Gametopic

Het lijkt me persoonlijk echt hel om zo’n spel op console te spelen. Wij hebben wel een PS5, maar zou liever voor PC gaan omdat je dan makkelijker kan richten en klikken.

@Troepje ja same! Had hem vandaag bijna gekocht, toch even review kijken en oei…. Dat verschillende reviewers ook echt de settings helemaal op low moesten zetten, yikes

2 likes

Ja, ik weet niet of dit wat dat betreft heel anders is dan 1 maar ik vond dat echt prima. Ik vind het vooral lekker om op de bank te liggen gamen :grimacing:

Ja jk heb zulke al jaren in huis, wij hebben er een stuk of 4. Ze doen het allemaal nog steeds maar het verbinden(doe je 1x in principe) is wel omslachtig. Wij hebben meerdere switches en die hebben allemaal hun eigen controller haha. Maar de kwaliteit is echt prima

3 likes

Iemand die ook Just Dance 2024 speelt? Ik speel Just Dance vooral voor sporten, vind ik leuker om te doen. Alleen hoop dat ze nog wat liedjes toevoegen die waren geleaked :eyes:

Coral Island wordt 14 november eindelijk gereleased voor xbox (en pc) :star_struck: ben zo benieuwd naar dit spel. Voor wie ‘m al in EA gespeeld heeft, is het echt een soort betere versie van Stardew?

En volgende week komt ook Fashion Dreamer uit, volg dit spel al een tijdje maar twijfel heel erg of ik ‘m wil kopen. Er lijkt niet echt een doel te zijn in het spel…

Ik dacht nee he geen switch release
Maar wel een PS5 release dus ik kan hem alsnog kopen :partying_face:

2 likes

Ik vind het ook wel jammer dat ie niet ook op de Switch komt in november. Ze zijn er wel mee bezig geloof ik, maar dat wordt pas 2024.

1 like

Ik speel 'm via Stream en vind 'm heel leuk! Heb alleen Stardew niet gespeeld dus kan niet vergelijken. Maar vind Coral Island echt lekker spelen, op een gegeven moment wel een beetje repetitief en het duurt soms best lang voordat je echt verder komt in het spel (maar dat ligt denk ik ook aan hoe fanatiek je het speelt). Maar een gezellig spel!

2 likes

Heeft iemand hier Fae Farm switch al gespeeld? Ik lees wisselvallige reviews en twijfel nu…

1 like

Ik heb me er best wat uur mee vermaakt maar vind het geen €60 waard. Na een tijdje is het echt heel erg van hetzelfde en de npcs hebben totaal geen persoonlijkheid waardoor het spel best oppervlakkig blijft vind ik. Als je ‘m ergens in de sale kan scoren voor €40/€30 is het een leuk spel hoor en er komen DLCs (die bij de switch bij de prijs in zitten) dus wellicht wordt het nog beter. Maar verwacht er geen Stardew Valley van haha.

Ik kwam hier om te delen dat Roots of Pacha eind deze maand voor de Switch komt :heart_eyes: lijkt me zo’n leuk spel!

3 likes

ik vind fae farm heel erg tegenvallen, het ziet eruit en speelt als zo’n spel voor je telefoon

1 like

misschien een leuke tip voor mensen hier: nvidia geforce now (streamingservice voor games) werkt in combinatie met game pass (voor pc)

ik kan nu een aantal best nieuwe games (bijvoorbeeld cities skyline II, age of empires IV, no man’s sky) spelen met mijn oude macbookje :pleading_face: werkt echt supergoed

je betaalt dan 60 euro voor een half jaar geforce now + 15 euro p/m game pass

2 likes

Hogwarts Legacy komt volgende week (dinsdag?) uit op Switch.

Van wat ik ervan gezien heb op Youtube ziet het er best goed uit!

My time at sandrock is sinds vorige week officieel uit.
Ik had hem al in de early access maar ben weer helemaal hooked!

5 likes

Ja hier wacht ik al lang op! Vond het zo zuur toen de release uitgesteld was

3 likes

Misschien een hele domme vraag, maar zijn er nog andere verschillen tussen fysieke en digitale games, behalve dat de ene dus digitaal is en ze misschien wat in prijs verschillen?

Zou het kunnen dat de ene beter loopt?

Ik wil Hogwarts Legacy op Switch, maar twijfel over welke versie ik dan moet nemen.

digitaal kan wel beter lopen qua laadtijden tov. CD/bluray, maar dat is echt een minimaal verschil vandaag de dag.

Voor de Switch doe ik altijd fysiek als het kan omdat de spellen vaak makkelijk goed doorverkopen.

2 likes

Ik ben begonnen met Hogwarts!
Moet er wel echt even inkomen qua toetsen haha. Zit nog helemaal in het begin en dat is volgens mij met name bedoeld om alles goed onder de knie te krijgen.

4 likes

Ik ben ook begonnen, ben nu twee uur bezig. Echt heel leuk!

Ik speel op Switch, de graphics zijn uiteraard veel minder mooi dan op ps5 en de open wereld is niet meer geheel open, maar ik vind dit voor zo’n grote game op Switch wel echt knap gedaan.

1 like

Wij hebben thuis een ps4 en een switch. Jammer dat die open wereld op de switch niet is… dan ga ik toch de versie voor de ps4 kopen denk ik. Wat zouden jullie doen?
Maar tis jammer want vaak gamen we samen (als we gamen haha). En dan zit ik vaak op de switch.