Ooh kak, weer iemand blij gemaakt met een dooie mus, sorry.
Ik zou bíjna zeggen: haal jezelf een ps want het is echt een fantastisch mooie game
Ooh kak, weer iemand blij gemaakt met een dooie mus, sorry.
Ik zou bíjna zeggen: haal jezelf een ps want het is echt een fantastisch mooie game
Heb ik wel over gedacht. En een Switch voor Zelda. Maar om nou al die spel systemen te komen voor 1 of 2 spellen gaat me toch wat te ver. Ik wacht (on)geduldig tot Forbidden West zn weg naar de pc vind.
Ik ben wel benieuwd of het ook echt leuk om te spelen is. Heb je het zelf geprobeerd al? Ik wil kleine creators wel sponsoren, zeker als er zoveel tijd en werk in zit, maar als het spel vervolgens niet leuk is vind ik het ook weer zonde.
@septembersixteenth : Ori and the blind forest is ook een aanrader!
Behalve misschien de Tarotkaarten die je kan/moet verzamelen? Weet niet of dat heel spiritueel is, heeft ook geen mega invloed op het verhaal verder imo
Baldur’s Gate 3! Is nog niet zo lang uit maar vind het tot nu toe echt tof.
Zo ik vind Palia echt tegen vallen haha en ik heb geen idee welke game ik nu wil gaan spelen meh
Bestaat er iets als Zoo Tycoon of Planet Zoo voor de switch? Ik wil dierentuinen bouwen 🥹
Nog niet gespeeld, maar wel al gekocht haha. @mercurysummer raadde het aan: Let’s Build a Zoo! Er is ook een DLC.
Let’s build a zoo, misschien?
Niet helemaal hetzelfde, maar komt enigszins in de buurt.
Tegelijk, haha @Foucher
Wat is dit?
Cuphead misschien?
Overcooked misschien?
Heb je niets aan, maar ik vond it takes two echt zo ontzettend leuk om samen te spelen. Echt jammer dat er niet meer van zulk soort spellen zijn. A way out hebben we geprobeerd, maar was mwoah.
Oh misschien unravel 2?
Brothers: A Tale of Two Sons , ik heb hem op PC maar zie dat die er ook voor de Switch is. Je bestuurt allebei een broer die samen een avontuur ondergaan. Ik heb hem alleen moeten spelen, en dat kan ook wel, maar eigenlijk is hij voor twee personen. Ik vond het een erg mooi en leuk spel.
Geweldig spel! Baal dat het niet beschikbaar is op mac / switch (zover ik weet)! Ik ben wel begonnen aan TOTK en helemaal into it, hoewel mijn bouwkunsten de wensen laten. Heb het gevoel dat ik nog veel van de ‘begin’ dingen mis (de camera?) en heb nog geen idee hoe die zonai charges werken. Maar laat het gewoon op me afkomen.
Vriend en ik hebben net 1 gratis hoofdstuk van resident evil gespeeld wajow kapot spannend
Ik speel deze en vind ‘m best leuk! Je bent een detective en je hebt main quests maar soms ook allemaal kleine opdrachtjes voor de mensen die je tegenkomt in de stad en er zijn minigames die je soms moet spelen enzo.
Ik vind Mario Bros ook heel leuk om samen te spelen! Hier speel je niet tegen elkaar overigens, maar moet je samen het level halen.
een spinoff van yakuza/like a dragon als je nog meer zin krijgt, de eerste 6 games volgen eenzelfde personage