing heb ik eigenlijk al een paar weken niet meer gespeeld, terwijl ik het verder wel leuk vind.

1 like

@Clancy Goeie, die ga ik in de gaten houden!
@50193905 Ohh ja hier ga ik ook eens op letten. En ga je dan terug naar het menu om hem op te slaan? Misschien dat ik ook gewoon even wacht tot er weer een update komt, genoeg te spelen en als het wel goed werkt is het een stuk beter.

Terug naar het menu inderdaad, dan slaat het spel op. En dan voor de zekerheid sluit en open ik het hele spel opnieuw.

1 like

Is hier iemand ook Pokémon fan? Morgen is de release van Pokémon Violet en Scarlet voor op de switch en ik twijfel nog zoooo welke van de 2 ik ga kopen :grimacing:

2 likes

Yes, ik heb Violet besteld! Ben net klaar met Legends Arceus storyline uitspelen, die heeft heel lang stof lopen happen. Net de shiny charm gehaald en dat wordt zo’n project om de pokedex 100% te krijgen als ik me echt verveel.

1 like

Waarom heb jij voor Violet gekozen? Ik ben er nog steeds niet over uit haha, ene moment neig ik meer naar Scarlet en dan weer Violet

5 likes

Ik heb kop of munt gedaan haha ik kwam er niet uit.

5 likes

Jaaaa ik ga voor violet!

Ik ga voor Scarlet!

Ik ga denk ik toch ook Scarlet kopen! Een van mijn beste vrienden koopt Violet dus denk dat dit het leukste is als we samen willen spelen.

Ik ga voor Violet! Ga hem nu kopen, ben heel benieuwd. Echt zin om weer lekker lang te gamen.

Ironisch genoeg had ik een preorder geplaatst op de site van GameMania, vorige keer met preorder ging het bij Bol niet goed dus ik had zoiets van ik probeer GameMania weer. Ik had natuurlijk beter moeten weten. Wordt niet geleverd vandaag.
Vind het wel grappig na die keer met mijn switch. :joy:
SoonSoonThings en de vloek van Pre-orders.

1 like

Nedgame is voor mij altijd het beste met preorders, vroeger verzonden ze zelfs te vroeg maar tegenwoordig is het altijd netjes hier met release. Vaak ook goedkoper en met steelbook inbegrepen (die zijn zogezegd altijd al weg bij game mania?).

1 like