Crowpoint is oa een leuke voor botw plays!
Normaal gesproken vind ik vertraging niet heel erg maar ik wil de nieuwe Zelda spelen hahaha!
Volgens Bol ligt mn pakket al wel klaar op het afhaalpunt
Ooh hopelijk heb je hem snel! Veel plezier alvast, ik heb echt genoten lekker dit weekend verder
Ik heb vanochtend al een uurtje gespeeld! Het ziet er weer prachtig uit en ondanks dat het op BotW lijkt, is het toch allemaal anders. Ik heb nog wel echt moeite met dat fusen, maar dat komt hopelijk nog haha.
Ben toch maar even naar de AH gegaan, omdat ik het gevoel had dat PostNL de status van mn pakket niet had geupdatet en mn gevoel klopte
Ik wacht ook nog jullie zijn dus enthousiast?
Ja en mijn nichtje ook! Echt heel leuk weer en ik vind het begin wat makkelijker in vergelijking met BOTW omdat ik het spel beter snap
Ja! Ben net een half uurtje aan het spelen, vind het nu al heel tof. Heb dingen te doen vandaag dus hoop dat ik kan stoppen met spelen.
Die van mij komt vanavond pas, krijg er helemaal zin in door jullie!
bij mij is ie aan het downloaden!
Hier is ie ook binnen! Wat leuk al die enthousiaste medeforummers
Heb even een halfuurtje gespeeld en vind het nu al geweldig!! Het nieuwe menu waarin je wapens etc staan lijkt me ook iets fijner dan die in BotW.
Mijn vriend is zonder mij begonnen. De disrespect.
Oei, dit helpt mij eraan herinneren dat ik BOTW echt uit moet gaan spelen. Ik ben vorige maand gestopt omdat ik gewoon écht niet verder kwam bij het hoofdkwartier (ofzo) van de Yiga bende om die bliksemhelm te verslaan… Erg frustrerend!
Hier heb ik een youtube filmpje van opgezocht en toen lukte het gelijk. Vond het echt zo’n irritant onderdeel!
Gewoon opzoeken als je niet verder komt! Anders is het spelen niet leuk.
Ben ook heel benieuwd naar alle creaties die gemaakt gaan worden met de ultrahand optie hahaha.
Even een niet-Zelda post tussendoor. Ik ben vandaag met Burning Shores begonnen, zit er meteen weer helemaal in. Het is weer zo prachtig! Kreeg wel even een brok in mijn keel aan het begin als je met Sylens spreekt, zo droevig nog steeds dat hij er niet meer is
Bijna heel Nederland: lekker naar buiten en genieten van het mooie weer.
Ik: Zelda met de deur open.
wat een spellll