Gametopic

Necro lijkt me ook leuk inderdaad! Ik ben begonnen toen season 1 startte dus heb geen pre-season gespeeld.
Mijn vriend is een barbarian mij lijkt het ook niet echt iets.
Ik vind de sorcerer/mage wel leuk spelen! Alleen ik mis veel aspects en crafting materials enzo dus mijn gear krijg ik niet geoptimaliseerd en ik krijg het niet voor elkaar om met helltides kisten te openen omdat ik telkens dood ga. Had eindelijk 150 van die stenen en toen bam dood. Irritant haha

1 like

Ik heb eigenlijk bijna geen helltide gedaan, krijg vooral alle gear van nightmare dungeons denk ik. Ben mijn rogue nog helemaal niet zat ook, maarja ga hem niet nog een keer spelen, tenzij necro me niet boeit. Materials enzo krijg je inderdaad pas meer als je in tier 3 en 4 speelt en nightmares gaat doen, en op een gegeven moment kom je om in de materials haha. We gaan het vanavond zien :grimacing:

2 likes

Heeft iemand toevallig ervaring met een nintendo switch controller van het kruidvat? Het scheelt bijna 50euro met een echte switch controller!
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-gaming-controller-voor-nintendo/p/5907683

1 like

Nee, wel met een switch controller van de action en die werkt ook prima. Je voelt dat hij iets lichter is dan de duurdere, officiƫle controllers maar werkt prima. Verwacht dat kruidvat en action vergelijkbare kwaliteit hebben

3 likes

Ik heb niet deze maar wel een andere van de kruidvat en het werkt goed! Mijn switch controller heeft soms last van drift en dan pak ik liever zo een want die heeft dat niet hahaha

1 like

Oh ideaal. Ook voor multiplayer. Ben je geen fortuin kwijt als je sporadisch een keer met meer dan 2-3 mensen wil spelen.
Ahh ik ben echt zo verslaafd aan pikmin. Alleen de co op is niet zo leuk als vroeger met de gamecube. Heel jammer!

1 like

Hier nog iemand die uitkeek naar Cities Skyline 2? Ik had er veel zin in maar de reviews zijn niet zo goed en ik ben vrij zeker dat mijn pc hem niet gaat trekken…

5 likes

Ik overweeg er een playstation 5 en een televisie voor te kopen :joy: :joy: m’n ex-huisgenoot had een ps5 en cities skyline 1 en ik heb dat echt uren en uren gespeeld. maar begreep ook dat het op consoles is uitgesteld?

zijn de reviews slecht ja? :frowning:

1 like

Ja😭 Echt zo’n tegenvaller. Blij dat ik hem nog niet heb gekocht. Eerst maar kijken of het gaat verbeteren…

Het lijkt me persoonlijk echt hel om zo’n spel op console te spelen. Wij hebben wel een PS5, maar zou liever voor PC gaan omdat je dan makkelijker kan richten en klikken.

@Troepje ja same! Had hem vandaag bijna gekocht, toch even review kijken en oei…. Dat verschillende reviewers ook echt de settings helemaal op low moesten zetten, yikes

2 likes

Ja, ik weet niet of dit wat dat betreft heel anders is dan 1 maar ik vond dat echt prima. Ik vind het vooral lekker om op de bank te liggen gamen :grimacing:

Ja jk heb zulke al jaren in huis, wij hebben er een stuk of 4. Ze doen het allemaal nog steeds maar het verbinden(doe je 1x in principe) is wel omslachtig. Wij hebben meerdere switches en die hebben allemaal hun eigen controller haha. Maar de kwaliteit is echt prima

3 likes

Iemand die ook Just Dance 2024 speelt? Ik speel Just Dance vooral voor sporten, vind ik leuker om te doen. Alleen hoop dat ze nog wat liedjes toevoegen die waren geleaked :eyes:

Coral Island wordt 14 november eindelijk gereleased voor xbox (en pc) :star_struck: ben zo benieuwd naar dit spel. Voor wie ā€˜m al in EA gespeeld heeft, is het echt een soort betere versie van Stardew?

En volgende week komt ook Fashion Dreamer uit, volg dit spel al een tijdje maar twijfel heel erg of ik ā€˜m wil kopen. Er lijkt niet echt een doel te zijn in het spel…

Ik dacht nee he geen switch release
Maar wel een PS5 release dus ik kan hem alsnog kopen :partying_face:

2 likes

Ik vind het ook wel jammer dat ie niet ook op de Switch komt in november. Ze zijn er wel mee bezig geloof ik, maar dat wordt pas 2024.

1 like

Ik speel 'm via Stream en vind 'm heel leuk! Heb alleen Stardew niet gespeeld dus kan niet vergelijken. Maar vind Coral Island echt lekker spelen, op een gegeven moment wel een beetje repetitief en het duurt soms best lang voordat je echt verder komt in het spel (maar dat ligt denk ik ook aan hoe fanatiek je het speelt). Maar een gezellig spel!

2 likes

Heeft iemand hier Fae Farm switch al gespeeld? Ik lees wisselvallige reviews en twijfel nu…

1 like

Ik heb me er best wat uur mee vermaakt maar vind het geen €60 waard. Na een tijdje is het echt heel erg van hetzelfde en de npcs hebben totaal geen persoonlijkheid waardoor het spel best oppervlakkig blijft vind ik. Als je ā€˜m ergens in de sale kan scoren voor €40/€30 is het een leuk spel hoor en er komen DLCs (die bij de switch bij de prijs in zitten) dus wellicht wordt het nog beter. Maar verwacht er geen Stardew Valley van haha.

—

Ik kwam hier om te delen dat Roots of Pacha eind deze maand voor de Switch komt :heart_eyes: lijkt me zo’n leuk spel!

3 likes

ik vind fae farm heel erg tegenvallen, het ziet eruit en speelt als zo’n spel voor je telefoon

1 like