Ohhh slim, niet over nagedacht om het zo aan te pakken. Ik was allemaal pijlen met vuur aan het schieten maar dan kreeg ik gelijk een blok naar m’n hoofd haha, hoopte dat hij in de fik zou vliegen.
Nou bij mijn aanbevolen artikelen staat een heel stuk over mensen die aan de haal gaan met koroks en ik vind het zo zielig, ik vind het juist leuk om ze te helpen en voel me altijd al heel schuldig als ik per ongeluk een steen op ze laat vallen
Haha die steen doe ik altijd expres
maar verder laat ik ze heel hoor
Jaa zo sneu
mn hele TikTok staat er vol mee, omdat ik iets te lang keek naar koroks aan een spit boven een kampvuur ![]()
![]()
Ik wil hier zoveel dingen posten over dingen die in het spel gebeuren, maar zo’n beetje alles is een spoiler ![]()
Ja fuck it m’n lego pakket is af (lego replica van de atari dus hee heeee weer een bruggetje naar gamen) dus ik heb de nieuwe zelda besteld. Kan niet wachtennnn
Sorry maar schoot hiervan wel hardop in de lach hahaha, dit wil ik ook proberen
De mijne ook, zo sneu. Ik vind ze zo schattig.
Ja als ik die had
Ik mis mn bompijlen wel van botw.
Ik vond in het begin dat fusen en vooral het draaien lastig maar gelukkig was dat gewoon even wennen en gaat het nu super soepel.
Gelukkig hebben mijn zoontjes allemaal amibos, helpt wel iets.
Ik ben ook begonnen aan TOTK en vind n nu al zó leuk! Hopelijk krijg ik mezelf vandaag zover dat ik ook nog zegmaar een beetje ehhh werk. ![]()
Ik heb gister Zelda BOTW gekocht.
Maar ik ben een goede gamer al zeg ik het zelf maar dit spel haalt nu al soms het bloed ondee mijn nagels vandaan.
Ik heb geen geduld en ik ben al 10x dood gegaan. ![]()
![]()
Edit
En ik ram overal doorheen met als gevolg dat ik nu al dingen mis dus snel teruggegaan naar die eerste tempel dingen
Ik werk vandaag thuis, moet echt m’n best gaan doen om niet de hele dag te gamen. 🫢
Je kan bompijlen heel makkelijk zelf maken, heb je dat al geprobeerd?
Jup. Same. Stay strong. ![]()
Hoe enorm groot is dit spel ook!! Huuuge!
Hiii! Ik geloof dat er hier mensen waren die Disney Dreamlight valley speelden. Hebben jullie al enig idee wanneer die FTP wordt? Ik wil m zooo graag spelen! Maar zou het balen vinden als die volgende maand ineens gratis is haha, geen idee of daar al wat over bekend is
The game will be free-to-play as we come out of Early Access .
Dit staat op Steam. Dus, niet echt duidelijkheid over.
Maar misschien ben je beter af met het nu kopen, want het zal waarschijnlijk niet zo vriendelijk gemonitized worden. Gok ik.
Heb je iets aan al die extra’s die je ontvangt bij de deluxe versie? Of kun je ook net zo goed gewoon de standaard kopen?
Durf ik niet te zeggen. Ik heb het via Gamepass gespeeld, dus niets gekocht.
Ik heb de goedkoopste gekocht en moet zeggen dat ik niet het idee heb dat ik iets mis.