Ik wil t downloaden maar heb geen plek op de switch. Of ik moet Animal Crossing archiveren en dat durf ik niet dan is alles weg!
Heb je geen SD-kaartje in je Switch?
Nee blijkbaar niet. Kga t vandaag even halen, zijn niet meer zo duur tegenwoordig. Heb minstends 10GB nodig. Kan ik t ook spelen.
Edit: jeetje ik zie zelfs dat de action ze heeft van Sandisk voor 16 euro , 128 GB. Haha dat is dit niet eerder heb gedaan.
Heb pikmin 4 uitgespeeld, echt een leuk puzzel/strategie spel. Ik koop graag games fysiek want ik kan ze dan aan mn zusje geven die op haar beurt ook weer spelletjes uitleent aan mij😄.
Ik deed een poging om Palia te spelen op de switch
Maar krijg een melding dat ik het karakter niet kan registreren
Wat gek! Komt het misschien doordat je username al in gebruik is door een andere speler?
Na 100 andere pogingen doet hij het.
Heb nu nog wel foutjes dat ik op a moet drukken en hij niks doet
Gelukkig!
Het spel is hier en daar een beetje laggy
is het een idee om een FF-community te maken in Palia?
Ik heb net Sky: Children of the Light gedownload en het is heel cute, maar ik snap nog niet helemaal wat de bedoeling precies is en ren een beetje verloren rond
Het is een mmo en je kan vrienden worden met andere spelers door kaarsjes tegen elkaar aan te houden. En nu heb ik een persoon dus blijkbaar een nickname gegeven omdat ik dacht dat die naam voor mn eigen avatar was
Maar je moet dus geesten bevrijden ofzo.
Er is laatst blijkbaar in het spel ook een concert geweest van Aurora (Zweedse zangeres) en toen hebben ze het wereld record gehaald voor de meeste spelers die tegelijk aan het spelen waren.
Hahaha ik vond dit ook zo’n vaag spel! Snapte er niks van.
Wij hebben net een PS5.
Ik zoek een leuk spel voor een kind van 6. Hij is gek op minecraft (deze hebben wij), avonturenspelletjes.
Op de switch speelt hij graag pokemon of mario games.
Heeft iemand een aanrader voor de PS?
Misschien iets van Lego?
Ga er naar kijken, bedankt.
Ohh ik zit weer helemaal in Zelda TOTK! Ik was eraan begonnen, maar vond het een beetje overweldigend allemaal, ik wist niet waar ik heen moest, had amper wapens, ging constant game over, wist niet wat ik met mijn krachten moest. Ben nu naar een nieuw gebied gegaan (Goron city ipv Zora Domain) en nu gaat het echt zoveel beter, heb echt zoveel zin in het weekend, ben van plan alleen maar zelda te gaan spelen.
Ik had laatst precies hetzelfde. Zat helemaal vast, iedere keer dat ik het opstartte dacht ik weer: oja daarom was ik gestopt. Toen net zoals jij een andere kant opgegaan en nu is het weer helemaal leuk!
Ik ben trouwens nu twee proving grounds shrines tegengekomen in TOTK en holy shit, dit kan ik nog niet aan hoor! Weet niet of ik meer skills of meer hartjes nodig heb, maar dit was echt onbegonnen zaak. Deed me denken aan dat ene eiland in breath of the wild waar je naakt arriveert, vond dat echt zo’n leuke quest.
Meer mensen die lego fortnite spelen? Ik zit er echt helemaal in haha
Geen Lego Fortnite, maar wel ‘‘gewoon’’ Fortnite. Ben zelfs naar de FNCS in Kopenhagen geweest (of moet dit in het biechttopic?)
Hahah ja ik had echt mega geluk met mijn spawn punt, ik heb sneeuw en desert gewoon op loopafstand. Alleen zo irritant dat je in de sneeuw zo koud wordt. Heb je al een glider gemaakt? Dat helpt zo erg met ergens komen.
Ik heb geen excuus, maar vind het gewoon een leuk spel
Ik heb ook heeel wat uren in gewoon Fortnite zitten hahahha, alleen dit seizoen vind ik minder omdat ik de wapens niet leuk vind. En ik stop nu ook veel tijd in racing, festival en lego
Wat vet dat je daar naartoe bent geweest! Hoe was het?