Gametopic

Oooo leuk dat zoveel hier ‘m ook gaan downloaden. Ik heb gisteren twee uurtjes gespeeld en ben echt onder de indruk. Totaal anders dan de spellen die ik normaal speel maar echt super mooi gemaakt en een boeiende verhaallijn tot nu toe. Duurde ook echt een uur spelen voor ik eindelijks aankwam op Hogwarts haha. Heb het spel wel op easy gezet zodat het een beetje ontspannen blijft maar misschien dat ik ‘m nog aanpas naar normaal.

Vind het trouwens ook heel leuk dat er kleine verwijzingen naar de Harry Potter boeken in het spel zitten. in een van de toiletten wordt een toverdrank gebrouwen en een van de wc’s in die ruimte doet het niet.

Ik speel sinds vanochtend en ik heb het zo naar mijn zin <3 ik vind het zó leuk. Moest wel even wennen aan de combat, had in het begin echt de grootste moeite met de timing van spreuken. Heb hem daarom naar easy gezeg maar misschien als ik het straks meer onder de knie heb dat ik hem terug naar normal zet.

3 likes

Ik moet nog tot april wachten :pleading_face:

1 like

Ik ben hem ook aan het spelen! Zo heerlijk magisch en old school, echt love it.

3 likes

Haha leuk die eerste enthousiaste reacties, meteen tegen mijn vriend gezegd, gaat hem nu vast downloaden.

Je kunt zeker niet met 2en op 1 (steam) account spelen ivm opslaan?

Dan moet ik zelf ook het spel los aanschaffen of een nieuwe game pc kopen :sweat_smile:

Je kunt hem dus nu al spelen op pc?

Huh wij kunnen hem nog helemaal niet spelen, alleen downloaden? Hoe doen jullie dat?

Edit: alleen met een deluxe versie?

1 like

Ja je kunt inderdaad alleen met een deluxe versie nu al spelen. Anders vrijdag!

Ik moet ook nog tot vrijdag wachten! :frowning:

1 like

Jawel dat kan wel. Je hebt geloof ik 10 save slots

Bij mij gebeurt het vaak dat dan opeens de bezorger toch onderweg is. 9 v/d 10 keer komt het dus wel goed!

1 like

Ik huil een beetje omdat ik alleen een switch heb :’) heeeeeel veel plezier!

1 like

Ik baal echt dat ik een ps4 heb en hogwarts legacy pas in april kan spelen :sob: Ben allemaal gameplays aan het kijken en het ziet er zo leuk uit.

4 likes

Hier ook aan het wachten tot 7 uur vanavond, wil spelennnn :sweat_smile:

Ik heb de eerste uurtjes hogwarts legacy gespeeld, tot nu toe echt heel erg mooi gemaakt en leuk om te spelen!

4 likes

Ik ben echt zooo jaloers op de mensen die vandaag hogwarts legacy kunnen spelen :sob: ik heb alleen een ps4 en een niet-game laptop

1 like

Ik vind ze wel echt zooo sloom praten, echt een irritatie. Verder echt fantastisch.

Als je op rechtermuisknop (of links, ik ga twijfelen haha) klikt dan maken ze de zin niet af en gaan ze verder naar de volgende zin. Ik lees dus gewoon de tekst onder in beeld en luister eigenlijk niet. Was ook een irritatiepuntje van mij.

Voor de rest ben ik verliefd :heart_eyes: heb er al 20 uur in zitten sinds dinsdag.

2 likes

Na een aantal dingen die ik erover gelezen heb ben ik heel benieuwd of je zelf kan kiezen aan welke kant van de rebellion je wil staan, dus als iemand dat weet, let me know!

Lol ik heb voor ravenclaw gekozen maar ik lees nu overal dat dat het slechtste huis is om te kiezen :skull: twijfel nu heel erg om, na 6 uur spelen ofzo, opnieuw te beginnen en griffoendor te kiezen omdat het volgens mij best invloed heeft op het spelverloop

Aah ik wil ook graag Hogwarts Legacy maar dat wordt wel een behoorlijke investering want dan moet er ook een game pc bij :smiling_face_with_tear: Ben wel heel benieuwd!

Ik ben nu in hoofdstuk 5 (van 12) van Stray, volgens mij al heeeel veel collectibles gemist maar vind 't wel een heel tof spel. Alleen wat lineair.

Ik zit ook in Ravenclaw en heb niet het idee dat je afdeling echt invloed heeft op je gameplay hoor. Ik heb er al best wat uurtjes in zitten nu en je krijgt voornamelijk Ravenclaw-achtige items. Meer niet. Maar dat kan natuurlijk nog komen. De toren van Ravenclaw is echt prachtig!