Gametopic

Ben begonnen met Stray, maar ik mis een beetje de uitdaging in het spel? Of komt dat nog straks.

Vind het trouwens wel heel relaxt en schattig

Summary

en moest janken toen die kat in de tutorial naar beneden viel

3 likes

Ik hou me warm aanbevolen als iemand ooit Hogwarts wil uitlenen, want geld geven aan Rowling vind ik zelf niet heel prettig maar tegelijk wil ik natuurlijk heel graag een vette Harry Potter game spelen.
Voorlopig doe ik ‘t maar met de Lego HP game:’)

2 likes

komt vanzelf op een repack site.

1 like

Ik ben ook helemaal fan! Ik was als 11 jarige Applepie een beetje teleurgesteld dat er geen uil aangevlogen kwam met een uitnodiging voor Hogwards. Al die jaren later voelt het nu wel een beetje alsof dat goed gekomen is :joy:

5 likes

Oeee ik zie het!
De normale waar ik heen ga niet, but found it! (Niet dat ik hem ga spelen)

2 likes

blijkbaar inclusief TERF manifesto van de cracker, echt ziek

2 likes

Hier was ik dus al een tijdje op aan ‘t wachten. Maar omdat afgelopen weekend duidelijk werd, dat het nog even ging duren. Toch gekocht, was zo benieuwd
 Bizar dat iemand dit voor elkaar heeft gekregen, inderdaad😅 Hopelijk loopt het goed, want het is volgens mij wel de day 1 versie. Zonder patches.

https://gamerant.com/hogwarts-legacy-nintendo-switch-good-performance-graphics-difficult/

Ik zou niet voor de Switch-versie gaan als ik dit zo lees.

1 like

Op die manier kun je van ieder mythisch figuur wel een probleem maken, mogen straks unicorns ook niet meer? :sweat_smile: Als mensen ergens problemen in willen zien dan vinden ze het altijd wel.

2 likes

ja straks mogen mensen ook al niet meer op thierry stemmen :rage:

maak je trouwens geen zorgen, er zijn 12 miljoen kopieën verkocht, bijna evenveel stemmen als thierry in zijn fantasie haalt!

4 likes

Enige tijd geleden heb ik mijn switch verkocht omdat ik er al een hele tijd weinig mee gedaan had. Nu mis ik 'm toch eigenlijk wel en overweeg ik sterk er weer een terug te kopen.
Kan iemand voor mij even wat ophelderen over het volgende? Ik twijfel nu namelijk of ik enkel de console aanschaf en de spellen online, of dat ik fysieke spellen mee bestel. Fysieke spellen zijn natuurlijk los weer door te verkopen, maar is het inderdaad zo dat online gekochte spellen gebruiksvriendelijker zijn (als in, snel op je console kunnen wisselen naar een ander spel zonder het spelkaartje te moeten verwisselen steeds)?
En heb ik daarvoor dan een extra geheugenkaart nodig of kan het geheugen van de switch zelf wel wat online aangeschafte spellen aan?

ja zoals ik het dus begrijp (ik heb de crack zelf niet gezien hoor, enkel van anderen gehoord) heeft deze persoon het geĂŒpload met een transfoob manifest dat ze zelf ondertekend hebben. Crackers doen het vaak vanuit andere overwegingen dan standaard ethiek, bijvoorbeeld dat ze vinden dat software niet verkocht zou mogen wordne, of dat ze het niet vinden kunnen dat het duurder is voor bepaalde landen door hun munteenheid (zie je vaak in niet-westerse landen, zeker sinds mensen hier misbruik van maakten op Steam en ze toen met geolocking begonnen)

2 likes

Ja ik zag screenshots en het is een of ander megadom transfobisch verhaal over dat gender binair is net als licht en donker en warm en koud :melting_face:

Maar toen ik laatst wat aan het opzoeken was over die crack kwam ik op die subreddit (die inmiddels verwijderd is door reddit) en dat was los hiervan al genoeg om af te haken, hele verhalen over ‘the whores on twitch and Instagram are humiliating our gender’ en dingen over een cult? En dan nu die fucked up note bij de hp crack dus mijn conclusie is inmiddels niet kopen en ook niet cracken, een cracker verdient er dan wel geen geld aan maar zo iemand gun ik de voldoening dat hun crack gedownload wordt niet eens

6 likes

Ja lotr en zelda o.a. zitten er vol mee.
Associeer het gewoon met fantasy games/genre.

2 likes

Ze bedoelen dat het ze niet interesseert dat er antisemtische figuren in hun spelletje zitten, net zomin als dat het ze interesseert dat ze transfoben ondersteunen :woman_shrugging:t3:

6 likes

ik heb zelf een switch met alleen online gekochte spellen, vind dat heel fijn omdat je idd snel kunt wisselen, je ze nooit kwijtraakt en dat je gewoon meteen nieuwe spellen kunt spelen.

je hebt dan inderdaad wel een extra SD-kaart nodig, anders zit ie na een paar spellen vol. ik heb er een van 128 gb

2 likes

Mogen we Mario dan nog wel spelen?

vraag het aan je dagboek

7 likes

Welke minderheid die al eeuwen met discriminatie te maken heeft wordt in Mario gediscrimineerd? Paddenstoelen?

1 like

Als je er nou eens eentje tipt in het schrijfwaren topic, dan kan ik er eentje aanschaffen met mijn capitalism gedrag.