Gametopic

Ik heb dit probleem ook! Helaas niet weg na opnieuw opstarten :pensive:

1 like

Ik zoek een spel van vroeger en misschien kan iemand mij helpen.
Ik speelde vroeger altijd op de computer een race spel met motoren en het was in de woestijn. Aan de zijkanten van het level had je hoge zand muren, waar je tegen op kon rijden. Heel af en toe werd je dan, terwijl je er op reed, gelanceerd in de lucht. Volgens mij was het een soort bug in het spel, maar dat was eigenlijk wat ik 9 vd 10 keer deed :joy:. Verdere informatie heb ik niet echt. Het was echt een spel uit de 00’s.

1 like

Motocross? Doet mij het aan denken

1 like

Jaaaaa, dat is hem! Dankjewel!

Jij ook bedankt voor je reactie @Ovenschaal!

5 likes

Wilde even kort laten weten, hoe de game bevalt. Ik zal het in een spoiler zetten, omdat ik niemand lastig wil vallen of voor het hoofd wil stoten. Maar omdat meerdere mensen hier het spelen, vond ik het toch leuk om te delen.

Hogwarts

Ik ga meteen met de deur in huis vallen: wat een mega vette game! Vanaf minuut 1 werd ik erin gezogen. Het verhaal is goed, het ziet er fantastisch uit (beste wat ik tot nu toe heb gezien van een game), het loopt smooth (wel net een nieuwe RTX3060 + Ryzen 7), de gameplay voelt vernieuwend en ik had echt niet verwacht dat het zo “sterk” zou voelen. De interface, het verzamelen van dingen, de spreuken, etc. Kan geloof ik nog een halfuur verder, niet overdreven. En dat terwijl ik nog lang niet alles heb gezien… Kan dan ook niet wachten om weer verder te gaan. :heart_eyes:

Dus, mocht je twijfelen: doen! Het is echt een ervaring.

9 likes

Heeft iemand hier wellicht Mario kart voor de nintendo switch die hem niet gebruikt en wilt verkopen?

‘Oh speel jij Hogwarts Legacy’? Hoe ziet jouw karakter eruit?

Me:

Samenvatting

Beste gear op dit moment :laughing: wat een grap…

1 like

Je kan alle gear eruit laten zien hoe je wilt. Moet je ff zoeken op pc is het de knop F

2 likes

Wat @Daydream zegt!

Als je in het gear-menu zit, waar alle items staan (hoedjes, brillen, mantels, etc.), en je gaat op het item staan, dan druk je X op Xbox of F op PC of vierkantje op PS, en dan kan je gewoon ieder item een andere look geven. Met alle spullen die je tot nu toe hebt gevonden/gekregen/gekocht/. Je kunt er dus juist super cool uitzien :heart_eyes:

1 like

Help me.

Wat zeggen jullie. hogwarts legacy Halen voor de ps4 binnenkort of wachten voor de switch ?

1 like

Dan zou ik het voor de PS4 halen. Het haalt wel een hoop van de kwaliteit van de game af, maar het is goed speelbaar.

2 likes

Ja helaas geen ps5 :rofl:

Ik denk ook dat het beter gaat presteren op de ps4 dan op de switch. Dit spel lijkt me drama voor op de switch

3 likes

Een ander spel kopen waarmee je geen transhaat ondersteunt :+1:t3:

8 likes

Ik wilde eerst ook wachten op de switch. Maar mn vriend heeft een ps4 (waar hij dus op speelt meestal). Wil eerst even afwachten wat anderen vinden van de prestaties voor ik m koop.
Mn broertje heeft m op de pc al. Zo leuk om ff mee te kijken!

3 likes

Ga je dit iedere keer vermelden als iemand het over Hogwarts Legacy heeft? Je gaat toch niemand overtuigen.

Ik vind het iig een heerlijk spel :hugs: Helaas nog niet veel tijd gehad om te spelen dus ben nog best wel in het begin van het verhaal.

7 likes

Niet elke keer nee, maar wel elke keer als iemand vraagt of ze het moeten kopen. Aangezien die mensen nog de keuze kunnen maken om transfobie niet te ondersteunen, itt de mensen die het al gekocht hebben en die het blijkbaar geen fuck uitmaakt :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik kwam hier echt pas achter toen ik al 30 uur in de game had zitten hahaha
Net als dat je harder kunt rennen en vliegen :sweat_smile:

1 like

Hoe? :joy: dat weet ik dan weer niet!

Ik speel op m’n steamdeck en daar moet je de linker joystick indrukken en dan kun je sprinten! Als je op pc speelt weet ik het niet haha

1 like