Gametopic

Iemand van jullie pikmin gespeeld? Ik heb de demo gedaan en vond t best leuk!
Pokemon scarlet ga ik verkopen, vond het echt saai (bijna uitgespeeld) en kinderachtig… helaas!
Zelda ook uitgespeeld en vandaag verkocht😄!
Odyssey ook zowat uitgespeeld (naja er zijn nog 100em manen te vinden maar geen zin meer in hoor).
Animal crossing kom ik echt niet meer lekker in. Alles gaat zo traag met dat bouwen enzo en nu ligt er overal onkruid maar dat mannetje wil t niet opruimen voor me want het is te weinig.

Dus wishlist is nu: fae farm, nieuw peach spel, hogwarts (ps4 van mn vriend) nieuwe zelda maar dus ook pikmin!

1 like

Thanks @flwhrs @Ainu en @Troepje ik ga maar eens een lijstje maken van spellen die ik graag zou willen spelen op Steam om te overwegen of het het waard is. Lees overal wel dat ie vrij zwaar/log is voor on the go inderdaad.

Eerst maat eens €70 uitgeven aan Nintendo want de joystick van m’n linker joy con doet het niet lekker meer. Zo irritant :weary::money_with_wings:

4 likes

Nee dankjewel, nog steeds een trauma van Lara die tussen piranha’s door moest zwemmen :skull::joy:

1 like

Jaaaaa love Pikmin! Pikmin 2 blijft de leukste. 3 was wel oke. 4 is ook weer super leuk.

2 likes

Heb 4 besteld op amazon!:smiling_face_with_three_hearts: morgen komtie binnen. De prijs was daar echt veel lager dan bij bol of game mania enzo.
Hopelijk kan ik nog lekker spelen want moet binnenkort bevallen haha! Vond het ook wel een zen spel, speelde gisteren de mario eindbaas en was eigenlijk iets te gestrest (zo m was het niet maar toch!

1 like

Het enige wat ik vroeger deed was de butler opsluiten in de koelkast

7 likes

Steamdeck is nu trouwens in de sale! De duurste is nu meer dan 100€ goedkoper en ook de andere versies zijn afgeprijsd. Misschien interessant om naar te kijken

2 likes

Pikmin kan redelijk stressvol zijn haha maar het is wel zoooo leuk

Ik snapte het eerste level niet en had geen internet om het op te zoeken dus ik kon ook alleen de butler zieken haha

2 likes

Heeft iemand wel eens “neppe” joy cons gekocht voor de switch? Ik wil een tweede setje maar ik vind de 70+ euro van de originele wel vrij veel geld. Online heb ik al zitten zoeken maar de meeste nepperts die ik dan vind (met reviews) zijn alleen in de VS verkrijgbaar. Iemand iets waar je goede ervaringen mee hebt?

1 like

Oh nee! Hoe komt het?

Ik was heel blij dat het weer een echte AC is maar ik was even vergeten dat ik helemaal niet zo goed ben in sluipen haha

2 likes

Oh nee die lijkt me juist leuk! Ik speel nu Origins maar vind t veel te groot en te veel net als Odyssey. Hoop dat Mirage wat meer de oude AC vibes heeft. Heb laatst Brotherhood weer gespeeld en dat was 10/10

2 likes

Ik heb vandaag Zelda TOTK uitgespeeld na 220 uur spelen en ik val echt in een gat!

Ben nu de demo van pikmin 4 aan het doen om te kijken of dat wat is, maar wel lastig om over te stappen op wat anders ineens :sweat_smile:

5 likes

Kweenie of dit heiligschennis is maar ik skip ook vaak door het verhaal heen :grimacing: als ik de zin heb gelezen vind ik het wel best

3 likes

Ik ben bezig met DLC Phantom Liberty van Cyberpunk 2077 en het is wel ok, maar had er iets meer van verwacht ofzo? Maargoed misschien word het nog beter. Moet nu van Idris Alba allerlei side quests doen lol, voelt wel beetje als filler

3 likes

Dit deed ik ook de hele tijd bij Hogwarts Legacy haha

1 like

Oei, zat te twijfelen of ik hem al zou gaan kopen. Heb alleen AC Odyssey en Valhalla gespeeld dus de originele ken ik helemaal niet. De meeste reviews die ik heb gelezen, waren ook niet zo enthousiast.
Las al wel dat je de moeilijkheidsgraad al snel hoger kan zetten.

——

Heb trouwens onlangs de main quest van Far Cry 6 uitgespeeld. Vond dat ook een leuke game qua verhaal/sfeer! Wel veel herhaling als je ook alle losse missies doet. Nu nog bedenken of ik met Hogwarts legacy nog verder ga, vond dat verhaal ook nog niet heel interessant.

4 likes

Ik zap ook door bij de uil en tom nook hoor :joy:

1 like

Zonde, die zijn juist het best! Ezio Collection :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn vriend die raad iedereen aan voor het aantal uren: neem ubisoft plus, het is ongv 20 uur gameplay.

Hij heeft hem al uitgespeeld en de volle mep betaald. Zou hij alleen doen als hij er bijv langer over zou doen dan een maand.

3 likes