Oh nee! Hoe komt het?
Ik was heel blij dat het weer een echte AC is maar ik was even vergeten dat ik helemaal niet zo goed ben in sluipen haha
Oh nee! Hoe komt het?
Ik was heel blij dat het weer een echte AC is maar ik was even vergeten dat ik helemaal niet zo goed ben in sluipen haha
Oh nee die lijkt me juist leuk! Ik speel nu Origins maar vind t veel te groot en te veel net als Odyssey. Hoop dat Mirage wat meer de oude AC vibes heeft. Heb laatst Brotherhood weer gespeeld en dat was 10/10
Ik heb vandaag Zelda TOTK uitgespeeld na 220 uur spelen en ik val echt in een gat!
Ben nu de demo van pikmin 4 aan het doen om te kijken of dat wat is, maar wel lastig om over te stappen op wat anders ineens
Kweenie of dit heiligschennis is maar ik skip ook vaak door het verhaal heen als ik de zin heb gelezen vind ik het wel best
Ik ben bezig met DLC Phantom Liberty van Cyberpunk 2077 en het is wel ok, maar had er iets meer van verwacht ofzo? Maargoed misschien word het nog beter. Moet nu van Idris Alba allerlei side quests doen lol, voelt wel beetje als filler
Dit deed ik ook de hele tijd bij Hogwarts Legacy haha
Oei, zat te twijfelen of ik hem al zou gaan kopen. Heb alleen AC Odyssey en Valhalla gespeeld dus de originele ken ik helemaal niet. De meeste reviews die ik heb gelezen, waren ook niet zo enthousiast.
Las al wel dat je de moeilijkheidsgraad al snel hoger kan zetten.
āā
Heb trouwens onlangs de main quest van Far Cry 6 uitgespeeld. Vond dat ook een leuke game qua verhaal/sfeer! Wel veel herhaling als je ook alle losse missies doet. Nu nog bedenken of ik met Hogwarts legacy nog verder ga, vond dat verhaal ook nog niet heel interessant.
Hahahaha door deze zin snap ik nu pas dat jullie het over Assassins Creed hebben en niet Animal Crossing . Ik dacht al animal crossing en verhaal?? moeilijkheidsgraad???
Ik zap ook door bij de uil en tom nook hoor
Zonde, die zijn juist het best! Ezio Collection
Mijn vriend die raad iedereen aan voor het aantal uren: neem ubisoft plus, het is ongv 20 uur gameplay.
Hij heeft hem al uitgespeeld en de volle mep betaald. Zou hij alleen doen als hij er bijv langer over zou doen dan een maand.
Aanraders voor wie assassins creed opnieuw wil spelen: 2, brotherhood, revelations (), black flag, unity, origins, Valhalla
Delen die je over kunt slaan: 1, III, rogue (echt vreselijk), syndicate, odyssey (leuk maar langdradig)
Misschien mis ik er eentje maar dan was het vast niet interessant haha
Haha ja datzelfde heb ik met Revelations! Die is niet heel geliefd maar ik ben er zelfs voor naar Istanbul gegaan en ik kon daar zonder navigatie de weg vinden door het spel
Ik heb tot nu toe alleen Valhalla gespeeld. Is Odyssey net zo goed? Ben ook niet zo goed in sneaken, dus denk dat Mirage voor mij niet zo heel goed past⦠Wilde eigenlijk Baldurs Gate gaan spelen, want ben heel benieuwd, maar zie dat die alleen digitaal is en ik vind ā¬70 voor een digitale versie toch wat teveelā¦
Baldurās Gate!!! Sorry ik ben fan en ik heb er al dik 100 uur in zitten en heb het ook al uitgespeeld maar ben weer opnieuw begonnen. Echt het geld meer dan waard wat mij betreft.
Oh, nou ga ik toch weer twijfelen. Lees net dat de Xbox versie ook dit jaar nog komt, maar PS5 is mss wel nicer qua graphics (luxeprobleem met twee consoles ). Ga er nog een weekje over nadenken, heb nu toch nog even geen tijdā¦
Ik heb het spel zelfs op Steam en op de PS5 Ja ik weet niet of het spel wat voor jou is hoor dat moet je zelf bedenken adhv trailers van gameplay enzo. Ik heb zelf wel AC Odyssey gespeeld maar na 10 uur mee gestopt. Ik vind BG3 zelf echt top, wist niks van DnD vantevoren maar vond het allemaal prima te leren. Het verhaal is goed, de characters hebben mooie verhaallijnen, er is zo mega veel te doen niet normaal. Ik zit in mijn tweede playthrough en er zijn al zoveel dingen die ik in de eerste heb gemist dus ik denk dat deze playthrough zelfs nog langer zal zijn dan de eerste.
Ik ben echt fan en raad het aan iedereen aan in ieder geval
Neeeee III heeft echt een goede verhaallijn! Dat is een van mān favorieten ook! En Odyssey kan je wat mij betreft ook wel overslaan, veel te langdradig
Hmm jammer, ik speel op de Xbox (series x) en AC mirage is alleen via Ubisoft + op pc beschikbaar . -edit- hmm staat wel op de Xbox ertussen dat deze inbegrepen is bij Ubisoft+. Dus ben hem nu aan het downloaden!
Iemand nog tips die voor games die bij Xbox game pass zijn inbegrepen?
@Friemel ik vond odyssey ook fantastisch! Alleen dat varen vond ik erg saaiā¦
AC O was voor mij een spel waardoor ik belangrijke uren slaap verloren heb vond het zó leuk!