Gametopic

Aah ik ben ook als een gek aan het spelen! Ik heb totk al maar wil nog niet zo der botw “uitgespeeld” te hebben. Ik moet alleen de kameel nog en ook de toren van dat gebied. En ganon natuurlijk, maar I’m not ready. Ik speel ook echt veel nu en dan gaat het gelukkig ook direct een stuk beter wel.

3 likes

Oh ja ik stel elke keer die ‘eindbazen’ uit haha. Dan ben ik als een gek Durian aan het plukken en overal pijlen aan het kopen. Maar uiteindelijk merk ik dat ik gewoon veel geduld moet hebben! Maar ik ben nog steeds ook een beetje bang voor Ganon…

3 likes

Ik ben vorige week ook aan Zelda totk begonnen en het is super verslavend. Maar vind het ook een overweldigend idee dat er nog een hele wereld ondergronds is.

1 like

Ik vond Ganon in Botw opzich prima te doen!

Veel eten verzamel om tussendoor te eten. En van het eten gerechten maken voor extra kracht etc.

En goed oefenen met terugkaatsen met een schild heeft mij ook enorm geholpen bij Ganon.

3 likes

@wompie @DaintyDream
Eens met Michonne, Ganon was prima te doen. Ik had me ook helemaal voorbereid met maaltijden enzo, maar toen ik eenmaal bezig was had ik hem zo verslagen. Was beetje underwhelming zelfs, van…is dit het nou? Was dit de grote eindbaas? Ik heb bijvoorbeeld meer moeite gehad met de ganons in de Divine Beasts

5 likes

Ja ik had dat op het begin ook heel erg! Maar ik heb Ganon in Vah Ruta en Vah Medoh in 1x verslagen dus waar doe ik eigenlijk zo moeilijk over :joy:

Sowieso wáár komt die stress vandaan om dood te gaan, je kunt gewoon gratis opnieuw proberen🤪

4 likes

Ik heb ook altijd helemaal zweethanden van die gevechten met eindbazen :joy:

2 likes

Haha zo herkenbaar. Ik ben ook bezig met BOTW en was van de week bij Vah Ruta. Ik zat de hele tijd als ik op een licht/die olifant kon schieten met de elektropijlen ineens helemaal rechtop om te focussen en goed te raken :joy:
Normaal lach ik mn vriend hierom uit als hij zo duidelijk meebeweegt met gamen maar ik was even erg :woman_shrugging:

5 likes

Voor Zelda BotW en TotK is dit kanaal trouwens echt een aanrader. Zij legt super goed uit hoe je Lynels etc. kunt verslaan.

https://youtube.com/@WTF-Gaming

2 likes

Hahaha ja dat is ook zo :sweat_smile:

Ik vind het al spannend dat kasteel in te gaan haha. Heb net de laatste Divine beast gedaan, dus Ganon is de volgende.

Dat terugkaatsen moet ik indd ergens oefenen want ben er mega slecht in.

2 likes

Terugkaatsen kun je heel goed oefenen op de guardians!

1 like

Ja ik vind haar leuk! Zij is in een korte tijd ook echt veel gegroeid.

1 like

Ik wil graag een gaming pc kopen maar ben echt een noob qua pc’s dus weet niet zo goed waar ik op moet letten. Dus alles suggesties/tips voor een pc/monitor/muis/toetsenbord zijn welkom. Of tips waar ik op moet letten/nog meer nodig heb.

1 like

Wat is je budget? En wat voor spellen wil je erop spelen?
Dan kan ik je proberen te helpen :nerd_face:

1 like

Nog bedankt voor de Sun haven tip @Daydream

Ben er een aantal dagen geleden aan begonnen, en meteen hooked. Was een beetje huiverig, want SV is gewoon een goed spel. Maar, ik vind dit verhaal meteen veel interessanter. Het ziet er veel beter uit, veel groter, meer te doen. Ik vind de skilltree geweldig, en het feit dat er geen stamina is, vind ik ook een veraderming. Het voelt voor mij alsof er een aantal dingen uit SV zijn “opgelost”, if that makes any sense :cowboy_hat_face:

Mochten er nog twijfelaars zijn, zeker doen! Hij is nog 2 dagen in de aanbieding via Steam.

8 likes

Ik heb eindelijk mijn deck in gebruik genomen en ondanks het gewicht is het wel echt een fijn ding, super handig dat het gewoon vlot met cloud saves werkt

3 likes

Ik ga t ff random vragen want geen idee hoe ik dit moet opzoeken maar ik zit vast in Zelda :angry: tears of blabla

Ik ben over en door die hele ijsberg gelopen want je kan niet terug. En nu weet ik niet wat ik moet doen.

Ik ben bij die automaat geweest, ik heb de karretjes op het spoor gezet, ben naar die twee eilanden geweest, waaronder de mijn. En nu kan ik nergens heen. Wie weet wat ik moet doen? Of hoe ik een walkthrough kan opzoeken

Ben je net begonnen? Dan deze ;

1 like

Ik ben helemaal verslaafd aan Dave the Diver alleen lijkt mijn best taste rating nu te blijven hangen. Hoe ik maaltijden ook enhance deze taste rating wordt niet hoger. Maar goed misschien moet ik eerst een opdracht die ik een beetje ontwijk aanpakken :sweat_smile: *edit ik lijk weereens niet goed gelezen te hebben en denk het nu te weten…

Voor wie het niets zegt:

9 likes

Oehhh deze is ook gratis te spelen toch?

1 like