Gametopic

Ik vind de besturing van Hogwarts best irritant, haha. Maar vooral de camera-bediening.

En hier ook BG 3 fan! Ik ben in mijn eigen game alleen in act 3 met ongeveer 50 uur speeltijd (heb nog veel niet gezien in de andere acts). Ben de game ook met een vriend opnieuw aan het spelen sinds 2 weken en daar zitten we ook al op 18 uur ofzo.
Bij beide games ben ik een elf trouwens, maar de ene is een rogue (eigen game, is mijn dnd-character waar ik ook irl mee dnd), de ander een sorcerer. :slightly_smiling_face:

AC Mirage vind ik ook leuk trouwens, maar ik heb nooit oudere gespeeld. Sterker nog: voor ik in oktober mijn ps kocht, had ik amper gegamed (behalve bij een vriend wat uur) :see_no_evil:

2 likes

Nu Palia ook uit is op de Switch heb ik het de hele dag gespeeld. Hou echt van alles opnieuw uitvogelen in een game.

2 likes

Ik speel sinds een paar weken af en toe wat Minecraft. Eerste keer dat ik dat ooit speel. Heb wel gelijk shaders, textures en mods aangezet. Speel wel survival, zonder monsters. Vind vooral het bouwen nu wel leuk. Beetje scrollen op pinterest of YouTube filmpjes kijken en dan weer wat inspiratie op doen, plus beetje leren over hoe dingen soms kunnen werken in het spel. Vind het wel grappig.

Ben net 5 minuutjes bezig met Palia. Ziet er leuk uit!

Speel je gewoon tegelijk met alle andere spelers in de wereld? Er opende net gewoon een random chat. Heb me nergens aangesloten bij een groep ofzo voor zo ver ik weet :sweat_smile:

Denk niet alle spelers maar wel een aantal. Die chat opent standaard als er iets gezegd wordt, door iemand op dezelfde server of in de buurt.

2 likes

Mijn Steam overzicht van dit jaar:

En ik speel ook nog op andere platforms :sweat_smile:

8 likes

Ben helemaal verslaafd aan het raken aan Palia.

1 like

ik speel ook palia op de switch sinds gisteren, beetje laggy maar wel echt leuk

1 like

Ik heb Palia ook gedownload maar ben nog even helemaal ondergedoken in Fae Farm. :heart_eyes:

Ik wil t downloaden maar heb geen plek op de switch. Of ik moet Animal Crossing archiveren en dat durf ik niet dan is alles weg!

1 like

Heb je geen SD-kaartje in je Switch?

Nee :joy: blijkbaar niet. Kga t vandaag even halen, zijn niet meer zo duur tegenwoordig. Heb minstends 10GB nodig. Kan ik t ook spelen.
Edit: jeetje ik zie zelfs dat de action ze heeft van Sandisk voor 16 euro , 128 GB. Haha dat is dit niet eerder heb gedaan.

Heb pikmin 4 uitgespeeld, echt een leuk puzzel/strategie spel. Ik koop graag games fysiek want ik kan ze dan aan mn zusje geven die op haar beurt ook weer spelletjes uitleent aan mij😄.

7 likes

Ik deed een poging om Palia te spelen op de switch
Maar krijg een melding dat ik het karakter niet kan registreren :laughing:

1 like

Wat gek! Komt het misschien doordat je username al in gebruik is door een andere speler?

Na 100 andere pogingen doet hij het.

Heb nu nog wel foutjes dat ik op a moet drukken en hij niks doet

2 likes

Gelukkig!

Het spel is hier en daar een beetje laggy

1 like

is het een idee om een FF-community te maken in Palia?

5 likes

Ik heb net Sky: Children of the Light gedownload en het is heel cute, maar ik snap nog niet helemaal wat de bedoeling precies is en ren een beetje verloren rond :joy:

Het is een mmo en je kan vrienden worden met andere spelers door kaarsjes tegen elkaar aan te houden. En nu heb ik een persoon dus blijkbaar een nickname gegeven omdat ik dacht dat die naam voor mn eigen avatar was :sweat_smile:

Maar je moet dus geesten bevrijden ofzo.

Er is laatst blijkbaar in het spel ook een concert geweest van Aurora (Zweedse zangeres) en toen hebben ze het wereld record gehaald voor de meeste spelers die tegelijk aan het spelen waren.

1 like

Hahaha ik vond dit ook zo’n vaag spel! Snapte er niks van.

3 likes

Wij hebben net een PS5.
Ik zoek een leuk spel voor een kind van 6. Hij is gek op minecraft (deze hebben wij), avonturenspelletjes.
Op de switch speelt hij graag pokemon of mario games.

Heeft iemand een aanrader voor de PS?