Wat is je budget? En wat voor spellen wil je erop spelen?
Dan kan ik je proberen te helpen
Nog bedankt voor de Sun haven tip @Daydream
Ben er een aantal dagen geleden aan begonnen, en meteen hooked. Was een beetje huiverig, want SV is gewoon een goed spel. Maar, ik vind dit verhaal meteen veel interessanter. Het ziet er veel beter uit, veel groter, meer te doen. Ik vind de skilltree geweldig, en het feit dat er geen stamina is, vind ik ook een veraderming. Het voelt voor mij alsof er een aantal dingen uit SV zijn “opgelost”, if that makes any sense
Mochten er nog twijfelaars zijn, zeker doen! Hij is nog 2 dagen in de aanbieding via Steam.
Ik heb eindelijk mijn deck in gebruik genomen en ondanks het gewicht is het wel echt een fijn ding, super handig dat het gewoon vlot met cloud saves werkt
Ik ga t ff random vragen want geen idee hoe ik dit moet opzoeken maar ik zit vast in Zelda tears of blabla
Ik ben over en door die hele ijsberg gelopen want je kan niet terug. En nu weet ik niet wat ik moet doen.
Ik ben bij die automaat geweest, ik heb de karretjes op het spoor gezet, ben naar die twee eilanden geweest, waaronder de mijn. En nu kan ik nergens heen. Wie weet wat ik moet doen? Of hoe ik een walkthrough kan opzoeken
Ik ben helemaal verslaafd aan Dave the Diver alleen lijkt mijn best taste rating nu te blijven hangen. Hoe ik maaltijden ook enhance deze taste rating wordt niet hoger. Maar goed misschien moet ik eerst een opdracht die ik een beetje ontwijk aanpakken *edit ik lijk weereens niet goed gelezen te hebben en denk het nu te weten…
Voor wie het niets zegt:
Oehhh deze is ook gratis te spelen toch?
Is het nog gelukt met Zelda?
Nee maar heb nog niet de tijd genomen om die walkthrough te kijken, is zo langgg
Ahhh jaa frustrerend is dat! Is er geen persoon (in de game) ofzo in de buurt tegen wie je kan praten, die je een hint geeft over waar je naartoe moet.
Nee kan niks vinden. Ben ook al weer heeelemaal terug gelopen maar daar kom ik er niet uit. Om gek van te worden hahah en dan word ik ook woest van die stomme muziek. Heb mezelf de laatste keer drie keer in de diepte gegooid om ervanaf te zijn
Ohh nooo
Bedoel je deze automaat? In het besneeuwde gedeelte van The Great Sky Island? Daar zou je van af kunnen vliegen op een van die vleugels.
Heb net voor het eerst in mn Zelda-carrière een Lynel verslagen dat is me in BotW nooit gelukt.
Met dank aan puffshrooms.
Nee echt helemaal nog aan het begin. Ik heb twee tempels gehad en dan kom je aan de andere kant van die ijsberg eruit en daar is de eerste automaat
Ahhh okay! Ik denk dat ik weet waar je bent (hoop dat ik het goed heb hahaha)
Dat groen/blauwe bolletje is het automaat, dan loop je richting de pit cave. Als je daar uitkomt kun je vervolgens helemaal door lopen naar achteren naar de bottomless cave:
Als je uit de bottomless cave komt zie je een paar boomwortels waar je omhoog kunt klimmen:
Als je omhoog klimt kom je uit bij een tempel/shrine. Dan kun je bij die grote boomstronk (met dat overhangende stuk) naar boven en kom je uit bij dar gedeelte met die vleugels waar ik het eerder over had.
Omggg girlllll thanks
Yesss!
Ik heb echt precies op dit punt vastgezeten en was toen al zowat klaar om de handdoek in de ring te gooien haha, maar it was worth it!! Veel plezier met je vrijheid hierna hahaha
Na bijna 100 uur Sunhaven (whoopsie), ben ik nu aan Rimworld begonnen. En ik vrees dat ik daar nog veel meer uren aan kwijt ga zijn. Toevallig iemand anders wie dit speelt?