Ik ben juist fan van fysiek kopen, want je kan de spellen daarna voor een hele goede prijs weer doorverkopen op marktplaats!
Indie games en kleine spelletjes koop ik wel gewoon online.
Heb de meeste spellen ook fysiek gekocht (via vinted want ik ben gierig) voor een goede prijs. In mijn hoesje kan ik wel de âcassettesâ (hoe noem je zo iets?) opbergen dus heb ze wel altijd vrij compact bij, maar snel een ander spel opzetten of vanuit de zetel verwisselen gemakkelijker via downloads.
@Alpacamybags heb het nog steeds niet gevonden. Ga vanavond eens naar de diepte proberen gaan! Lijkt altijd zo eng ![]()
Fysiek, want anders zit je basisswitch supersnel vol en moet je weer een sd kaart bij kopen. Of nog erger, keuzes maken welke spellen je moet verwijderen.
Ik doe eigenlijk beiden(soms zijn er in de store aanbiedingen), en vorig jaar er een SD kaartje van 256 gb er ingedaan en sindsdien niet meer na hoeven denken of er iets weg moet of niet (gewoon zo een Samsung EVO Plus MicroSDXC - Geheugenkaart - 256 GB - versie 2021 | bol.com kan je ook geen buil aanvallen)
Ja ik verbaas me er vaak over voor hoeveel die spellen nog weggaan!
Oeh ik zag net videos van Pumpkin Jack op de switch en vond het er echt leuk uitzien. Ben hem gelijk aan het downloaden. Yooka-Laylee was ook in de sale en het deed mij qua gameplay echt lijken op Spyro dus die ben ik nu ook maar aan het downloaden ![]()
Helemaal zin in deze zondag middag
Iemand die fae farm heeft?
Ja ik! Love it! Is echt een groot spel met veel te doen. Enige minpunt vind ik dat de NPCs heel vlak zijn, ze hebben allemaal dezelfde zinnen die ze zeggen en er zit totaal geen persoonlijkheid in. Nu ben ik iemand die vrij snel door die gesprekjes heen klikt normaal gesproken dus het stoort mij niet heel erg maar als je dat juist heel leuk vindt dan kan het wel tegenvallen.
Ik klik daar meestal ook wel doorheen haha dus dat is geen punt. Twijfel alleen door de prijs, vind het vrij prijzig maar toch wel echt waard dus? En is het fee zijn een beetje goed uitgewerkt of is dat toch maar een klein deel ?
Ik vond het ook wel aan de prijs maar tot nu toe is wel terug te zien in het spel dat er echt veel tijd in gestoken is en is het (op die NPCs na) ook erg gedetailleerd. Als je van dit genre houdt denk ik dat je het er echt wel uithaalt qua speeltijd.
Over het fee-gedeelte kan ik nog niet veel zeggen want ik heb dat echt pas net voor een gedeelte unlocked maar er is een heel aparte feeënwereld en het ziet er wel goed uitgewerkt uit tot nu toe.
Ik heb nu een paar uur gespeeld en ben echt fan! Kan niet wachten tot mn kind op bed ligt en ik vanavond weer kan spelen
ik heb m op de laptop en daar is ie 40 euro, vind ik een prima prijs ervoor.
Volgens mij is ie op de switch alleen met deluxe versie en dan is ie 60 euro dacht ik? Dat is idd vrij prijzig.
Ja, kopen! Is echt heel leuk, ben lang niet zo enthousiast geweest over een nieuw spel
@RupiKaur @mercurysummer @Botsautobob
Door jullie enthousiasme ga ik het vanmiddag toch maar kopen haha! En ik zag inderdaad dat ie op steam goedkoper was dus dan ga ik hem lekker op mijn steamdeck spelen.
Nee nog niet helaas. Had gehoopt dat het een beetje zoals Animal Crossing zou zijn maar dat is helaas niet het geval.
Is zoân steamdeck nou een aanrader? Ik zit er echt al heeeeel lang naar te kijken maar elke keer denk ik toch weer laat maar. Ik heb al een switch en een xbox dus het voelt ook wel als een beetje te veel of zo, maar heb geen goede game pc dus er zijn alsnog best veel spellen die ik niet kan spelend. Zit er een docking station bij?
Docking station is apart.
Wat zou je voor spellen willen spelen? Daar zou ik wat research naar doen (bijv. via digital foundry). Op YouTube staan heel veel videoâs van mensen die erop spelen. Het is heel verschillend per game.
Daarnaast zijn ze gewoon best nog wel prijzig. Terwijl het waarschijnlijk binnen een paar jaar goedkoper gaat worden, omdat de markt van dit soort handhelds, zich zal uitbreiden.
Er zit geen docking station bij inderdaad, die moet je los kopen. Maar moet zeggend dat ik zelf totch het liefst handheld speel net zoals met mijn switch. Ik heb ook geen xbox dus geen idee of een steamdeck dan te veel is voor erbij, weet niet hoeveel overlap in games daarin zit. Maar ik ben echt heel erg blij met mijn steamdeck, ik gebruik hem eigenlijk veel meer dan mijn switch. Vind het ook heel chill dat er zoaak goeie sale is bij steam itt Nintendo haha. Als je een gamepass hebt van xbox kan je die spelleen ook op je steamdeck spelen. En met emudeck kan je alle oude games van oa nintendo spelen.
Alleen daarom zou ik het al doen, love witcher
Steamdeck is echt heel prettig ja, het is duur maar werkt gewoon super goed met goede kwaliteit controls en beeld. Ik vind het alleen iets te groot voor on the go te nemen dus ik wissel nog wel wat tussen deze en mijn switch voorlopig.
Tomb raider 1, 2 en 3 worden geremastered uitgebracht in 2024 voor (volgens mij) alle platformen.
Zo exciting!