Gametopic

Durf ik niet te zeggen. Ik heb het via Gamepass gespeeld, dus niets gekocht.

2 likes

Ik heb de goedkoopste gekocht en moet zeggen dat ik niet het idee heb dat ik iets mis.

3 likes

Zijn er hier ook mensen die Civ (6) spelen? Ik heb er echt beschamend veel uren in zitten. Soms speel ik het maandenlang niet en dan ineens weer ieder vrij uur haha. Ik vind het ook heel leuk om er Let’s Plays van te kijken, quill18 is mn favoriet

1 like

Ik heb wel de deluxe, maar je mist inderdaad niks hoor! Had net zo goed de standaard versie kunnen nemen @Michonne

2 likes

Die shrines in BotW en TotK geven me echt het gevoel dat ik achterlijk ben.

5 likes

Haha ik moest echt hard lachen bij sommige filmpjes.

Ik ben trouwens zo slecht in dingen bouwen. Alles wat ik maak is krakkemikkig of het werkt niet :’) tot nu toe heb ik vooral andere oplossingen gezocht om ergens te kunnen komen.

Ik heb net een korok vastgeplakt aan een luchtballon, maar ben dr zelf vanaf gevallen :sob:

7 likes

Jaa leuk :grin:. Een domination victory dus?

Ik ben vandaag een nieuw spel begonnen met Catherine de Medici en ga voor een cultural victory. Ik vind dat trouwens ook meteen de moelijkste victory type trouwens haha.

2 likes

Ik ben helemaal hyped door jullie posts, en wil ook echt zelda gaan spelen nu. Maar ik heb nooit eerder zelda op de switch gespeeld. Dus ik denk dat ik maar moet gaan beginnen aan BOTW

Ik vind het nieuwe Zelda spel ook echt leuk, ik moest er wel weer even inkomen maar nu ben ik weer helemaal verslaafd.

Ik heb alleen echt zo weinig geduld voor die shrines :sob: als het allemaal te lang duurt heb ik er geen zin meer in :sweat_smile:

3 likes

Kan ik aanraden! Zelf ook Zelda botw sinds maandag omdat ik eigenlijk de nieuwe wou spelen haha.

Ik vind altijd dat dit zo is, dat nieuwe deel is mooier, beter etc met handigere dingen en als je die eerst speelt en daarna ooit Botw wil spelen is het zoo moeilijk om een stapje terug te doen. Dat is mijn ervaring met nieuwe delen van games die zijn altijd iets beter met bepaalde dingen of er zijn dingen handiger gemaakt etc.

En ze zeggen dat botw een super spel is wat je echt niet mag missen… dus hup koop die en ga daar jezelf in verliezen.

Ik ben nu uit dat begin/tutorial gebied en ik moet zeggen dat ik hem nu echt veel leuker vind!

5 likes

Ik vind het zelf altijd wel heel fijn om mijn voortgang bij te houden voor zelda, om uiteindelijk ook missende shrines of karok zaadjes te kunnen vinden. Voor BotW was daar een mooie app voor en ik zag dat ook voor de nieuwe zelda al een app in de store staat. Voor BotW heet hij breath companion en voor TotK tears companion. Misschien een tip voor anderen om te downloaden, ziet er zo uit:

13 likes

Ooh ik deed dat op de IGN site maar dat frustreerde me een beetje! Goeie tip

2 likes

Ik heb ook BotW eindelijk gekocht, nooit gespeeld omdat ik dacht dat het niet zo mijn ding was (in het verleden wel oudere Zelda’s gespeeld) dus ben benieuwd :grin: Hou wel echt van puzzels en verhaal games, alleen keek beetje op tegen dat vechten waar ik niet zo van hou. Dacht dat het een beetje als Dark Souls zou zijn omdat die bosses zo moeilijk zijn, but we shall see

7 likes

hele goede tip, thanks! :pray:

2 likes

Jaa vind ik wel! Gewoon even de kaart in het spel er bij pakken en alles langs gaan en afstrepen in die app. Ook voor die karok zaadjes kun je wat gerichter afstrepen

2 likes

Okee Zelda BOTW is binnen :sunglasses:.

7 likes

Oooh handig ik ga dit eens nakijken!

Gister een uur bezig geweest om een of andere toren in te klimmen met doornenplanten eromheen. Pffffff maar het is gelukt haha.

Sommige dingen vind ik heel gaaf maar ook frustrerend dat je geen uitleg krijgt dat je dat kan doen. Bijv hoe je een vuurtje maakt…
Maargoed ik zoek soms wel wat op op internet maar dat vind ik soms ook jammer…

3 likes
hoe dat moet

Zo’n fire fruit gooien of flint neerleggen en daar op slaan!

3 likes

(Thanks)
Kijk dat bedoel ik. Hoe kom je daar zelf achter? Als je echt niets gaat opzoeken hoe kom je dan achter dat soort dingen?

Ik ben echt een ervaren gamer maar dit soort uitgebreide dingen heb ik niet veel gezien in games. En als ze er wel zijn dan vind ik het lastig haha zoals
the forest, raft, green hell etc daar krijg je ook geen uitleg maar daar verwacht je wel dat je alles kan mixen en matchen omdat dat survival games zijn, bij Zelda werwachte ik dus echt niet dit soort dingen te moeten weten :joy:

1 like