Gametopic

Gezien Bethesda is gekocht door Microsoft dacht ik om evt een Xbox te kopen zodat ik Starfield en tzt Skyrim, fall out etc alsnog kan spelen (heb nu een ps4). Nu duurt het nog ff voordat Starfield uitkomt en heb lijstje met games die me leuk lijken maar nu is hogwarts legacy wéér uitgesteld voor ps4 en forspoken is alleen uit op ps5.

Echt zo irri dit

2 likes

Het ziet er best wel hetzelfde uit als botw vind ik, maar I dont care want dat was een geweldig spel dus ben excited!!

1 like

Jaa helemaal mee eens! Maar vond het exploren in BOTW wel het allerleukste dus hoop wel dat er behalve de sky islands nog wat te ontdekken valt.

4 likes

Jaaa, het ziet er zo tof uit! BotW is mijn favo spel, dus meer van hetzelfde maakt mij echt niet uit, haha. De nieuwe features zijn zo leuk, ben benieuwd wat je met Fuse allemaal nog meer kan maken. Kan niet wachten!

2 likes

Ja mee eens! Hoop echt dat er nog nieuwe gedeeltes komen en idd niet alleen in de lucht.

Zoveel zin in! Ik vind fuse ook echt een leuke toevoeging, de tempels/puzzels gaan wel lastig worden zo haha.

1 like

We spelen It takes two (op de ps5) en het is echt vermakelijk. Echt leuk om samen te doen!

11 likes

Ja echt een leuk spel is dat!

1 like

Zijn er al mensen die de nieuwe Disney Dreamlight Valley update gespeeld hebben?

Heb vanochtend voor het eerst sinds een maand weer gespeeld en werd helemaal vrolijk van alle paaseitjes en de rondvliegende vlinders. Die zijn ook nieuw denk ik? Het lijkt in ieder geval alsof er veel leuke nieuwe dingen in zitten dit keer.

2 likes

Ja! Vind het geen ideaal spel om dagelijks te spelen, maar ze voegen bij elke update wel genoeg leuke opdrachten nieuwe items toe. Heb je alle realms al vrijgespeeld?

1 like

Nog niet! Krijg door de update wel weer wat meer zin om te spelen! Enthousiasme is wel wat weggespoeld sinds de release, in het begin speelde ik de hele dag. :joy: Heb jij dat ook?

Ik speel het ook echt in vlagen, weet niet of ik dat nou vervelend vind of niet haha. Ik heb wel alle realms al vrijgespeeld op die van de nieuwe update na! Probeer die altijd wel gelijk te openen na de update. Heb nu wel nog iets van 4 quests die ik moet afronden, dus ik denk dat ik die eerst doe. Heb jij de nieuwe al geopend?

@Foucher Ja dat heb ik ook wel. Ben benieuwd of ze bij de gratis release ineens mega veel content gaan droppen of dat het zo gefaseerd blijft gaan zoals nu. Aan al die deuren in het kasteel te zien moet er nog een hoop bij komen in ieder geval. Hoop stiekem dat het dan veel in één keer wordt en dat ik dan lekker door kan spelen!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Ik heb sindskort een ps4 en ik ben echt verslaafd aan rdr2! Normaal gesproken speel ik alleen op de switch maar ik merk dat ik de ps4 fijner vind om mee te gamen. Vanmiddag ga ik bij iemand games lenen dus ik weet al wat ik dit weekend ga doen.

3 likes

Jaa ziet er zo goed uit! Ik moet alleen Ganon nog verslaan in botw! Dus ik wacht ff tot dat gelukt is :sweat_smile:

RDR2 mn favo spel aller tijden!!! Neem je tijd en blijf zo lang mogelijk in Chapter 2 en 3 hahahah

3 likes

Haha same! Iedereen zit zo :scream: Nieuwe Zelda!!! En ik zo​:no_good_woman:Nooo kan het nog niet aan!!

1 like

Wordt het daarna minder? Ik zit nu namelijk in chapter 3 en ben ik bang dat ik iets gemist heb in 2 :sob:

Nou ja ik wil niet spoilen, het spel blijft steengoed maar achteraf zou je willen dat je gewoon nog lekker in Horseshoe Overlook zit haha :’) it will all make sense naarmate je verder komt

3 likes

En zorg dat je zo lang mogelijk blijft spelen in de chapters dat je een fijn kamp hebt hahaha. Op een gegeven moment heb je kamp in een groot landhuis en dat is zo kut om doorheen te lopen en je eigen bed te bereiken enzo. Kleine compacte kampen zijn zo chill

2 likes