Gametopic

Oh en wat ik zelf had ontdekt, waar ik heel trots op was en mij hielp bij dat rottige stukje waar jij het over had, met die stekers bij een toren: zo’n racket aan je schild fusen en dan springen, dan kom je heel hoog! Je kan de racket met wel een keer gebruiken

2 likes

Ik ben gister ook zó lang bezig geweest om korok 1 bij korok 2 op een berg te krijgen met allerlei creatieve constructies in de regen en onweer en er na al die tijd achter te komen dat ik niet genoeg “batterij” had.

Ik heb wel een nieuwe switch besteld, de Oled was in de aanbieding(deel nu een switch met de kinderen haha). Misschien verkoop ik wel mijn oude switch.
En tweedehands allemaal spelletjes voor 15 euro per stuk, alvast gekocht voor de lange autorit naar Italie om ze zoet te houden.

2 likes

Ik heb net mijn oude wii weer eens opgestart, krijg helaas de controllers niet meer aan de praat. Weet iemand toevallig of je die nog in een fysieke winkel kan kopen?

1 like

De enige fysieke winkel die ik kan bedenken is de kringloop. daar zie ik ze vaak liggen, maar nieuw in een winkel denk ik niet!

1 like

Aah kringloop is een goeie inderdaad thanks! Nieuw is ook zeker niet nodig hoor als ze maar werken haha

1 like

Misschien hele domme opmerking maar heb je de batterijen vervangen?

Nedgame misschien?

2 likes

Gamemania?

2 likes

Yes helemaal groen uitgeslagen door oude batterijen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Ah wat rot.
Zou zelf ook een nedgame of gamemania proberen. Soms hebben van die pandjes winkels het ook nog wel.
Anders zou ik het zoeken op rommelmarkten, marktplaats etc.

2 likes

Als je naar je inventory gaat en dan materials kan je van alle items die je hebt ook lezen waar je ze voor kan gebruiken. Daar staat bijvoorbeeld ook waarvoor je flint kan gebruiken en hoe je vuur maakt!

Update: heb de wii controllers gevonden op marktplaats :slight_smile: hoeveel zouden jullie betalen voor 2 controllers + 2 spellen?

Ligt er aan welke spellen het zijn en wat de verkoper vraagt. Plus wat de rest op mp laat zien aan prijs en de nieuw prijs.

Moest even aan het topic denken :joy:

Ik zit zelf weer helemaal diep in de Sims 4, inclusief uuuuuuren inspiratievideos kijken om daarna doodleuk te bouwen wat ik altijd al bouw

18 likes

Off-road korok taxi service

5 likes

Ik speel nu dus botw en ik heb echt nog geen idee hoe en wat maar ik vind het wel leuk :joy:

2 likes

Klinkt als de gemiddelde Zelda.

4 likes

Er is een wereld voor mij open gegaan, waar ik op de een of andere manier niet echt van af wist. De wereld van city builders. Op dit moment speel ik Anno 1800. En ik kan gewoon NIET stoppen met spelen :joy:
Ben benieuwd of iemand anders dit ook speelt!

4 likes

Anno is fantastisch! Ik heb altijd periodes dat ik het speel, en dan ben ik ook idd helemaal verslaafd eraan haha. Cities skylines is ook erg leuk! Dat is soortgelijk maar kleinschaliger, is dan alleen een stad die je bouwt.

2 likes

Ja, precies!
Cities heb ik ook veel gespeeld, maar mis daar toch altijd “iets”. Wel zin in Cities 2, dat komt volgens mij dit jaar uit.