Gametopic

Ravenclaw heeft minder side quests dan de andere houses. Gaat niet alleen om items

Aah oke, dat wist ik niet! Dat is wel jammer ja.

1 like

Nee idd dit las ik dus ook, dus ik twijfel nu wel. Kan nu mij wisselen zonder al te veel tijdverlies namelijk haha

2 likes

Wat stom, ik zit ook bij Ravenclaw. Weet iemand bij welk huis de meeste side quests zitten?

Ik zou niet wisselen eigenlijk. Je kan het daarna altijd nog opnieuw spelen. Ik heb huffelpuf en het is niet alsof ik nu weet welke quests speciaal “extra” voor mijn house zijn. Praktisch gezien zul je er denk ik weinig van merken.

1 like

Ik hoorde ook dat Ravenclaw de minste zou hebben, maar als het google zie ik nergens bewijs dat dat daadwerkelijk zo is. Ik zie alleen maar overal staan dat alle quests hetzelfde zijn, met maar kleine verschillen per house.

2 likes

Ja misschien is het het ook niet waard idd… ik heb last van fomo

Ik zag net trouwens hoe de common room van huffelpuff er uit ziet, echt prachtig :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik zit ook in Ravenclaw en ben nu al overprikkelt van alle side quests hahaha laat staan als er nog meer bijkomen. Maar wel een extra reden om het spel nog een keer helemaal over te spelen in een ander huis. Weet wel dat Huffelpuf een speciale quest heeft waarbij je naar Azkaban gaat.

7 likes

Haha ik heb hetzelfde met gryffindor. Het is zoveel en er komt steeds meer bij.

Maar wat is het een mooi spel :heart_eyes:

Een tip :stop_sign: voor de mensen wie op zoek zijn naar, of twijfelen over een Game PC. Er is een hele goede aanbieding bij MeGekko, voor de volgende PC:

https://www.megekko.nl/product/7561/922490/Gaming-PC-systemen/HP-Victus-15L-TG02-0205nd-AMD-Ryzen-7-5700G-RTX3060-Gaming-PC

Wij bouwen normaal zelf onze computers. Maar nu overstag gegaan, want het scheelt bijna niets t.o.v. zelf in elkaar zetten (tijd! stress!). Hij komt morgen binnen, dus ik zal mijn bevindingen zo snel mogelijk delen. Ik realiseer mij trouwens wel dat dit nog steeds een smak geld is, maar in mijn optiek: meer dan waard.

5 likes

Ohh ik heb er zoveel zin in, hij is aan t downloaden

Edit: helemaal verliefd bij Hufflepuff en ben direct naar de kassen gegaan :smiling_face_with_three_hearts: :potted_plant: zo mooi allemaal

6 likes

Ik heb zoveel zin om de hele dag ssx on tour te spelen :weary:

1 like

Ik heb toch al behoorlijk wat uren in BOTW zitten inmiddels, maar ik had niet gedacht dat ik nog twee (!!) nieuwe dorpjes zou ontdekken. Oke de ene is nav een sidequest, maar toch

2 likes

Oh nou ben ik heel benieuwd welke twee! Ik heb BOTW gisteren weer opgepakt na een paar maanden, om nu maar eens alle sidequests te doen.

Lurelin village en tarrey town!

2 likes

Ik had deze laatst ook pas ontdekt, en had het al lang geleden uitgespeeld, wel toevallig.

2 likes

Ben heel benieuwd hoe de nieuwe Disney Dreamlight Valley update gaat zijn! Heb al wat berichten gelezen over dat de nieuwe shop waar je met moonstones kan betalen best duur is, dus dat wordt nog wat. Ga hem zo gelijk even updaten en proberen.

1 like

Ooooh ja dat is nu :raised_hands:t2:
Zit al de hele dag te spelen (ziek), maar nog niets gemerkt of over nagedacht

Heb je hem al wel geupdate? Weet niet zo goed hoe dat werkt hoor, maar ik moest in Steam wel echt de update aanzetten.

Ja heb hem nu uitgezet en opnieuw opgestart en dan geeft ie wel aan dat er een download klaar staat