Gametopic

misschien een leuke tip voor mensen hier: nvidia geforce now (streamingservice voor games) werkt in combinatie met game pass (voor pc)

ik kan nu een aantal best nieuwe games (bijvoorbeeld cities skyline II, age of empires IV, no man’s sky) spelen met mijn oude macbookje :pleading_face: werkt echt supergoed

je betaalt dan 60 euro voor een half jaar geforce now + 15 euro p/m game pass

2 likes

Hogwarts Legacy komt volgende week (dinsdag?) uit op Switch.

Van wat ik ervan gezien heb op Youtube ziet het er best goed uit!

My time at sandrock is sinds vorige week officieel uit.
Ik had hem al in de early access maar ben weer helemaal hooked!

5 likes

Ja hier wacht ik al lang op! Vond het zo zuur toen de release uitgesteld was

3 likes

Misschien een hele domme vraag, maar zijn er nog andere verschillen tussen fysieke en digitale games, behalve dat de ene dus digitaal is en ze misschien wat in prijs verschillen?

Zou het kunnen dat de ene beter loopt?

Ik wil Hogwarts Legacy op Switch, maar twijfel over welke versie ik dan moet nemen.

digitaal kan wel beter lopen qua laadtijden tov. CD/bluray, maar dat is echt een minimaal verschil vandaag de dag.

Voor de Switch doe ik altijd fysiek als het kan omdat de spellen vaak makkelijk goed doorverkopen.

2 likes

Ik ben begonnen met Hogwarts!
Moet er wel echt even inkomen qua toetsen haha. Zit nog helemaal in het begin en dat is volgens mij met name bedoeld om alles goed onder de knie te krijgen.

4 likes

Ik ben ook begonnen, ben nu twee uur bezig. Echt heel leuk!

Ik speel op Switch, de graphics zijn uiteraard veel minder mooi dan op ps5 en de open wereld is niet meer geheel open, maar ik vind dit voor zo’n grote game op Switch wel echt knap gedaan.

1 like

Wij hebben thuis een ps4 en een switch. Jammer dat die open wereld op de switch niet is… dan ga ik toch de versie voor de ps4 kopen denk ik. Wat zouden jullie doen?
Maar tis jammer want vaak gamen we samen (als we gamen haha). En dan zit ik vaak op de switch.

Ik heb Coral Island gekocht, echt zo leuk tot nu toe! Ook heel mooi hoe alles eruit ziet.

2 likes

Ik zou hem dan sowieso op PS4 gaan spelen, die trekt dat echt veel beter. Denk dat je dan veel meer uit het spel kan halen.

5 likes

De Steam Autumn sale is zojuist begonnen.
Dus mocht er nog iets op je wishlist staan, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!

Iemand Spirittea al geprobeerd?

Ja, ik heel even. Hij zit bij game pass op de xbox dus hoefde er niet voor te betalen. Kon er niet echt in komen helaas, vind de art-style het net-niet en qua uitleg ook heel vaag. De dag erna kwam Coral Island uit en toen heb ik Spirittea niet meer gespeeld ook. Lees online ook wisselende reviews.

1 like

Ik heb Elden Ring voor de pc gekregen van mijn vriend.
Meeen wat is dat soms een pokkespel haha. Komt ook vooral door de slechte mouse/keyboard controls dus ben maar overgestapt naar controller.
Heb er nu wat uurtjes in zitten maar hij is echt pittig zeg, speelt ook wel leuk op de steam deck.

1 like

Heb alle shrines in Zelda TotK gevonden :partying_face:

(Met een beetje hulp van een kaart)

6 likes

Hahaha ik vind net dit masker in TotK. Het ziet er zo raar uit!

6 likes

Iemand die in TotK Ganondorf al heeft verslagen?

Welke kledingset gebruikte je tijdens het gevecht?

1 like

Ik had denk ik Fierce Deity of Phantom aan, die beide helpen voor je kracht. Maar wat denk ik meer heeft geholpen is dat ik voor de eindbaas zoveel mogelijk bogen van Lynels heb verzameld, die dan meerdere bommen in 1 keer kunnen schieten en heel sterk zijn. En van die bogen die je krijgt als je die handjesmonsters en de bijbehorende phantom ganon verslaat, die zijn ook heel sterk (als je zelf sterk bent). Succes!!!

3 likes

Top! Dankje!!