Gametopic

Ik heb Coral Island gekocht, echt zo leuk tot nu toe! Ook heel mooi hoe alles eruit ziet.

2 likes

Ik zou hem dan sowieso op PS4 gaan spelen, die trekt dat echt veel beter. Denk dat je dan veel meer uit het spel kan halen.

5 likes

De Steam Autumn sale is zojuist begonnen.
Dus mocht er nog iets op je wishlist staan, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!

Iemand Spirittea al geprobeerd?

Ja, ik heel even. Hij zit bij game pass op de xbox dus hoefde er niet voor te betalen. Kon er niet echt in komen helaas, vind de art-style het net-niet en qua uitleg ook heel vaag. De dag erna kwam Coral Island uit en toen heb ik Spirittea niet meer gespeeld ook. Lees online ook wisselende reviews.

1 like

Ik heb Elden Ring voor de pc gekregen van mijn vriend.
Meeen wat is dat soms een pokkespel haha. Komt ook vooral door de slechte mouse/keyboard controls dus ben maar overgestapt naar controller.
Heb er nu wat uurtjes in zitten maar hij is echt pittig zeg, speelt ook wel leuk op de steam deck.

1 like

Heb alle shrines in Zelda TotK gevonden :partying_face:

(Met een beetje hulp van een kaart)

6 likes

Hahaha ik vind net dit masker in TotK. Het ziet er zo raar uit!

6 likes

Iemand die in TotK Ganondorf al heeft verslagen?

Welke kledingset gebruikte je tijdens het gevecht?

1 like

Ik had denk ik Fierce Deity of Phantom aan, die beide helpen voor je kracht. Maar wat denk ik meer heeft geholpen is dat ik voor de eindbaas zoveel mogelijk bogen van Lynels heb verzameld, die dan meerdere bommen in 1 keer kunnen schieten en heel sterk zijn. En van die bogen die je krijgt als je die handjesmonsters en de bijbehorende phantom ganon verslaat, die zijn ook heel sterk (als je zelf sterk bent). Succes!!!

3 likes

Top! Dankje!!

Ik vind de besturing van Hogwarts best irritant, haha. Maar vooral de camera-bediening.

En hier ook BG 3 fan! Ik ben in mijn eigen game alleen in act 3 met ongeveer 50 uur speeltijd (heb nog veel niet gezien in de andere acts). Ben de game ook met een vriend opnieuw aan het spelen sinds 2 weken en daar zitten we ook al op 18 uur ofzo.
Bij beide games ben ik een elf trouwens, maar de ene is een rogue (eigen game, is mijn dnd-character waar ik ook irl mee dnd), de ander een sorcerer. :slightly_smiling_face:

AC Mirage vind ik ook leuk trouwens, maar ik heb nooit oudere gespeeld. Sterker nog: voor ik in oktober mijn ps kocht, had ik amper gegamed (behalve bij een vriend wat uur) :see_no_evil:

2 likes

Nu Palia ook uit is op de Switch heb ik het de hele dag gespeeld. Hou echt van alles opnieuw uitvogelen in een game.

2 likes

Ik speel sinds een paar weken af en toe wat Minecraft. Eerste keer dat ik dat ooit speel. Heb wel gelijk shaders, textures en mods aangezet. Speel wel survival, zonder monsters. Vind vooral het bouwen nu wel leuk. Beetje scrollen op pinterest of YouTube filmpjes kijken en dan weer wat inspiratie op doen, plus beetje leren over hoe dingen soms kunnen werken in het spel. Vind het wel grappig.

Ben net 5 minuutjes bezig met Palia. Ziet er leuk uit!

Speel je gewoon tegelijk met alle andere spelers in de wereld? Er opende net gewoon een random chat. Heb me nergens aangesloten bij een groep ofzo voor zo ver ik weet :sweat_smile:

Denk niet alle spelers maar wel een aantal. Die chat opent standaard als er iets gezegd wordt, door iemand op dezelfde server of in de buurt.

2 likes

Mijn Steam overzicht van dit jaar:

En ik speel ook nog op andere platforms :sweat_smile:

8 likes

Ben helemaal verslaafd aan het raken aan Palia.

1 like

ik speel ook palia op de switch sinds gisteren, beetje laggy maar wel echt leuk

1 like

Ik heb Palia ook gedownload maar ben nog even helemaal ondergedoken in Fae Farm. :heart_eyes: