tot ze straks weer een paar miljoen van haar commissie doorstort naar anti-trans organisaties, daar zal één token trans personage niets aan veranderen terwijl mijn broeders en zusters nog steeds vermoord worden.
Het gaat er ook niet per se om of je haar steunt in woorden, maar het gaat om financieel steunen. Als iedereen denkt van joh wie ben ik in m’n eentje met m’n 50 euro (of hoe duur dat spel ook is), maakt niet zoveel uit toch dan komt dat in totaal wel neer op heel veel geld waarmee zij gesteund wordt.
En
Ik wou dit topic muten want ik trek het gedweep met Hogtrash legacy niet. Maar al het goedpraten er omheen maakt mij zo woest.
Op Facebook zag ik veel reacties van mensen die het niet gaan spelen, maar alsnog de game hebben gekocht, puur om Rowling en haar denkwijze te steunen.
zulke evenementen zijn wel altijd goed om mijjn vriendenlijst op te kuisen
Ik ben de laatste tijd modded stardew aan het doen en heb onlangs een mod toegevoegd. game changing.
DADADAAAAAAA een tractor. je verwacht het niet met een boerderij spel.
Als je loopt hoor je de stappen wel van je paard, maar care.
je kan echt enorm vals spelen als je dat ding zo instelt naar eigen hand door letterlijk gelijk je hele farm te schoffelen en te planten/water geven aan je crops. Het meest hilarische is nog wel dat je dat ding ook kunt gebruiken in de mijn
Nog een fijne is deze, slaat het eindelijk om de vijf levels op waar je was in Skull cavern.
Je hekken gaan niet kapot:
Auto grabbers voor truffels:
Robin verkoopt… eigenlijk alles wat dit account heeft. Heeft die persoon ook voor Pierre.
En er is er ook nog een waardoor er een heeeeel groot weiland komt naast het stuk waar Clint zit. en die is ook awesome.
Ben daar nu een keg plek van aan het maken.
Die Yiga clan hide out in BOTW, wat een ellende zeg. Vooral dat er niets opgeslagen wordt!
Edit: oke een walk through van de tweede kamer scheelt een hoop
Voor de mensen die Dreamlight valley spelen: ik weet niet of ik allerlei bugs heb, maar ik kan een boel quests niet completen. Ik heb op dit moment 5 quests open staan waar ik niet in verder kom, omdat er niets gebeurt als ik de gevraagde actie uitvoer. Is dit bij meer mensen bekend of doe ik iets stoms? Ik vind op internet wel meer van dit soort issues, maar niemand lijkt problemen te hebben met de quests die ik wel heb haha
Edit: oké hahaha ik had de logische aanpak nog niet gebruikt - afsluiten en weer openen - en nu doet alles het wel. Toppieee
Heb je ook Automate? die is fantastisch. Zo heb ik een chest en een hele shed vol wijnvaten die automatisch gevuld en geleegd worden
Oja en chestany
Gesorteerd met benaming waar ze staan en welk spul er in zit. Ook voor de jam/kaas etc
Oh mijn volgende quest is naar Azkaban Ook onzichtbaar door de bieb en de mandrakes zo leuk alle herinneringen die van vroeger boven komen drijven
Zo fijn dat naast het magische verhaal je ook echt uitgebreid kunt vechten en duelleren á la soulsgame en zoveel goede elementen van rd2 gameplay zijn meegenomen moest wel lachen toen ik op de kaart allerlei kampen met bandieten verslaan tegenkwam.
Ik heb dit probleem ook! Helaas niet weg na opnieuw opstarten
Ik zoek een spel van vroeger en misschien kan iemand mij helpen.
Ik speelde vroeger altijd op de computer een race spel met motoren en het was in de woestijn. Aan de zijkanten van het level had je hoge zand muren, waar je tegen op kon rijden. Heel af en toe werd je dan, terwijl je er op reed, gelanceerd in de lucht. Volgens mij was het een soort bug in het spel, maar dat was eigenlijk wat ik 9 vd 10 keer deed . Verdere informatie heb ik niet echt. Het was echt een spel uit de 00’s.
Motocross? Doet mij het aan denken
Wilde even kort laten weten, hoe de game bevalt. Ik zal het in een spoiler zetten, omdat ik niemand lastig wil vallen of voor het hoofd wil stoten. Maar omdat meerdere mensen hier het spelen, vond ik het toch leuk om te delen.
Hogwarts
Ik ga meteen met de deur in huis vallen: wat een mega vette game! Vanaf minuut 1 werd ik erin gezogen. Het verhaal is goed, het ziet er fantastisch uit (beste wat ik tot nu toe heb gezien van een game), het loopt smooth (wel net een nieuwe RTX3060 + Ryzen 7), de gameplay voelt vernieuwend en ik had echt niet verwacht dat het zo “sterk” zou voelen. De interface, het verzamelen van dingen, de spreuken, etc. Kan geloof ik nog een halfuur verder, niet overdreven. En dat terwijl ik nog lang niet alles heb gezien… Kan dan ook niet wachten om weer verder te gaan.
Dus, mocht je twijfelen: doen! Het is echt een ervaring.
Heeft iemand hier wellicht Mario kart voor de nintendo switch die hem niet gebruikt en wilt verkopen?
‘Oh speel jij Hogwarts Legacy’? Hoe ziet jouw karakter eruit?
Me:
Samenvatting
Beste gear op dit moment wat een grap…
Je kan alle gear eruit laten zien hoe je wilt. Moet je ff zoeken op pc is het de knop F
Wat @Daydream zegt!
Als je in het gear-menu zit, waar alle items staan (hoedjes, brillen, mantels, etc.), en je gaat op het item staan, dan druk je X op Xbox of F op PC of vierkantje op PS, en dan kan je gewoon ieder item een andere look geven. Met alle spullen die je tot nu toe hebt gevonden/gekregen/gekocht/. Je kunt er dus juist super cool uitzien