Mini spoiler over een outfit in Zelda totk:
De froggy kledingset is echt geweldig! Niet meer halverwege een hoge berg naar beneden slippen omdat het ineens regent
Mini spoiler over een outfit in Zelda totk:
De froggy kledingset is echt geweldig! Niet meer halverwege een hoge berg naar beneden slippen omdat het ineens regent
Er komt een Sims uitbreiding met dingen voor op een ranch. Ik ben helemaal klaar om mijn Penny droom te leven ![]()
![]()
Er is een Simstopic waar dat besproken wordt
Speelt er iemand Wylde Flowers? Is het wat?
Die phantom Ganon in het korok forest is ook zooo fucking irritant. Er is zo weinig beweeg ruimte om aan te vallen.
Hij komt ook zo nonchalant op je af stappen ![]()
Edit: love het spel wel heel erg ![]()
Ik heb het gespeeld en vond het supercute en verslavend! Beetje verhaaltje, beetje met mensen praten. beetje spulletjes verzamelen, beetje farmen, beetje mysterie. Soms moet je beetje veel heen en weer lopen maar dat gaat later ook weer voorbij.
Je kunt ook voor âŹ5 een maand Apple Arcade nemen op je iPad en het daar spelen. Voor dat bedrag sowieso de moeite waard!
Bedankt voor de tip! Nav je comment heb ik het spel gekocht. Vind het super leuk ![]()
Mocht je een tip willen:
Er zijn langs de wand 2 uitstekende plateautjes waar je op kunt staan. Ofwel door daarop te landen als je erin springt ofwel met je ascend. Vanaf daar kan hij niks doen en staat hij alleen maar naar je te kijken vanaf de grond en kun je 'm met pijlen en bommen enzo afmaken.
Ohhh chill! Dat probeerde ik met de gloom handen, maar dat werkte niet.
Zal het met hem eens proberen. Thanks!
Houseflipper is in de sale bij steam dus die had ik vandaag eindelijk gekocht. Alleen ben ik na 20 minuten spelen echt mega misselijk geworden. ![]()
Misselijk door het spel?
Ongevraagde tip: in dat geval kun je misschien de FOV (= field of view) aanpassen in de opties, dat helpt voor mij soms
.
Ja door het spel! Sommige spellen kan ik gewoon niet spelen helaas. Ik heb nog gegoogled of je iets kon aanpassen aan de camera controls maar vond niets dat hielp, dus heb maar een refund aangevraagd haha.
Kom dr net achter dat de shrines en lightroots in Zelda dezelfde naam hebben. De namen van de lightroots zijn omgekeerd
.
Ben nu bij een Shrine die Isisim heet en de lightroot in de depths heet Misisi.
Zo ik speelde gisteren weer even na een lange tijd en je bent binnen 5 minuten duizelig joh ![]()
Ik heb dat ook met Planet Zoo. Die hele bewegingen als je in en uitzoomt of de camera even moet draaien. Motion sickness krijg ik daar gewoon van. Vet jammer want ik speel het wel graag ![]()
Misschien oud nieuws, maar de shrine en light roots liggen ook precies onder/ boven elkaar dus als je de weg kwijt bent kun je daarop focussen
Ik ben nu eindelijk BOTW aan het spelen. Ik was ooit begonnen en nooit verder gegaan omdat ik niet durfde te vechten hahahaha. Maar heb nu ondertussen alle towers veroverd en 3 dungeons. Moet alleen die op de vulkaan nog en ik zit er helemaal in. En zou ook wel TOTK willen hierna! Ik zie veel filmpjes van TOTK op Tiktok en ben een beetje geĂŻntimideerd door alle dingen die ze bouwen
is dat echt nodig?
Als ik iets bouw is het super simpel, net genoeg dat het doet wat het moet doen zeg maar. ![]()
Ik ben drie maanden geleden precies zoals jij voor de tweede keer aan Zelda begonnen en sindsdien elke vrije minuut ermee bezig geweest (hoe kon ik het de eerste keer niet zo verslavend vinden?), en deze week gelijk doorgegaan met TOTK. Ik was ook bang dat ik niet âcreatiefâ genoeg zou zijn voor het bouwen van al die dingen en dat ik daarom niet zo makkelijk verder zou komen en dat het erg overwhelming zou zijn. Nou dat laatste is het wel want het is weer ENORM, maar het bouwen van dingen wijst zich gelukkig wel vanzelf en je wordt ook wel geholpen door hoe het spel opgebouwd is. In het begin liggen allemaal handige materialen âtoevalligâ in de buurt verspreid etc. Al met al: lekker doorgaan!!!
Oke klinkt goed! Ik ga het gewoon tzt proberen!