Gametopic

Ik zit er ook weer helemaal in zo fijn :smiling_face_with_three_hearts: vond dat eerste sky island wel echt een kriem maar daarna werd het zo leuk.

2 likes

Ik voel me wel weer een beetje overweldigd hahaha. Dan vraag ik me af of ik dingen wel in de juiste volgorde doe of ik geen belangrijke items etc mis. Maar eigenlijk maakt dat allemaal niet uit en moet je gewoon lekker je ding doen!

Ik vergeet wel weer steeds dat ik elementen heb. Dan zit ik de hele tijd te kloten met iets en dan ineens het besef dat je gewoon een element kan gebruiken :joy:. In botw vergat ik altijd die stasis en magnesis rune.

3 likes

Haha herkenbaar. Ik ben nog aan het ploeteren op het eerste eiland (alweer jaren geleden dat ik botw speelde). Geen idee waar ik heen moet, heb geen armor nog (vast iets gemist) en ik gooi constant mn wapens weg. Herken dit nog wel van botw. Tot nu toe wel heel leuk maar moet er echt inkomen weer.

1 like

Oh ik ben hier heel benieuwd naar!

1 like

Ik vind het ook weer heel tof maar ben wel een beetje teleurgesteld in de graphics. Is logisch natuurlijk, de Switch is al een redelijk oude console, maar als je net een spel op de PS5 hebt gespeeld en dan weer terug gaat naar dit… ben niet meer gewend dat je de pixels kan tellen.

3 likes

Ben ook steeds van hoge dingen aan het springen, omdat ik denk dat ik al een glider heb.

2 likes

Hahaha ja ik ook en dan hopen dat ik toevallig boven water zit

2 likes

Hahaha ja zit ook steeds dubbelklik X te doen, voor precies niks. :sob:

Ik vind het allerergste dat je weer met 3 hartjes en 1 stamina begint🄲

spoiler paarden

Dat je je paarden van BOTW weer hebt😭 zo fijn.

4 likes

Kleine spoiler over een vijand in Zelda totk:

Ik werd net aangevallen door een boom, schrok me dood

En die koroks zijn zooo cute!!

5 likes

Zo ik heb wel moeite met een beetje goede wapens vinden in Zelda ga ook heel de tijd gelijk dood

1 like

Heb je al geprobeerd om de wapens te versterken met een ander object? Volgens mij is het punt een beetje dat alle wapens kapot gegaan zijn en je ze zelf moet verbeteren m.

1 like

Ben hooked op Dreamlight maar jeeetje wat veel crashes vandaag.

1 like

Een zwaard of stok etc combineren met een steen werkt goed om mee te meppen. Ik heb ook al een paar van die bokoblin-kampen opgeblazen door een bomb flower aan mn pijl vast te maken. In die kampen met vijanden liggen vaak de sterkere wapens.

1 like

Ik gebruik m’n switch vaak handheld en ben al zo lang zelda aan t spelen vandaag dat ik ā€˜m al een paar keer opnieuw heb moeten opladen. Heerlijk spel weer dit. Was aan het begin in dat introgebied enorm overweldigd door alle fuse mogelijkheden, maar ga nu wel lekker in Hyrule.

10 likes

Ik denk dat ik onderweg ben naar een grote vijand waar ik nog niet klaar voor ben. Terwijl de main quest me wel die richting op stuurt :rofl: er hangt een onheilspellende sfeer in de lucht ( letterlijk)

2 likes

Door al die filmpjes die ik voorbij zie komen wil ik het ook zo graag spelen maar heb echt te weinig uur ook in BOTW zitten :smiling_face_with_tear:

2 likes

Samee😭 ik ben wel weer volop aan het spelen hierdoor. Maar ik ben wel echt roestig hee jemig

1 like

Hahaha ja opeens kom ik vijanden tegen waar ik zeker nog niet tegen opgewassen ben :sob: maar onderweg staan ook shrines dus ik kom later terug

2 likes

Het is me met maar 4 hartjes wel gelukt om de eerste grote vijand te verslaan :joy:. Had ik niet verwacht. Maar hij was opzich prima te doen.