The Depths in Zelda doen me echt heel erg denken aan The Upside Down van Stranger Things hahaha.
Iemand die hier een steam deck heeft?
Ik heb er gister 1 besteld samen met mijn vriend. Maar ik weet nu al dat ik hem 100x vaker ga gebruiken dan mijn vriend haha.
Kan niet wachten om lekker cozy games te spelen op de bank die niet op de switch te koop zijn (of veel duurder) en heb een mega bibliotheek aan games op de pc dus heerlijk.
Aah tof! Nee nog niet.
Gisteravond besteld en betaald dus nu afwachten. Er stond 1-2 weken maar op reddit zie ik dat het gemiddeld minder dan een week is.
Heb ook geen idee waar het vandaan moet komen eigenlijk haha
Heb just dance 2023 gekocht en je kan geen Playlist meer maken? Wat is dat voor regressie.
En niet al m’n favoriete oude liedjes zijn beschikbaar, wat een stomme versie
Zijn er eigenlijk meerdere mensen die de nieuwe Diablo aan het spelen zijn?
Ja! Toevallig gister begonnen. Wel al de beta’s gespeeld.
En jij? Bevalt het?
Ik heb maandag nog net op tijd de pre-order gekocht, wel de standaard versie en ben dus bij de officiele launch begonnen. Ja het speelt fijn! Het blijft natuurlijk een simpele hack en slash, maar het is heerlijk om te spelen. Ik speel nu een druid werewolf, maar heb het idee dat het niet heel sterk is (maar wel leuk opzich), ben ook geïnteresseerd in rogue. Ik ben overigens nog maar lvl 30, doe gewoon lekker rustig aan. Jij?
Tof!
Ik ben nu begonnen met een Barbarian, want lekker classic Gedurende de beta heb ik Rogue gespeeld, vond dat ook heel leuk. Volgens mij waren er wel plannen om de Druids een boost te geven, dus hopelijk komt dat snel. Wil eigenlijk alle classes wel uitproberen. En wij (speel met mijn vriend) doen ook rustig aan, lekker alle sidequests en zo, echt geen zin om te rushen.
@Opheliac Ooo dit snap ik wel, ik heb een Disney Dreamlight Valley demo voor 2 uur kunnen downloaden op de PS en ik was het ook wel vrij snel zat.
Voor andere cozy games fans: ik heb een tijd geleden Coral Island (nog in early access) gedownload en er 80 uur in gestopt. Nu al hele tijd niet gespeeld hoor, maar heb er echt veel plezier uit gehaald. Ik heb nooit Stardew Valley gespeeld maar volgens een vriendin was het zoiets maar dan met veel mooiere graphics.
En ik ben bijna klaar met DA: Inquisition en ik vind het echt zuur want ik wil niet dat het stopt, ik heb Origins gedownload voor op m’n macbook maar het is natuurlijk een oud spel en ik ben nu Inquisition gewend op de PS5 dus ook gewend aan de controller en pfff.
Ja echt vreselijk. En ook dat er geen versie meer is voor xbox one dus ook geen kinect… Komt omdat ze blijkbaar een heel ander systeem gebruiken nu
Ik vind Anno ook leuk! Ik speel het nu al even een tijdje niet. Ik had er best wat tijd inzitten totdat ik op een moment brillen (denk ik) moest maken en mijn hele economie naar de knoppen ging. Ik wil opnieuw beginnen maar weet niet wat ik anders moet doen. En dat houdt me nu tegen om het weer op te pakken.
Ik speel de afgelopen tijd Frostpunk, ook erg leuk! Constante tijdsdruk om alles op orde te krijgen zonder dat je mensen boos worden. En vrij kleinschalig waardoor het overzichtelijk blijft.
Deze was in de aanbieding voor de switch, dus voor een paar euro kunnen kopen
Maar check even dit
(Sorry voor slechte foto met telefoon, want kon geen screenshot maken)
Haha ja het klopt wel😅 Heel mooi spel ook!
Ja hij stond ook vrij hoog op m’n wishlist! Ben benieuwd!
Heb tegelijk ook een demo van Boxville (doet me denken aan Machinarium??) gedownload en loop gelijk in het begin al vast
Edit: yes, gelukt! Demo uitgespeeld. Was maar een kort stukje. Vind het echt wel heel tof.
ben je klaar klaar of moet je nog alle DLC doen? Die is echt echt de moeite waard, veel goede lore bombs, beter maps en fijne combat.
Neee de DLC moet ik ook nog doen hoor! Daar ben ik natuurlijk ook nog wel eventjes zoet mee en ik ga proberen het niet allemaal achter elkaar te doen Ga ook nog wel even kijken welke ik precies wil (sowieso Trespasser)
Trespasser is sowieso essentieel, het is echt een epiloog en prequel voor het einde! Jaws of Hakkon is standalone, toont vooral dat ze heel veel geleerd hadden van de feedback betreffende de maps, die kan je op zich wel makkelijk skippen/ The Descent is mijn persoonlijk favoriet waar je heel veel dwarven en magic lore krijgt, echt een game changer.
Oke oke uiteindelijk was het spel + alle DLC blijkbaar maar 20 euro dus heb gelijk gekocht Ga zo maar even beginnen met The Descent, zin in!
Waar kan je coral island downloaden? Ik ben zo kippig als de pest maar zie alleen maar dat hij nog niet uit is en ben zo benieuwd!
Ik weet niet of je via je PC gamed maar Coral Island staat al wel bij de games van Xbox via de PC. Je kan dan zo’n Game Pass kopen voor 12 euro en daarmee kan je heel veel spellen spelen, oa Coral Island!