Gametopic

Help me.

Wat zeggen jullie. hogwarts legacy Halen voor de ps4 binnenkort of wachten voor de switch ?

1 like

Dan zou ik het voor de PS4 halen. Het haalt wel een hoop van de kwaliteit van de game af, maar het is goed speelbaar.

2 likes

Ja helaas geen ps5 :rofl:

Ik denk ook dat het beter gaat presteren op de ps4 dan op de switch. Dit spel lijkt me drama voor op de switch

3 likes

Een ander spel kopen waarmee je geen transhaat ondersteunt :+1:t3:

8 likes

Ik wilde eerst ook wachten op de switch. Maar mn vriend heeft een ps4 (waar hij dus op speelt meestal). Wil eerst even afwachten wat anderen vinden van de prestaties voor ik m koop.
Mn broertje heeft m op de pc al. Zo leuk om ff mee te kijken!

3 likes

Ga je dit iedere keer vermelden als iemand het over Hogwarts Legacy heeft? Je gaat toch niemand overtuigen.

Ik vind het iig een heerlijk spel :hugs: Helaas nog niet veel tijd gehad om te spelen dus ben nog best wel in het begin van het verhaal.

7 likes

Niet elke keer nee, maar wel elke keer als iemand vraagt of ze het moeten kopen. Aangezien die mensen nog de keuze kunnen maken om transfobie niet te ondersteunen, itt de mensen die het al gekocht hebben en die het blijkbaar geen fuck uitmaakt :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik kwam hier echt pas achter toen ik al 30 uur in de game had zitten hahaha
Net als dat je harder kunt rennen en vliegen :sweat_smile:

1 like

Hoe? :joy: dat weet ik dan weer niet!

Ik speel op m’n steamdeck en daar moet je de linker joystick indrukken en dan kun je sprinten! Als je op pc speelt weet ik het niet haha

1 like

Ben begonnen met Stray, maar ik mis een beetje de uitdaging in het spel? Of komt dat nog straks.

Vind het trouwens wel heel relaxt en schattig

Summary

en moest janken toen die kat in de tutorial naar beneden viel

3 likes

Ik hou me warm aanbevolen als iemand ooit Hogwarts wil uitlenen, want geld geven aan Rowling vind ik zelf niet heel prettig maar tegelijk wil ik natuurlijk heel graag een vette Harry Potter game spelen.
Voorlopig doe ik ‘t maar met de Lego HP game:’)

2 likes

komt vanzelf op een repack site.

1 like

Ik ben ook helemaal fan! Ik was als 11 jarige Applepie een beetje teleurgesteld dat er geen uil aangevlogen kwam met een uitnodiging voor Hogwards. Al die jaren later voelt het nu wel een beetje alsof dat goed gekomen is :joy:

5 likes

Oeee ik zie het!
De normale waar ik heen ga niet, but found it! (Niet dat ik hem ga spelen)

2 likes

blijkbaar inclusief TERF manifesto van de cracker, echt ziek

2 likes

Hier was ik dus al een tijdje op aan ‘t wachten. Maar omdat afgelopen weekend duidelijk werd, dat het nog even ging duren. Toch gekocht, was zo benieuwd
 Bizar dat iemand dit voor elkaar heeft gekregen, inderdaad😅 Hopelijk loopt het goed, want het is volgens mij wel de day 1 versie. Zonder patches.

https://gamerant.com/hogwarts-legacy-nintendo-switch-good-performance-graphics-difficult/

Ik zou niet voor de Switch-versie gaan als ik dit zo lees.

1 like

Op die manier kun je van ieder mythisch figuur wel een probleem maken, mogen straks unicorns ook niet meer? :sweat_smile: Als mensen ergens problemen in willen zien dan vinden ze het altijd wel.

2 likes