Hogwarts legacy voor de ps4 besteld. Hopelijk valt het niet tegen.
Krijg net een mail van Bol dat Zelda is verzonden!
Nu nog wachten tot Nintendo het vrij geeft om te spelen?
Volgens mij kun je gewoon spelen als je hem hebt! Ik had Animal Crossing ook eerder binnen en die werkte toen gewoon.
Las net al dat een bepaalde webshop de game te vroeg had verzonden hahaha!
Zo leuk!
yess, veel plezier! Ben ook benieuwd hoeveel het op BotW lijkt, de trailers leken zoveel op elkaar!
Ik liep er ook altijd met een hele grote boog omheen, tot ik er achter kwam dat als je wat sterker en beter bent ze eigenlijk best te doen zijn? Dus nu heb ik bedacht dat ik mn barbarian pakkie wil upgraden, daar heb je ook zoveel lynell dingen voor nodig.
Siiiick veel plezier!!!
Ik ben verslaafd aan Stardew valley en met mods is het nog veel beter! Vooral als je het origineel heel vaak hebt gespeeld. Mod Ridgeside Village voegt een hele nieuwe village toe en mod Stardew Valley Expanded voegt super veel verhaal en extra content toe.
Ik wil ook zelda kopen en spelen maar ik ben op het moment lego aan het bouwen, borduren, puzzelen en lezen dus ik kan niet nog een hobby tegelijkertijd aan
Ik heb nog nooit Zelda gespeeld maar lijkt mij eigenlijk wel heel leuk! Welke zouden jullie aanraden om mee te beginnen?
Ik ben vorig jaar begonnen met Breath of the Wild. Moest als onervaren Zelda gamer even wennen aan de enorm grote open wereld en vechten enzo, maar het is echt fantastisch!!
Bij de nieuwe Zelda krijg je in de eerste uren ook veel uitleg over de bediening en dergelijke. Het kan dus vast wel, maar ik zou persoonlijk beginnen bij BOTW
Dit klinkt als al mijn hobbys. Mijn vriend heeft hem gekocht dus ik heb besloten dat ik mee ga kijken.
@Minnepin ligt er aan wat je wilt. Beginnen bij het aller begin of inlezen in de lore en dan aan botw.
Ondertussen dat hij gamet kun jij borduren hahaha
Zo doe ik het heel vaak, heb Twitch niet meer nodig.
Ik oooook ik ben dol op meekijken en 's werelds slechtste gamer dus ik probeer dan altijd m’n vriend zover te krijgen om iets te spelen wat me leuk lijkt.
Ik heb destijds bijna de hele gameplay van StampyLonghead gekeken. En soms in mn broek gepiest van het lachen. Vooraf nooit verwacht dat ik daar zoveel plezier uit kon halen.
Heeel veel plezier voor alle TOTK spelers. Ik ben nog helemaal in botw, ga denk ik dit najaae voor deze release haha