Gametopic

Ik heb het hele weekend enthousiast (en te veel :joy:) gespeeld. Ik ben geen ervaren speler, zie misschien daarom niet echt gebreken zoals @Sedana ? Maar ben het wel ermee eens dat ik het MMO gedeelte (nog) geen toevoeging vind en de store inderdaad duur is.

Van wat ik begrepen heb kun je inderdaad samen jagen enzo, maar dat lukt alleen ook allemaal. En je kan resources requesten maar dat is niet perse nodig.
Ben idd wel benieuwd hoe ze hier geld mee gaan verdienen? In de store is nu alleen kleding te koop, ik zie daar geen meerwaarde van in om echt geld uit te gaan geven.

Ik heb zelf trouwens niet veel problemen ondervonden met inloggen en servers! Twee keer ofzo dat ik er even niet in kwam, maar met nog een keer proberen lukte het wel weer.

2 likes

Ik heb nu twee avonden gespeeld en vind het echt heel leuk! De MMO heeft inderdaad niet echt veel meerwaarde, maar ik speel sowieso graag individueel dus ik vind het wel prima. Het is gewoon echt een cosy spel en niet super spannend ofzo. Ik vraag me wel of of ik mij hier langere tijd mee kan vermaken of dat het dan toch wel veel van hetzelfde wordt. Bugs ben ik nog niet veel tegengekomen!

In other news, ik heb dit weekend nieuwe computeronderdelen besteld en ga vanavond onder begeleiding van mijn vriend voor het eerst zelf mijn PC in elkaar zetten! Met mijn huidige computer moet ik bijna alle games op lage settings spelen en dan gaat voor mij de lol van het gamen er snel af. Kan echt niet wachten tot ik weer kan gamen met goede graphics :heart_eyes:

9 likes

Iemand nog aanraders voor city building games?

Wie zijn er nog meer van plan om Fae farm te gaan spelen? Komt 8 september uit. Ben er zo benieuwd naar :star_struck:

4 likes

Hier ben ik al jaren naar op zoek maar bijna alles is niet mijn smaak of met een combat-element waar ik geen zin in heb. Laat me gewoon in alle rust een stadje bouwen zonder oorlog :disappointed_relieved:

@RupiKaur lijkt me een hele leuke!

2 likes

Ik speelde vroeger altijd Sim City en dan kon je de disasters uitzetten. Dan kon je stadje bouwen zonder dat er iets mee gebeurde. Maar geen idee of die spellen in 25 jaar later nog vermakelijk zijn.

Ik speelde ook Warcraft Orcs and Humans (voor dat er world of warcraft was) en dan kon je super leuke stadjes bouwen tot je werd aangevallen. Dan vond ik het niet mee leuk en stopte ik met spelen.

3 likes

Misschien ligt het voor de hand maar Cities Skyline? Er komt een nieuwe versie uit in Oktober.

@Ikbeneenkonijn ook een aanrader voor jou as je SimCity leuk vond

1 like

Herkenbaar!
En ongevraagde tip: Maar, ik speel altijd Anno 1800 zonder alle piraten, e.d.
Gewoon een custom game maken. Dan is het heerlijk rustig.

2 likes

Ik ben een relatief nieuwe gamer, speelde hiervoor eigenlijk alleen sims. Maar heb een paar weken geleden een goede game laptop gekocht en nu helemaal verslaafd aan Hogwarts Legacy, vind het zo leuk!! Op mijn lijstje om verder te spelen staan nu:
The Witcher
Elder Scrolls
Portal
Unravel
Stray
Dreamlight Valley
Planet of Lana

Als jullie nog tips hebben houd ik me aanbevolen! Las hierboven al iets over Fae Farm, lijkt me ook heel leuk. Ga ook nog even dit topic lekker doorlezen :smiley:

5 likes

Spiritfarer!!

1 like

Horizon: Forbidden West! Heb al veel games (uit)gespeeld maar dit blijft toch wel mijn nr. 1

3 likes

Even snel uit mijn hoofd, er is zoveel leuks. Maar voor een beginner:

Stardew Valley
Sunhaven
My time at Portia/Sandrock
Two point hospital/campus

3 likes

Witcher 3 is echt mijn favoriet :heart_eyes: Dragon age inquisition is ook heel goed (de vorige games ervan ook), en Mass Effect 1/2/3, Assassin’s creed, Beyond two souls, Heavy rain, Detroit become human, Death Stranding. Allemaal erg goede RPGs.

2 likes

Heeft er iemand tips voor een ps4 spel horror/thriller maar geen shooter spel?

Until dawn klinkt leuk maar ik zie in de trailer een ouija bord en ik ben echt niet van zulke dingen in een spel, geen satanistische shit enzo ook.

Jaa lijkt me ook leuk maar als het gaat om zulke dingen vind ik dat gewoon niks haha ik hou daar niet van. Zal Layers of Fear even opzoeken.

Kwam ook deze tegen, klonk heel leuk. Iemand ervaring mee?:

Ik google elke maand of die eindelijk voor pc uit komt naar nee hoor, nog steeds geen nieuws erover. Ik koop games altijd als ze al eeuwen uit zijn omdat ik cheap ben maar deze koop ik zodra die voor pc uit is. Deel 1 was echt zooooooo geweldig !

Ahh oke dus ik hoef daar zelf niks mee te doen in het spel? Het is alleen dat ze het laten zien maar ik hoef ze daar zelf niet tot te zetten in het spel zeg maar?

Je moet wel een aantal keuzes maken met betrekking tot het bord.

Heavy rain!

1 like

Ahh dankjewel voor je uitgebreide antwoord!