Ja! Vind het geen ideaal spel om dagelijks te spelen, maar ze voegen bij elke update wel genoeg leuke opdrachten nieuwe items toe. Heb je alle realms al vrijgespeeld?
Nog niet! Krijg door de update wel weer wat meer zin om te spelen! Enthousiasme is wel wat weggespoeld sinds de release, in het begin speelde ik de hele dag. Heb jij dat ook?
Ik speel het ook echt in vlagen, weet niet of ik dat nou vervelend vind of niet haha. Ik heb wel alle realms al vrijgespeeld op die van de nieuwe update na! Probeer die altijd wel gelijk te openen na de update. Heb nu wel nog iets van 4 quests die ik moet afronden, dus ik denk dat ik die eerst doe. Heb jij de nieuwe al geopend?
@Foucher Ja dat heb ik ook wel. Ben benieuwd of ze bij de gratis release ineens mega veel content gaan droppen of dat het zo gefaseerd blijft gaan zoals nu. Aan al die deuren in het kasteel te zien moet er nog een hoop bij komen in ieder geval. Hoop stiekem dat het dan veel in één keer wordt en dat ik dan lekker door kan spelen!
Ik heb sindskort een ps4 en ik ben echt verslaafd aan rdr2! Normaal gesproken speel ik alleen op de switch maar ik merk dat ik de ps4 fijner vind om mee te gamen. Vanmiddag ga ik bij iemand games lenen dus ik weet al wat ik dit weekend ga doen.
Jaa ziet er zo goed uit! Ik moet alleen Ganon nog verslaan in botw! Dus ik wacht ff tot dat gelukt is
RDR2 mn favo spel aller tijden!!! Neem je tijd en blijf zo lang mogelijk in Chapter 2 en 3 hahahah
Haha same! Iedereen zit zo Nieuwe Zelda!!! En ik zo:no_good_woman:Nooo kan het nog niet aan!!
Wordt het daarna minder? Ik zit nu namelijk in chapter 3 en ben ik bang dat ik iets gemist heb in 2
Nou ja ik wil niet spoilen, het spel blijft steengoed maar achteraf zou je willen dat je gewoon nog lekker in Horseshoe Overlook zit haha :’) it will all make sense naarmate je verder komt
En zorg dat je zo lang mogelijk blijft spelen in de chapters dat je een fijn kamp hebt hahaha. Op een gegeven moment heb je kamp in een groot landhuis en dat is zo kut om doorheen te lopen en je eigen bed te bereiken enzo. Kleine compacte kampen zijn zo chill
Überhaupt dat je niet kunt rennen in de kampen uuuuugh
ja en alle side missies doen (vooral die voor de non ook maar die komen volgens mij in chapter 4 of 5?? zul je geen spijt van krijgen)
Expansion voor Horizon FW komt morgen uit! Ben zo benieuwd Kan pas in mei gaan spelen (want heel vervelend op vakantie nu), maar echt nu al zin in!
Edit: even link aangepast. Dacht dat ik naar een insta-reel had gelinkt, maar hij maakte er een ondefinieerbare afbeelding van zag ik net ineens
Ik oooook! De trailer ziet er al te gek uit! Wel ‘balen’ ja dat je nog ff moet wachten tot je kunt spelen hahaha Fijne vakantie!
Iemand wel eens de controles van de Nintendo voor reparatie opgestuurd ?
Via dhl kreeg ik labels. Werd opgehaald van huis. Dat was allemaal prima.
Maar ik krijg verder geen bericht of updates. Geen idee of het is aangekomen.
En kan de verzending ook niet vinden. Geen idee welke code ik moet gebruiken.
Heb je de labels nog in je mail staan? De code voor track & trace staat hier meestal wel op toch.
Ja het ging met dhl expres ofzo.
Maar als ik die codes in typ kom ik geen steek verder.
Heb 3 verschillende labels ook.
Omg! Heb net Zelda BotW uitgespeeld. Ben totaal geen gamer dus had niet verwacht dat ik dit in me had hahaha!
Ganon was echt ff een struggle en toen kwam die Dark Beast Ganon ook nog, maar die was gelukkig wel makkelijk
Heb ook alle Shrines gedaan
Nu misschien nog alle side quests doen en alle Koroks zoeken (maar dat zijn er echt 900 ofzo)
Hahaha wat goed!!! Ik zit in eenzelfde vibe dus snap je helemaal! Had Zelda paar maanden geleden gekocht maar toen bleek dat ik helemaal niet kon vechten. Dus het zoeken naar appeltjes en mensen vond ik superleuk maar daar hield het al gauw op, want ik kon die eerste shrine gewoon niet winnen. Nu paar maanden later weer opgepakt en nu lukt het wel en OMG HOE LEUK SPEL en nu vind ik monsters doodmaken ook echt leuk. Ik heb pas 16 shrines ofzo gedaan dus ik denk dat ik nog niet ver ben. Hoe lang heb je erover gedaan?