Ik huil een beetje omdat ik alleen een switch heb :’) heeeeeel veel plezier!
Ik baal echt dat ik een ps4 heb en hogwarts legacy pas in april kan spelen Ben allemaal gameplays aan het kijken en het ziet er zo leuk uit.
Hier ook aan het wachten tot 7 uur vanavond, wil spelennnn
Ik heb de eerste uurtjes hogwarts legacy gespeeld, tot nu toe echt heel erg mooi gemaakt en leuk om te spelen!
Ik ben echt zooo jaloers op de mensen die vandaag hogwarts legacy kunnen spelen ik heb alleen een ps4 en een niet-game laptop
Ik vind ze wel echt zooo sloom praten, echt een irritatie. Verder echt fantastisch.
Als je op rechtermuisknop (of links, ik ga twijfelen haha) klikt dan maken ze de zin niet af en gaan ze verder naar de volgende zin. Ik lees dus gewoon de tekst onder in beeld en luister eigenlijk niet. Was ook een irritatiepuntje van mij.
Voor de rest ben ik verliefd heb er al 20 uur in zitten sinds dinsdag.
Na een aantal dingen die ik erover gelezen heb ben ik heel benieuwd of je zelf kan kiezen aan welke kant van de rebellion je wil staan, dus als iemand dat weet, let me know!
Lol ik heb voor ravenclaw gekozen maar ik lees nu overal dat dat het slechtste huis is om te kiezen twijfel nu heel erg om, na 6 uur spelen ofzo, opnieuw te beginnen en griffoendor te kiezen omdat het volgens mij best invloed heeft op het spelverloop
Aah ik wil ook graag Hogwarts Legacy maar dat wordt wel een behoorlijke investering want dan moet er ook een game pc bij Ben wel heel benieuwd!
Ik ben nu in hoofdstuk 5 (van 12) van Stray, volgens mij al heeeel veel collectibles gemist maar vind 't wel een heel tof spel. Alleen wat lineair.
Ik zit ook in Ravenclaw en heb niet het idee dat je afdeling echt invloed heeft op je gameplay hoor. Ik heb er al best wat uurtjes in zitten nu en je krijgt voornamelijk Ravenclaw-achtige items. Meer niet. Maar dat kan natuurlijk nog komen. De toren van Ravenclaw is echt prachtig!
Ravenclaw heeft minder side quests dan de andere houses. Gaat niet alleen om items
Aah oke, dat wist ik niet! Dat is wel jammer ja.
Nee idd dit las ik dus ook, dus ik twijfel nu wel. Kan nu mij wisselen zonder al te veel tijdverlies namelijk haha
Wat stom, ik zit ook bij Ravenclaw. Weet iemand bij welk huis de meeste side quests zitten?
Ik zou niet wisselen eigenlijk. Je kan het daarna altijd nog opnieuw spelen. Ik heb huffelpuf en het is niet alsof ik nu weet welke quests speciaal “extra” voor mijn house zijn. Praktisch gezien zul je er denk ik weinig van merken.
Ik hoorde ook dat Ravenclaw de minste zou hebben, maar als het google zie ik nergens bewijs dat dat daadwerkelijk zo is. Ik zie alleen maar overal staan dat alle quests hetzelfde zijn, met maar kleine verschillen per house.
Ja misschien is het het ook niet waard idd… ik heb last van fomo
Ik zag net trouwens hoe de common room van huffelpuff er uit ziet, echt prachtig
Ik zit ook in Ravenclaw en ben nu al overprikkelt van alle side quests hahaha laat staan als er nog meer bijkomen. Maar wel een extra reden om het spel nog een keer helemaal over te spelen in een ander huis. Weet wel dat Huffelpuf een speciale quest heeft waarbij je naar Azkaban gaat.
Haha ik heb hetzelfde met gryffindor. Het is zoveel en er komt steeds meer bij.
Maar wat is het een mooi spel