Oeh, leuk dat er een tweede komt. Vroeg me dat van de week nog af.
Oke mân man zân PS5 en belachelijk grote TV staan nu hier bij mij dus na Assassinâs Creed Odyssey begonnen te zijn heb ik nu via EA Play Dragon Age Inquisition gedownload (die wilde ik al die tijd proberen maar durfde het niet aan gelijk te kopen) en ik ben vettt enthousiast om te gaan spelen haha hoop dat het niet tegenvalt.
En denk dat ik binnenkort met mijn vakantiegeld de gok ga nemen en een switch ga kopen, de spellen die ik leuk vind zijn voornamelijk daar voor (zoals cozy games) dus ik ben voorlopig wel even zoet
Ooh ik vond Dragon age: inquisition heel leuk!! Dat is wel heel chill aan EA play overigens, heb dat ook een tijdje gehad en toen alle dragon age spellen doorgespeeld!
Odyssey is trouwens ook super, daar ben ik zelf nog mee bezig (nu met DLC)
Ja ik vind het super leuk, gisteren drie uur gespeeld En Odyssey vind ik ook wel leuk, maar ik ben wel een beginnende gamer dus soms vind ik het nog wel lastig ook al speel ik alles op easy mode
Ik zit potverdorie nu al vast met zelda. Ik moet een hemd hebben om het koude gebied in te kunnen om een tempel te kunnen bereiken. Nu las ik op internet dat je dan naar de old manâs hut moet om daar iets te combineren in een pikant gerecht. Maar als ik naar die hut gaat is er niemand. Ook las ik dat het kon door de hylia berg te beklimmen maar volgens mij zit ik steeds op de hele verkeerde berg want wasr ik ook klim, ik zie geen oude man op de top staan.
Heb je helemaal in het begin met the old man gesproken? In de eerste paar minuten van het spel, zit hij namelijk bij een kampvuur. Volgens mij moet je dat eerst hebben gedaan. En volg je de main quest? Want soms is er âgatekeepingâ. Dan moet je een bepaald iets gedaan hebben, voordat dit weer activeert. The old man ligt volgens mij ook wel eens te maffen achterin in dat hutje, misschien nog op een ander tijdstip van de dag proberen? Het is voor mij een tijdje geleden, dus ik weet niet meer precies hoe/wat. Anders inderdaad even googlen, op Reddit staan vaak uitgebreide antwoorden. Hoop dat je snel verder kunt, super irritant altijd dit soort dingen
Hoe dringend wil je een switch hebben? Ik ben nog een paar dingen aan het uitspelen en dan wil de mijne verkopen omdat ik het toch niet echt genoeg gebruik. Nintendo spellen blijven in het algemeen wel duur, vooral ook omdat nintendo zelf weinig afprijzingen doet.
De Oled was vorige week nieuw 299 euro, dus de 2e hands prijs vind ik best hoog dan of is het incl een spel, De spelletjes blijven duur maar af en toe zijn ze wel eens iets goedkoper. Ik vind de switch zelf wel de moeite waard, en heb net zelf vorige week gebruik gemaakt van die aanbieding ondanks dat we al een Switch V1 en V2 in huis hebben (heb wel 4 kinderen, niet dat ik zelf 3 switches tegelijk heb haha).
Ik vind de Oled zelf wel heel fijn! Behoorlijk verschil met het oudere model.
Vinted is trouwens wel een goede optie voor switch spelen
ik woon ook in be haha, ik moet nog eens even kijken maar het zou wel motivatie zijn om alles uit te spelen haha (denk iets van een 3 spelen). Het is wel geen OLED model.
Ooh door TOTK ben ik weer helemaal zelda botw verslaafd. Ik heb net in 1x fireblight ganon verslagen -best makkelijk, terwijl ik waterblight ganon destijds niet eens durfde te beginnen - en ben zo trots op mezelf! Vind TOTK er zo mooi uitzien, maar mag er pas aan beginnen als ik alles uit BOTW heb gehaald haha. Leuk om te lezen hier dat een aantal mensen nu zijn begonnen aan botw!
Ik haat de Yiga Clan echt intens.
Ik heb de nieuwe zelda besteld!! Ik zou m eigenlijk vrijdag binnen krijgen en had al bedacht lekker te kunnen spelen in t pinksterweekend. Alleen nu is de bezorging uitgesteld en komt hij dinsdag pas
Ik zit te twijfelen over de Nintendo switch⊠en toen bedacht ik me ineens dat ik mân oude Nintendo DS nog heb liggen. Heb âm gelijk opgezocht en in de lader gehangen. Hij ging zonder moeite aan na al die jaren. Wat leuk! Ben er gelijk weer helemaal in jammer dat het bedtijd is.
Oe leuk wat speel je?
Ik heb een switch maar ik zit nu eig alleen maar op mijn 3ds, super verslaafd aan de Phoenix Wright Ace Attorney serie (ben nu bij Spirit of Justice) hou zo erg van die games, echt geweldig
Ben nu opnieuw begonnen met Lost in Blue. Die heb ik nooit uitgespeeld⊠dus misschien gaat het me nu een keer lukken
En @Pawsible oh die lijkt me ook tof! Nooit gespeeld helaas. Met een DS geen switch nodig?
Ziet er leuk uit!
Ik heb gisteren mn Switch weer opgepakt voor Disney Dreamlight Valley maar ik vind t toch niet zo leuk meer
Ik weet niet of hij nog ergens te verkrijgen is maar ik vind Golden Sun: Dark Dawn het leukste spel voor de DS en Animal Crossing New Leaf
Krijg door jouw posts meteen zin om te spelen!
Haha nee idd, ligt eraan welke spellen je wil spelen natuurlijk. Ik heb ook nog een dsi, daarop speelde ik de originele trilogie van Phoenix wright Ace Attorney, kan ik echt aanraden.
En ook Dragon Quest IX is echt geweldig