Al tijd niet meer gespeeld maar vind rimworld echt fantastisch. Vind de kunst die ze soms maken naar aanleiding van een gebeurtenis zo hilarisch.
Nou, dit soort dingen. Speel het samen met mijn vriend, en we liggen regelmatig helemaal dubbel van het lachen. Gister was het ook weer een grote chaos. De medical kreeg voedselvergiftiging, de back-up medical werd aangevallen door op hol geslagen raccoons, de persoon die hen moest redden verloor hierdoor een schouder, en uiteindelijk kwam het toch weer allemaal goed
Sorry voor de dubbele post, maar hopelijk is dit een leuke tip
Dit weekend (van vandaag t/m zondag) is Two Point Campus gratis te spelen via Steam.
Meer mensen die Palia gaan spelen ?
Ik ben er wel erg benieuwd naar! Heb helaas nu even geen mogelijkheid om mee te doen met de bèta, maar ben wel super benieuwd naar wat mensen ervan vinden.
Oe laat weten hoe het is!
Mensen die Baldur’s Gate 3 spelen? Ik heb 'm aan de praat gekregen op m’n macbook via NVIDIA Geforce Now, echt zoooooo blij mee. Echt ‘geluk’ dat ik een paar weken er achter kwam dat het spel überhaupt bestond en het 3 augustus uit zou komen, heb de afgelopen week de early access gespeeld en dat was al top. Het is een story-based RPG gebaseerd op DnD met enorme keuzevrijheid en ik vind het echt Nu uit voor PC, 6 september komt 'ie uit op PS.
Ik ben erg benieuwd! Beïnvloedt de keuzevrijheid ook het verhaal? Dat vond ik bij Divinity 2 zo tof, dat je elke keer een andere route kon bewandelen. Dit is van dezelfde makers, dus ben zeker van plan de PS5 versie te halen.
ooh ik ken Baldur’s gate alleen van de 1998/2000’s versies die mijn vriend speelt maar dit ziet er wel heel tof uit. Mijn laptop gaat dit alleen niet meer trekken dus maar even wachten op de PS5 versie.
Ik heb de Beta gespeeld van Baldur’s Gate 3 en ga het veel met vrienden spelen nu het uit is denk ik! Mijn D&D groepje heeft t zowat allemaal gekocht haha. De Beta was al erg goed (bugs en dergelijke daargelaten) dus ik heb er zin in😍
Jaaaa. Hij staat al een tijdje geïnstalleerd, maar er waren even wat omstandigheden waardoor ik niet kon spelen. Hoop ergens de komende dagen te beginnen. Inderdaad wel al in early acces gespeeld, en dat was heel veel belovend .
Zag via Steam Charts dat de piek aan spelers gister al 471.897 was. Terwijl het voor Divinity nooit boven de 100.000 is gekomen. Denk dat dit echt een enorm succes gaat worden! Heel tof voor Larian.
Ik ben ook net begonnen hiermee! Vind het tot nu toe leuk haha. Wil je vrienden worden?
Goed idee, ik heb er meteen een gemaakt haha. Ik heb alleen je player naam nodig om je toe te voegen. Mijne is Talia005
oeh dit lijkt me ook zo leuk! heb me aangemeld, hopelijk komen er nog plekken vrij in de closed beta
Ik had mij van de week aangemeld en heb echt met een email gekregen dat ik toegang heb! Morgen gelijk installeren en spelen
Als je ook in de community wilt, laat even je gebruikersnaam weten!
Ben benieuwd heb me gister ingeschreven voor de beta vab Palia maar zal er wel naast grijpen haha was veelste laat met registreren.
Heb wel vorige week Diablo 4 gekocht, ook wel erg gaaf en verslavend
aan de mensen die palia spelen: hoe vinden jullie het? ik ben heel benieuwdddd
Wat voor dingen kan je dan in de store kopen en hoe duur is t dan?
oh wat jammer! kun je geen resources delen en dingen samen doen of zo?