Gametopic

zijn er mensen hier die sun haven spelen? ik vind het zo leuk :heart_eyes:
stardew valley maar dan beter, uitgebreider en met magie

Ahhh zo leuk! Hoe meer monsters je verslaat hoe makkelijker het wordt. En je krijgt ook steeds betere wapens dat helpt ook!

Ik speel sinds juli vorig jaar met wat pauzes ertussen. Ik heb sommige shrines wel moeten op zoeken via guides op websites, want het zijn er 120 en sommigen zitten echt goed verstopt hahaha.

1 like

Ik wil dit ook spelen maar is er nog niet voor consoles :sob: Komt als het goed is wel voor de switch maar niet bekend wanneer. Wil ook heel graag dat Fae farm snel uitkomt maar die ie ook uitgesteld.

1 like

Over stardew gesproken, er komt een 1.6!
Haunted chocolatier is even on hold er voor.

En beter dan Stardew??? Hoe dan?

Mijn vriend heeft gisteren de Zelda switch gekocht. Nu heb ik ook een upgrade naar de witte Oled. (Zijn ā€˜oude’, nog geen jaar oud) Alleen door two factor auth kan ik mijn account niet meer in (nieuwe tel). Dus afwachten op Nintendo tot ik weer mijn account kan gebruikenšŸ˜…

2 likes

Ik heb het een paar weken echt veel gespeeld maar raakte er toch snel op uitgekeken ofzo! Ik vind het dan ook zeker niet beter dan stardew haha. Daar heb ik volgens mij al zo’n 400 uur in zitten :joy:

1 like

haha ja dat is mijn mening hoor. vind het bijvoorbeeld chill dat er geen stamina is, dat je de lengte van de dag kunt instellen, dat de wereld zo veel groter is, personages hebben betere verhalen, en :sparkles: magie overal :sparkles:

alsof iemand dacht: hĆ© stardew valley, da’s een leuk spel, maar dat kan ik beter

5 likes

Dan moet ik het op mijn wishlist zetten🄸

3 likes

Nice Nintendo heeft het gefixt. Nu bezig met alles overzetten naar mijn -niet animal crossing- Oled switch.

1 like

Waarom zijn Lynels in BotW zo ziek moeilijk te verslaan? Zelfs Ganon is makkelijker :joy:

Gelukkig kun je ze wel het hele spel ontwijken en spelen ze niet perse een belangrijke rol hahaha.

2 likes

Okeee… voor een side quest ben je een Lynel hoef nodig. Dus toch maar weer proberen om er een te killen. Had even opgezocht wel wapen het beste is en ancient arrows schijnen het beste te werken.

Nou… ik schiet met een ancient arrow op een Lynel en mn bestie verdwijnt gewoon helemaal :sweat_smile: alsof hij werd opgezogen naar een andere dimensie.

Dus zeer effectief als je er snel vanaf wil, maar je krijgt zn wapens en hoeven niet :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb mijn eerste Lynel ook pas verslagen nadat ik Calamity Ganon had verslagen :see_no_evil: :upside_down_face:

1 like

Ahhhh ik zit te twijfelen of ik de nieuwe Zelda fysiek wil, en dus moet bestellen, of dat ik 'm download. Ik ben bang dat als ik de game bestel dat het dan niet meteen vrijdag wordt bezorgd en een download neemt weer zoveel ruimte in beslag. M’n partner is het weekend niet thuis dus kijk echt uit naar ongegeneerd hele dag gordijnen dicht en gamen. :heart_eyes_cat:

2 likes

Ik heb hem drie weken geleden bij Bol besteld, hoop echt dat er niets tegenzit en ik hem vrijdag ontvang hahaha.

3 likes

Micro sd er in lost je storage problemen zo op :sunglasses:

3 likes

Ja heb ff in wat lades gezocht en een micro sd gevonden! Helemaal zin in vrijdag.

@Michonne ik hoop dat je ā€˜m op vrijdag ontvangt. : )

2 likes

Ik heb hem ergens anders besteld maar krijg nu net een verzendbevestiging dat ie morgen komt!!

1 like

Ik heb mijne ook gepre-orderd maar nog geen melding dat ie onderweg is :pleading_face:

Waar heb je 'm besteld? Als ik iets via Bol of Coolblue heb besteld krijg ik meestal pas 's avonds bericht dat het onderweg is. Hopelijk heb je 'm morgen!

Ik had ergens gehoopt op het hele weekend regen, maar ik zie nu dat het zaterdag en zondag 20+ graden wordt. Dus ben bang dat ik me toch even buiten zal moeten begeven. :sweat_smile:

Bol! Maar iets te voorbarig geweest want hij lijkt straks al te komen.

2 likes

Ah fijn! Ik ook bij bij bol maar nog niks gehoord! Hoop morgen

1 like