Is het nog gelukt met Zelda? ![]()
Nee
maar heb nog niet de tijd genomen om die walkthrough te kijken, is zo langgg
Ahhh jaa frustrerend is dat! Is er geen persoon (in de game) ofzo in de buurt tegen wie je kan praten, die je een hint geeft over waar je naartoe moet.
Nee kan niks vinden. Ben ook al weer heeelemaal terug gelopen maar daar kom ik er niet uit. Om gek van te worden hahah en dan word ik ook woest van die stomme muziek. Heb mezelf de laatste keer drie keer in de diepte gegooid om ervanaf te zijn
Ohh nooo ![]()
Bedoel je deze automaat? In het besneeuwde gedeelte van The Great Sky Island? Daar zou je van af kunnen vliegen op een van die vleugels.
Heb net voor het eerst in mn Zelda-carrière een Lynel verslagen
dat is me in BotW nooit gelukt.
Met dank aan puffshrooms.
Nee echt helemaal nog aan het begin. Ik heb twee tempels gehad en dan kom je aan de andere kant van die ijsberg eruit en daar is de eerste automaat
Ahhh okay! Ik denk dat ik weet waar je bent (hoop dat ik het goed heb hahaha)
Dat groen/blauwe bolletje is het automaat, dan loop je richting de pit cave. Als je daar uitkomt kun je vervolgens helemaal door lopen naar achteren naar de bottomless cave:
Als je uit de bottomless cave komt zie je een paar boomwortels waar je omhoog kunt klimmen:
Als je omhoog klimt kom je uit bij een tempel/shrine. Dan kun je bij die grote boomstronk (met dat overhangende stuk) naar boven en kom je uit bij dar gedeelte met die vleugels waar ik het eerder over had.
Omggg girlllll thanks
Yesss!
Ik heb echt precies op dit punt vastgezeten en was toen al zowat klaar om de handdoek in de ring te gooien haha, maar it was worth it!! Veel plezier met je vrijheid hierna hahaha
Na bijna 100 uur Sunhaven (whoopsie), ben ik nu aan Rimworld begonnen. En ik vrees dat ik daar nog veel meer uren aan kwijt ga zijn. Toevallig iemand anders wie dit speelt? ![]()
Al tijd niet meer gespeeld maar vind rimworld echt fantastisch. Vind de kunst die ze soms maken naar aanleiding van een gebeurtenis zo hilarisch.
Nou, dit soort dingen. Speel het samen met mijn vriend, en we liggen regelmatig helemaal dubbel van het lachen. Gister was het ook weer een grote chaos. De medical kreeg voedselvergiftiging, de back-up medical werd aangevallen door op hol geslagen raccoons, de persoon die hen moest redden verloor hierdoor een schouder, en uiteindelijk kwam het toch weer allemaal goed ![]()
Sorry voor de dubbele post, maar hopelijk is dit een leuke tip ![]()
Dit weekend (van vandaag t/m zondag) is Two Point Campus gratis te spelen via Steam.
Meer mensen die Palia gaan spelen ?
Ik ben er wel erg benieuwd naar! Heb helaas nu even geen mogelijkheid om mee te doen met de bèta, maar ben wel super benieuwd naar wat mensen ervan vinden.
Oe laat weten hoe het is!
Mensen die Baldur’s Gate 3 spelen? Ik heb 'm aan de praat gekregen op m’n macbook via NVIDIA Geforce Now, echt zoooooo blij mee. Echt ‘geluk’ dat ik een paar weken er achter kwam dat het spel überhaupt bestond en het 3 augustus uit zou komen, heb de afgelopen week de early access gespeeld en dat was al top. Het is een story-based RPG gebaseerd op DnD met enorme keuzevrijheid en ik vind het echt
Nu uit voor PC, 6 september komt 'ie uit op PS.