Misschien iets van Lego?
Ga er naar kijken, bedankt.
Ohh ik zit weer helemaal in Zelda TOTK! Ik was eraan begonnen, maar vond het een beetje overweldigend allemaal, ik wist niet waar ik heen moest, had amper wapens, ging constant game over, wist niet wat ik met mijn krachten moest. Ben nu naar een nieuw gebied gegaan (Goron city ipv Zora Domain) en nu gaat het echt zoveel beter, heb echt zoveel zin in het weekend, ben van plan alleen maar zelda te gaan spelen.
Ik had laatst precies hetzelfde. Zat helemaal vast, iedere keer dat ik het opstartte dacht ik weer: oja daarom was ik gestopt. Toen net zoals jij een andere kant opgegaan en nu is het weer helemaal leuk!
Ik ben trouwens nu twee proving grounds shrines tegengekomen in TOTK en holy shit, dit kan ik nog niet aan hoor! Weet niet of ik meer skills of meer hartjes nodig heb, maar dit was echt onbegonnen zaak. Deed me denken aan dat ene eiland in breath of the wild waar je naakt arriveert, vond dat echt zo’n leuke quest.
Meer mensen die lego fortnite spelen? Ik zit er echt helemaal in haha
Geen Lego Fortnite, maar wel ‘‘gewoon’’ Fortnite. Ben zelfs naar de FNCS in Kopenhagen geweest
(of moet dit in het biechttopic?)
Hahah ja ik had echt mega geluk met mijn spawn punt, ik heb sneeuw en desert gewoon op loopafstand. Alleen zo irritant dat je in de sneeuw zo koud wordt. Heb je al een glider gemaakt? Dat helpt zo erg met ergens komen.
Ik heb geen excuus, maar vind het gewoon een leuk spel ![]()
Ik heb ook heeel wat uren in gewoon Fortnite zitten hahahha, alleen dit seizoen vind ik minder omdat ik de wapens niet leuk vind. En ik stop nu ook veel tijd in racing, festival en lego ![]()
Wat vet dat je daar naartoe bent geweest! Hoe was het?
Vond het echt heeel tof! Was bang dat het kinderachtig zou zijn, maar er zaten ook echt veel vriendengroepen met mannen van 40+ en de shows waren echt heel mooi in elkaar gezet. En wilde al heel lang naar Kopenhagen dus twee vliegen in één klap ![]()
Is Disney Dreamlight Valley het waard? Zit al tijden te wachten tot het spel free to play is, maar volgens mij zijn die plannen van de baan.
Misschien is Coral Island iets voor je?
Lijkt er een beetje op, maar is wel goedkoper en er zitten geen overige transacties in.
Zet anders ook My Time At Portia op je wishlist in de Nintendo shop. Die is normaal €30, maar regelmatig enorm afgeprijsd. Heb m drie weken geleden gekocht met 90% korting en ben echt hooked. Moet je ook een dorp opbouwen, vrienden maken, missies voor andere personages doen, items verzamelen, beetje vechten. Denk dat jij met je Zelda-waardering dit ook wel tof zou kunnen vinden!
Nee ik vind het echt zo erg tegen vallen dat spel
Ik hoor daar veel over inderdaad en zie dat de deluxe versie nu maar 6 euro is. Ga hem downloaden!
+1 voor Coral Island. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat het niet af is en dat denk ik ook nog wel even duurt, maar ik heb er tijdens de early access vorig jaar echt 80 uur in gestopt dus je kan even vooruit.
Is er iemand die toevallig al Palworld heeft gespeeld?
Ik ben er mee bezig. Via gamepass dus gratis te spelen voor mij
Ben nog niet zo ver maar vind het opzich wel leuk. Vind de pals wel een beetje heel erg veel op de orginele pokemons lijken…
Maar het is een beetje een kruising tussen sommige soorten spellen
Net gekocht ![]()
Wilde niet weer op een hype bandwagon stappen, maar ik hoor ongeveer IEDEREEN en zijn moeder erover, dat het zo geweldig is. Dus ik ga het zo spelen.
Kom hier later even op terug met een mini review.
Ben begonnen aan Coral island. Lijkt wel heel erg op Stardew maar daar was ik een beetje uit dus vermoed dat ik dit wel leuk ga vinden.